WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

تور تانزانیا

از پارک ملی سرنگتی تا جزیره زنگبار
برای اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید
همه روزه تماس با اسپیلت البرز کد 4239 رزرو / خرید آنلاین
این سفر در یک نگاه
در اینجا اطلاعات کلیدی سفر به طور خلاصه آمده است.
  • کشور‌ مورد بازدید: تانزانیا (تانزانیا)
  • مدت: 9.5 روزه (9 روز و 8 شب)
  • اقامت: 2 شب هواپیما1 شب هتل 4 ستاره4 شب لوج جنگلی3 شب هتل 5 ستاره
  • احتمال اجرا: در حال ثبت نام
  • محل حرکت: تهران، فرودگاه امام خمینی. لطفاً 4 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشید.
  • وسیله نقلیه اصلی: هواپیما هواپیما-وسیله نقلیه متناسب با تعداد نفرات
  • قیمت: برای اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید رزرو / خرید آنلاین
  • وسیله نقلیه محلی: جیپمتناسب با تعداد نفراتهواپیما

جاذبه‌ها و آلبوم عکس
جاذبه‌ها

سافاری در سه پارک ملی مشهور تانزانیا که جزو بزرگ ‎ترین ذخایر حیات وحش جهان به حساب می آیند: سرنگتی، گرونگرو و مانایارا

تماشا و لمس اکوسیستم پر هیجان حیوانات شکارچی و علفخوار آفریقایی: شیر، یوزپلنگ، تمساح، کفتار، کرگدن، زرافه، فیل، گورخر، بوفالو و ده ها گونه جانوری دیگر

قایق سواری در دریاچه زیبای نایواشا در میان گله‎ های اسب آبی

ورود به دهکده قبایل بدوی ماسایی که هنوز با نیزه از گله‎ هایشان در بیشه‎ های پر از شیر و کفتار محافظت می‎ کنند

اقامت در ساحل زیبای جزیره زنگبار در کناره آبهای استوایی اقیانوس هند 

دیدار از جزیره تاریخی زنگبار و بازار برده ها و شهری تاریخی که مقصد مهاجرت شیرازی ها به آفریقا بوده است

شنا و اسنورکلینگ در آبهای مرجانی زنگبار و تماشای ماهی ها، ستارگان و مرجان های رنگارنگ 

دیدار از جزیره لاکپشت ها

آلبوم عکس تور تانزانیا


به روی عکس‌ها کلیک کنید تا عکس‌های سفر را بزرگ‌تر ببینید.

عکس‌های بیشتر
تصویر 3 از 11
درباره سفر

زمان مناسب اجرا: تیر ماه تا فروردین ماه

تفاوت تور تانزانیای اسپیلت البرز با دیگر تورهای رایج چیست؟

 

سابقه و تخصص در طبیعت گردی آفریقا

حیات وحش و طبیعت آفریقا تخصص اسپیلت البرز است. ما اولین سفر تانزانیا را بهمن ماه 1386 اجرا کردیم و تا امروز بیش از 34 بار تور کنیا یا به صورت ترکیبی با کشورهای تانزانیا و اوگاندا و صعود قله کلیمانجارو در شرق آفریقا اجرا کرده ایم.

اسپیلت البرز علاوه بر این تورهای متعددی در دیگر کشورهای قاره سیاه همچون ماداگاسکار، نامیبیا، زیمباوه و زامبیا تاکنون طراحی و اجرا کرده است.

 

4 روز سافاری و 3 روز در کنار اقیانوس هند

حیات وحش تانزانیا آن ‎قدر زیبا و غنی است که وقتی زمان و هزینه سفر تا آن کشور می ‎پردازیم بهتر است به قدر کافی هم وقت بگذاریم. با توجه به بعد مسافت بین پارک‎ های ملی، تاکنون کمتر توری به سرنگتی، قلب حیات وحش آفریقا سفر کرده است. ما باور داریم سفرهای سریع نیاز ما را به تجربه ناب در حیات وحش مرتفع نمی ‎کند.

 

اقامت در هتل ها و لوج های لوکس با خدمات استاندارد

در این سفر ما در هتل‎ ها و لوج‏‎ های لوکس 5 و 4 ستاره اقامت خواهیم داشت. بنا به تجربه 15 ساله ما و آشنایی با انتظارات همسفران‎ مان از بهداشت، امنیت و خدمات، ما در آفریقا از هتل ها و لوج ‎های اقتصادی هرگز استفاده نمی ‎کنیم.

 

بیشتر وعده های غذایی:

در تورهای طبیعت ‎گردی بهتر است همسفران دغدغه غذا و رستوران نداشته باشند و تمرکزشان بر فعالیت ‎ها و تجربه‎ های سفر باشد. ما در تمام روزهای سافاری به صورت فولبرد تمام وعده ‎ها و در روزهای استراحت و ساحل در پایان سفر، شام ‎های شایسته ‎ای را در ریسورت ساحلی لوکس‎ مان تدارک دیده‎ ایم.

 

پرواز داخلی

لازمه سافاری و رفتن به داخل حیات وحش، ماشین‎ سواری‎ های طولانی است. پس بعد از سافاری و زمانی که وارد فاز استراحت و ساحل  می ‌شویم بهتر است با ون ‎ها و جاده ‎های تانزانیا خداحافظی کنیم و مسیر طولانی آروشا تا زنگبار را با هواپیما برویم.

اقامت و غذا
با کمک این جدول برنامه اقامت و وعده‌های غذایی سفر نمایش داده شده است.
روز صبحانه ناهار شام اقامت
مکان توسط مکان توسط مکان توسط نوع اقامت توضیح
1 - - - - هواپیما هواپیما هواپیما -
2 هواپیما هواپیما هتل گردشگر هتل گردشگر هتل 4 ستاره Palace Hotel Arusha
3 هتل اسپیلت البرز لانچ باکس در طبیعت اسپیلت البرز لوج جنگلی اسپیلت البرز لوج جنگلی BOUGAINVILLEA SAFARI LODGE
4 لوج جنگلی اسپیلت البرز لانچ باکس در طبیعت اسپیلت البرز لوج جنگلی اسپیلت البرز لوج جنگلی Serengeti Kati Kati Tented Camp
5 لوج جنگلی اسپیلت البرز لوج اسپیلت البرز لوج جنگلی اسپیلت البرز لوج جنگلی Serengeti Kati Kati Tented Camp
6 لوج جنگلی اسپیلت البرز لانچ باکس در طبیعت اسپیلت البرز لوج جنگلی اسپیلت البرز لوج جنگلی BOUGAINVILLEA SAFARI LODGE
7 لوج جنگلی اسپیلت البرز لانچ باکس در طبیعت اسپیلت البرز هتل اسپیلت البرز هتل 5 ستاره Karafuu Beach Resort and Spa
8 هتل اسپیلت البرز رستوران گردشگر هتل اسپیلت البرز هتل 5 ستاره Karafuu Beach Resort and Spa
9 هتل اسپیلت البرز رستوران گردشگر هتل اسپیلت البرز هتل 5 ستاره Karafuu Beach Resort and Spa
10 هتل اسپیلت البرز رستوران فرودگاه گردشگر هواپیما هواپیما هواپیما -
اقامت‌ها: 2 شب هواپیما 1 شب هتل 4 ستاره 4 شب لوج جنگلی 3 شب هتل 5 ستاره
سهم اسپیلت البرز کلا 20 وعده غذا شامل: 8 وعده صبحانه 5 وعده ناهار 7 وعده شام
سهم مسافر کلا 5 وعده غذا شامل: 4 وعده ناهار 1 وعده شام
برنامه روزشمار سفر
در برنامه سفر توضیح داده‌ایم که هر روز چه جاذبه‌هایی را می‌بینیم و به کجا می‌رویم.
روز 1
4 ساعت قبل از پرواز، یگدیگر را در صف دریافت کارت پرواز می بینیم. سفرمان در ساعات پایانی شب از فرودگاه امام خمینی تهران به سوی تانزانیا آغاز می شود.
شام در هواپیما توسط هواپیما اقامت در هواپیما
روز 2
با دو پرواز و یک ترانزیت در دوحه، صبح هنگام به فرودگاه کلیمانجارو در تانزانیا می ‎رسیم. در فرودگاه پس از تشریفات ویزا به هتل مان در شهر آروشا منتقل می شویم. امروز عصر فرصت داریم در آروشا قدمی بزنیم و با زندگی مردمان این بخش از آفریقا بیشتر آشنا شویم.
صبحانه در هواپیما توسط هواپیما ناهار در هتل توسط گردشگر شام در هتل توسط گردشگر اقامت در هتل 4 ستاره
روز 3
امروز آغاز سافاری هیجان انگیزمان به معروف ترین پارکهای حیات وحش قاره آفریقا است. سفرمان با لندکروزهای‎ مخصوص سافاری است که برای تماشای حیات وحش، سقف بازشو دارند و می ‎توانیم برای تماشا و عکاسی در آنها بایستیم.
از آروشا به سوی شمال راه می افتیم و 2.5 ساعت بعد به مانایارا می رسیم. جایی که ارنست همینگوی نویسنده بزرگ آمریکایی آن را دوست داشتنی ترین نقطه آفریقا دانسته است. دریاچه ای بزرگ که محل شنای اسبهای آبی است و آبشخور علفخواران و درندگانی که برای شکار آنها کمین می کنند. کنار دریاچه، جنگل وسیعی است که زیستگاه فیل های عظیم الجثه، زرافه ها، گله های ایمپالا، بابون های زیتونی و بیش از 30 گونه پستاندار و دهها نوع پرنده و خزنده است. تا عصر با لندکروزها در راههای جنگلی و کنار دریاچه به گشت خواهیم پرداخت تا به حیوانات نزدیک شویم و عکاسی کنیم.
عصر از پارک خارج شده و یک ساعت بعد به لوج زیبایمان در کراتو خواهیم رسید.
پس از صرف شامی لذیذ، ساعات دلپذیری را تا پاسی از شب در محوطه سرسبز لوج با امکانات ویژه سپری می ‎کنیم.
صبحانه در هتل توسط اسپیلت البرز ناهار در لانچ باکس در طبیعت توسط اسپیلت البرز شام در لوج جنگلی توسط اسپیلت البرز اقامت در لوج جنگلی
روز 4
به سوی پارک ملی سرنگتی، قلب حیات وحش آفریقا حرکت می کنیم. در راه به دهکده ماسایی ها خواهیم رفت. مردمانی بدوی و جنگجو که زندگی ‌شان از نگهداری گله ‎های گاو می‎ گذرد و قوت روزانه شان مخلوط شیر و خون گاو است. مردان ماسایی‎ با نیزه و خنجری که همیشه با خود دارند گله‎ هایشان را در بیشه ‎هایی که مامن شیر و کفتار است هر روز می‎ چرانند. معروف است که شیر نر وقتی ردای قرمز ماسایی را می ‎بیند فرار می‎ کند! ما به دهکده می ‎رویم و داخل کلبه‎ های ماسایی می ‎شویم که از مخلوط پهن و گل و خاکستر بر حصیرهای نازک ساخته شده ‎اند. کلبه‎ هایی که یک خانواده ماسایی و گوساله ‎های نحیف تازه متولدشده با هم زندگی می ‎کنند. با ماسایی ‎ها می ‎رقصیم و با شیوه‎ های زندگی‎ شان آشنا می ‎شویم.
پس از مسافتی پنج ساعته به لوج زیبایمان در سرنگتی می رسیم. اقامت ما در چادر - لوج های زیبایی است که گویی در دل طبیعت اقامت کرده ایم. بارها را می‎ گذاریم، ناهار لذیذی را صرف می کنیم و راهی سافاری می ‎شویم.
سرنگتی، یکی از مهم ‎ترین ذخایر حیات وحش جهان است و در بخش میانی ‎دایره مهاجرت گله‎ های میلیونی گورخر و گوزن آفریقایی است که بین کنیا و تانزانیا همواره در حال حرکت ‎اند و البته یکی از بهترین شکارگاه‌ های پستانداران گوشتخوار آفریقایی مثل شیر، یوزپلنگ و کفتار. ما در سرنگتی می ‎گردیم تا از نزدیک ‎ترین فاصله، اکشن‎های حیات وحش را ببینیم. آنچه را که تا پیش از این بر صفحه تلوزیون و در فیلم‎ های مستند راز بقا، نشنال جئوگرافیک و بی ‎بی ‎سی می ‎دیده ‎ایم!
عصرهنگام به لوج زیبایمان باز می گردیم تا در فضایی طبیعی با امکانات رفاهی کامل، شب را دور هم باشیم.
صبحانه در لوج جنگلی توسط اسپیلت البرز ناهار در لانچ باکس در طبیعت توسط اسپیلت البرز شام در لوج جنگلی توسط اسپیلت البرز اقامت در لوج جنگلی
روز 5
صبح سوار بر لندکروزها می‎ شویم و برای یک سافاری تمام عیار درون پارک ملی سرنگتی خواهیم شد. جایی که کروکودیل ‎های عظیم الجثه آفریقایی در آبگیرها کمین می‎ کشند برای شکار حیواناتی که برای خوردن آب می‎ آیند! امروز فرصت خوبی داریم برای جستجو و دیدن گله‌ های فیل‎، بابون‎ ها، زرافه‎، کفتار، کرکس، بوفالو، غزال های تامسون، ایمپالا، گراز و انواع پرندگان و چرندگان و گوشتخواران که در اکوسیستمی بسیار پر برخورد و حرکت زندگی می ‎کنند.
عصرهنگام به لوج زیبایمان در پارک برمی‎ گردیم.
صبحانه در لوج جنگلی توسط اسپیلت البرز ناهار در لوج توسط اسپیلت البرز شام در لوج جنگلی توسط اسپیلت البرز اقامت در لوج جنگلی
روز 6
امروز صبح زود فرصتی منحصر به فرد داریم تا سوار بر بالون سرنگتی را ببینیم. برنامه بالون سواری به صورت آپشنال و انتخابی است.
پس از صبحانه سرنگتی را ترک گفته و به سوی یکی از معروف ترین گنجینه های حیات وحش جهان، منطقه حفاظت شده گرونگرو حرکت می کنیم.
منطقه ای محصور به کوهها، در دهانه آتشفشانی خاموش به قطر 20 کیلومتر که به سبب دریاچه ای که در مرکز آن است گله های عظیم علفخوران همچون گورخر، بوفالو و گوزن آفریقایی را به سوی خود می کشد و البته بهترین شکارگاه برای درندگانی همچون شیر، یوزپلنگ و کفتار! گرونگرو در میان تمام پارک وحش های شرق آفریقا، یکی از پر تجمع ترین نقاط حیات وحش است. جایی که سر به هر طرف می گردانی چرندگان و درندگانی را می بینی که در اکوسیستمی پر برخورد، یکدیگر را می پایند و تعقیب می کنند.
عصر از پارک خارج شده و یک ساعت بعد به لوج زیبایمان در کراتو خواهیم رسید.
صبحانه در لوج جنگلی توسط اسپیلت البرز ناهار در لانچ باکس در طبیعت توسط اسپیلت البرز شام در لوج جنگلی توسط اسپیلت البرز اقامت در لوج جنگلی
روز 7
صبح زود لوج را ترک می‎ گوییم و طی مسیری 3 ساعته به فرودگاه آروشا خواهیم رفت. از آنجا به جزیره زنگبار در آن سوی تانزانیا در اقیانوس هند پرواز خواهیم داشت. به هتل زیبای ساحلی‎ مان منتقل خواهیم شد.
صبحانه در لوج جنگلی توسط اسپیلت البرز ناهار در لانچ باکس در طبیعت توسط اسپیلت البرز شام در هتل توسط اسپیلت البرز اقامت در هتل 5 ستاره
روز 8
امروز گردش تمام روز در جزیره زیبای زنگبار خواهیم داشت. صبح عازم شهر سنگی و تاریخی زنگبار می شویم. وسایل اسنورکلینگ (غواصی سطحی) که اسپیلت البرز تدارک دیده دریافت می کنیم و با قایق راهی آبهای مرجانی اطراف می شویم. چند ساعتی به شنا و تماشای مرجان ها، ستاره های دریایی و ماهی های رنگارنگ می شویم. سپس وارد جزیره ی لاک پشت ها شده و از لاکپشت های حفاظت شده و کهنسال این جزیره دیدن می کنیم. به جزیره بر می گردیم و ناهار مفصل دریایی در کنار ساحل صرف می کنیم. آنگاه به درون شهر تاریخی زنگبار می شویم، از بافت تاریخی شهر سنگی دیدن می کنیم و به بازار برده ها می رویم که زمانی مرکز صادرات برده از شرق آفریقا به خلیج فارس بوده است.
صبحانه در هتل توسط اسپیلت البرز ناهار در رستوران توسط گردشگر شام در هتل توسط اسپیلت البرز اقامت در هتل 5 ستاره
روز 9
امروز وقت آزاد داریم در جزیره زیبای زنگبار. می توانیم به تماشا و شنا با دلفین های آزاد برویم. در باغ ادویه جات زنگبار از نزدیک با کشت و فرآوری ادویه های استوایی آشنا شویم.
البته که ساحل زیبای اقیانوس هند و استخر اختصاصی هتل هم فضا و مجالی است برای انواع تفریحات دریایی همچون غواصی، کایاک سواری، قایق‎ سواری، ویندسرفینگ و همچنین استراحت و آرامش.
صبحانه در هتل توسط اسپیلت البرز ناهار در رستوران توسط گردشگر شام در هتل توسط اسپیلت البرز اقامت در هتل 5 ستاره
روز 10
صبح امروز فرصت آزاد داریم. بعدازظهر از هتل خارج شده و به فرودگاه منتقل می شویم تا پس از روزهایی پر تجربه و تحرک، از عمق حیات وحش آفریقا گرفته تا سواحل اقیانوس هند عازم ایران شویم. بامداد فردا به فرودگاه امام در تهران خواهیم رسید.
صبحانه در هتل توسط اسپیلت البرز ناهار در رستوران فرودگاه توسط گردشگر شام در هواپیما توسط هواپیما اقامت در هواپیما
با زدن دکمه نقشه را بزرگ کنید تا ببینید کجا و از چه مسیری می‌رویم.
سایر خدمات

بلیت رفت و برگشت از تهران به تانزانیا با پرواز قطری

پرواز داخلی از آروشا به زنگبار

ویزای تانزانیا

بیمه‌ حوادث بین‌المللی (برای همسفران بالای 65 سال اختلاف قیمت بیمه دریافت خواهد شد)

لندکروز اختصاصی برای سافاری با راهنما راننده ­های مجرب و آشنا به حیات وحش

کلیه ترانسفرهای برنامه با خودرو توریستی لوکس

کلیه اقامت ها در هتل ‎های لوکس و لوج های جنگلی مطابق جدول اقامت

ورودیه به پارک های ملی و کلیه نقاطی که برای گشت ها می رویم

20 وعده غذایی مطابق جدول تغذیه

 

این تور شامل خدمات ذیل نمی شود:

  • عوارض خروجی از ایران
  • انعام عوامل محلی تور
  • گشت‎ها و تفریحات خارج از برنامه
  • هزینه تست PCR برای پرواز برگشت به ایران


لوازم سفر و توصیه‌ها
در اینجا توصیه‌های ما برای لوازم سفر و سایر موارد آمده است.
لوازم ضروری

لوازم پیشنهادی


رزرو و خرید آنلاین تور تانزانیا | همه روزه
پیشنهاد ما این است که آنلاین خرید کنید. مراحل ساده و دقیق است. در پایان قرارداد سفر نیز صادر می‌شود.
نوع ثبت‌نام
تعداد
نفر
قیمت هر نفر
مبلغ قابل پرداخت
0 ریال
لطفا نوع ثبت‌نام خود را انتخاب نمایید.
برای این تور امکان پرداخت آنلاین وجود ندارد.
اگر رزرو کرده‌اید می‌توانید برای پرداخت وجه از گزینه "تسویه حساب" استفاده کنید و مبلغ دلخواه را واریز کنید.
گزینه "رزرو" را انتخاب کنید.
7
نسبت به رزرو اقدام نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.
7
صرفا اگر این سفر را رزرو یا پرداخت کرده‌اید و هنوز مبلغی از هزینه سفرتان باقی مانده است. می‌توانید از این گزینه برای پرداخت استفاده نمایید.
لطفا همان آدرس ایمیل و شماره تلفن همراهی را که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد کنید.
اگر موفق به تسویه نشدید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
7
اگر کسی کنسل کند شما در الویت ثبت نام قرار می‌گیرد.
7
نام
نام خانوادگی
تلفن همراه
ایمیل

اطلاعات تکمیلی

توجه:

  • هزینه پرواز بین المللی بر اساس نرخ مندرج در بلیت جداگانه و علاوه بر قیمت ارزی دریافت می شود.
  • گرفتن ویزای تانزانیا زمانبر بوده و حداقل یک ماه زمان نیاز دارد. دز صورت تمایل به حضور زودتر اقدام فرمایید.
  • همسفران باید 3 روز قبل از سفر در مراکز اعلام شده توسط ایرلاین، تست PCR بدهند و نتیجه آن را هنگام سوار شدن به هواپیما همراه داشته باشند. برای پرواز برگشت نیز، راهنمای تور هماهنگ خواهد کرد تا در یک مرکز درمانی، همگی مسافران مجددا تست PCR بدهند.
  • همسفرانی که تاکنون واکسن تب زرد نزده‎ اند لازم است برای ورود به کنیا، در روزهای قبل از سفر با مراجعه به انستیتو پاستور واکسنینه شده و گواهی آن را با خود همراه داشته باشند.

 

دیگر روشهای خرید تور:

در صورتی‌که ثبت‌نام آنلاین برای شما امکان پذیر نبود، می‌توانید با بخش فروش اسپیلت البرز تماس گرفته و پس از اطمینان از وجود ظرفیت تور، مبلغ سفر را به حساب ذیل واریز کرده و آنگاه مشخصات واریزی خود را به همکاران فروش ما اطلاع دهید.

 

نام بانک پارسیان
شماره کارت

6221-0612-2357-3504

شماره حساب

47001045271608

شماره شبا

IR290540103647001045271608

نام صاحب حساب

فتانه اصلانی

 

برای دریافت شماره حسابها به صورت پیامک، عدد  1 را به 02166902680 شماره تلفن اسپیلت البرز ارسال نمائید.

قوانین و شرایط عمومی سفرهای طبیعت گردی که به تصویب سازمان میراث فرهنگی و گردشگری رسیده است حاکم بر کلیه سفرهای طبیعت گردی اسپیلت البرز می باشد. لطفا برای مطالعه اینجا کلیک کنید.


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
محمد احساني
1398/05/08 22:04
با سلام.تبت نام ،ارسال مدارك،پرداخت وجه وساير موارد مربوط به اينگونه سفرها ،براي كساني كه مانند من مقيم ساير شهرها هستند مشگل است.پيشنهاد ميكنم اقلا در شهرهاي بزرگ مثل مشهد از آژانسهاي همكار استفاده بفرماييد.من شخصا خيلي مايل به استفاده از تورهاي شما هستم ولي بدليل همين محدوديتها موفق نشدم.متشكرم.
پاسخ
ناشناس
1399/03/26 16:08
سلام دوست عزیز و گرامی.
حتما توصیه شما رو در نظر می گیریم.