WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

کوهنوردی حرفه ای را با ما شروع کنید

کوهنوردی حرفه ای را با ما شروع کنید

9/ اردیبهشت/1397

در بهار و تابستان امسال می خواهیم درعین حال که از ورزش چالش انگیز و ماجراجویانه کوهنوردی لذت می بریم از آموزش های جذاب و سودمند در کنار کوهنوردان حرفه ای و باتجربه نیز بهره مند شویم.


در برنامه های متنوع کوهنوردی با تمرکز بر آموزش و افزایش آمادگی جسمانی در کنار یکدیگر برای صعودهایی بزرگ به قله های رفیع داخلی و خارجی آماده می شویم.

تور کوهنوردی

این سلسله برنامه ها با صعود یک روزه به قله سرخ در تاریخ 31 اردیبهشت آغاز شد که علاوه بر آموزش نحوه صحیح کوهپیمایی وافزایش آمادگی جسمانی اطلاعاتی مهم درباره تغذیه مناسب در کوهستان و جلوگیری از ضعف بدنی نیز به همنوردان توسط سرپست برنامه ارائه شد. 

در صعودهای بعدی به قله هایی از قبیل قله ورجین، قله پهنه حصار، قله سرخ نی، قله تیزکوه، قله زرین کوه و... آموزش های مهم دیگری مانند کمپینگ، جهت یابی، نقشه خوانی، کار با طناب و بررسی وضعیت آب و هوایی منطقه، تنفس صحیح در کوه، آموزش کمک های اولیه و ارائه نکات ریزی که در انتخاب و خرید وسایل کوهنوردی باید دانست توسط راهنمایان حرفه ای و با تجربه در اختیار شما قرار می گیرد. 

همسفران و کوهنوردان عزیز با دنبال کردن برنامه های ارائه شده به طور منظم و کسب دانش لازم در کوهنوردی، مهارت های فنی و تجربه کافی و افزایش قدرت بدنی تان می توانید به قله هایی نظیر قله بی نظیر دماوند که نیاز به پیاده روی طولانی تر و آمادگی جسمانی بیشتری دارند به راحتی صعود کنید. همنوردان حرفه ای نیز با شرکت در این صعود ها علاوه بر مرور دانسته هایشان، آمادگی خود را برای صعود ها و راهپیمایی های سنگین خواهند سنجید.

صعودهای حرفه ای، در کنار آموزش های حرفه ای را با ما تجربه کنید.


9/ اردیبهشت/1397



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف