WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز
نام‌آشناترین جاذبه‌های گردشگری چین

با جاذبه‌های گردشگری چین آشنا شوید- قسمت سوم

با جاذبه‌های گردشگری چین آشنا شوید- قسمت سوم

28/ خرداد/1398

در دو قسمت قبل با دیوار بزرگ چین، شهر ممنوعه و معبد بهشت، میدان تیان آنمن و پارک ملی ژانگ جیاجیه و جاذبه‌های گردشگری متعددش شامل طبیعت زیبا، تله‌کابین سواری، کوهستان و دریاچه آشنا شدیم. در قسمت سوم با سایر جاذبه‌های گردشگری چین که می‌توان در تور ادونچر از آن‌ها لذت برد آشنا می‌شویم


برای بسیاری از افراد در تور تفریحی سفر ماجراجویانه هم به عنوان بخشی از تور اهمیت دارد. بسیاری دوست دارند در میان جاذبه‌های گردشگری هم در تور ادونچر طبیعت‌گردی کنند و هم ساختمان‌های مدرن و آسمان‌خراش‌ها را از نزدیک ببینند. جاذبه‌های گردشگری چین هر دو را شامل می‌شود و هر دو جنبه را ارضا می‌کند. در دو قسمت قبل با دیوار بزرگ چین، شهر ممنوعه و معبد بهشت، میدان تیان آنمن و پارک ملی ژانگ جیاجیه و جاذبه‌های گردشگری متعددش شامل طبیعت زیبا، تله‌کابین سواری، کوهستان و دریاچه آشنا شدیم. در قسمت سوم با سایر جاذبه‌های گردشگری چین که می‌توان در تور ادونچر از آن‌ها لذت برد آشنا می‌شویم:

غار کوه یائو

کوه یائو در شرق استان گوییلین از جاذبه‌های گردشگری چین است که در تور ادونچر حتما باید سری به آن بزنید. بلندی قله این کوه 903 متر است که بلند‌ترین قله در گوییلین است. نام کوه از معبد امپراتور یائو گرفته شده که در سلسله تانگ در بالای کوه ساخته شده. از زیبایی‌های این کوه تنوع منظره آن در فصول مختلف است. در بهار همه‌جا پوشیده از گل‌های آزالیا است، تابستان بامبوها در سبزی و طراوت با هم رقابت می‌کنند، در پاییز افراهای سرخ رنگ خودنمایی می‌کنند و در زمستان برف روی کوه تصویری خیره‌کننده پدید می‌آورد.

برای بالا رفتن از کوه در این تور تفریحی هم لازم نیست نگران باشید. از سال 1996 تله‌کابین این کوه راه افتاده و علاوه بر دیدن مناظر زیبا شما را راحت به بالای کوه می‌رساند.

غار کوه یائو

کوه خرطوم فیلی

کوه آهکی خرطوم فیلی از جاذبه‌های گردشگری چین است که در غروب از فوق‌العاده‌ترین منظره‌ها به شمار می‌رود. این کوه در تلاقی رودخانه لی و تائوهواجیانگ قرار دارد و مانند فیلی بزرگ است که انگار با خرطوم از رودخانه آب می‌نوشد. همین منظره زیبا باعث اقبال گردشگران در تور تفریحی و تور ادونچر شده است. حین بازدید از این مکان در سفر ماجراجویانه دوربین را فراموش نکنید.

غار Reed Flute

این غار نیز جزو جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار است. نام این غار از نی‌هایی گرفته شده که بیرون غار می‌رویند و با آن‌ها فلوت درست می‌کنند. درون غار دنیایی بی‌نظیر از استلاکتیت و اشکال مختلف تخته سنگ وجود دارد که مقصدی بی‌نظیر در تور ادونچر و سفر ماجراجویانه است. در این غار نورهای رنگی هم جذابیت زیادی برای گردشگران دارند.

غار Reed Flute

سوار شدن بر قایق کروز در رودخانه لی

قایق‌سواری بر روی رود و تماشای مناظر زیبا دو تجربه به یادماندنی هستند که می‌توانید در رودخانه لی آن‌ها را تجربه کنید. درمسیر می‌توانید دانش‌آموزان، برنج‌کاران و مردم عادی که از این رودخانه رد می‌شوند را هم ببینید و کمی با مردم این خطه هم آشنا شوید. صرف ناهار حین قایق‌سواری لذتی است که با انتخاب تور ناشناخته‌های چین نصیب‌تان می‌شود.

بازدید از شهر یانگشو

در میان جاذبه‌های گردشگری چین شهر یانگشو جزو شهرهای مثال‌زدنی در تور ادونچر و سفر ماجراجویانه است. این شهر به طبیعت زیبا و بی‌نظیرش مشهور است و سالانه میلیون‌ها گردشگر در تور تفریحی از آن بازدید می‌کنند. یانگشو به قایق‌های بامبو خود نیز مشهور است و در سفر ماجراجویانه بسیاری سوار شدن به این قایق‌ها را به عنوان تفریحی لذت‌بخش می‌دانند. جشنواره‌های محلی که در یانگشو برگزار می‌شوند مشهور هستند و ارزش دیدن دارند. ضمنا امتحان کردن غذاهای محلی یانگشو را فراموش نکنید.

بازدید از شهر یانگشو

باغ کلاسیک یو یوان

باغ یو یوان باغی سنتی و قدیمی است که در دوره سلسله مینگ ساخته شده. این باغ در چینی 400 ساله به معنی رضایت‌بخش است و این همان حسی است که با دیدن این جاذبه گردشگری در سفر ماجراجویانه به انسان دست می‌دهد.

برج عظیم شانگهای

برج شانگهای به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری چین که با موارد قبلی تفاوت دارد و مدرن بودن آن مورد نظر است در تور تفریحی مورد توجه است. بلندی این برج 632 متر است که دومین برج بلند جهان به شمار می‌رود. این برج 127 طبقه روی زمین و 5 طبقه زیر زمین دارد. برای افرادی که در سفر ماجراجویانه از برج شانگهای دیدن می‌کنند سفر کامل نمی‌شود مگر اینکه به قسمت چشم‌انداز برج بروند و از آن‌جا شهر را تماشا کنند. آسانسور برج هم بسیار سریع است و در عرض 55 ثانیه شما را به طبقه 118 می‌رساند.

برج عظیم شانگهای

 موزه شانگهای

بسیاری در تور تفریحی و سفر ماجراجویانه قید بازدید از موزه‌ها را می‌زنند و ترجیح می‌دهند اوقات‌شان را در تور ادونچر به نحو دیگری بگذرانند. اما درمورد موزه شانگهای نباید این تصمیم را بگیرید. موزه شانگهای به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری چین که در زمینه تاریخ بسیار غنی است مظاهری از تمدن گذشته چین را برای شما نمایش می‌دهد. در این موزه 120000 اثر هنری وجود دارد که غالبا متعلق به دوره کینگ هستند. در این موزه می‌توانید مجموعه ای گرانبها از سکه‌ها، ظروف، مجسمه‌ها و انواع و اقسام لوازم تاریخی را ببینید.

موزه بودای یشمی

شانگهای شهری مدرن و درخشان است اما در قسمت غربی این شهر معبدی قدیمی و کلاسیک وجود دارد. موزه بودای یشمی میزبان دو مجسمه بودای یشمی است که از برمه به چین آورده شده. معبد در طول آشوب‌های تاریخی صدمه دیده اما مجسمه‌ها سالم مانده‌اند. موزه بودای یشمی از جاذبه‌های گردشگری چین است که دیدن آن در تور تفریحی توصیه می‌شود. علاوه بر بازدید از مجسمه‌های زیبا و تماشایی محیط معبد نیز آرامش‌بخش است.

موزه بودای یشمی


28/ خرداد/1398



تورهای مرتبط
در این بخش تورهای مرتبط با این مطلب آمده است.
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف