WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

گزارش تلاش بر روی قله سامانی برگزار شد

گزارش تلاش بر روی قله سامانی برگزار شد

21/ بهمن/1395

"ساعت 17 روز دوشنبه مورخ 11 بهمن، سالن سازمان های مردم نهاد شورای شهر تهران"


"

گزارش تلاش بر روی قله سامانی برگزار شد

ساعت 17 روز دوشنبه مورخ 11 بهمن، سالن سازمان های مردم نهاد شورای شهر تهران،  میزبان برنامه گزارش خوانی تیم تلاش کننده باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند بر روی قله سامانی (کمونیزم)  به ارتفاع 7495 متر بود.

این تیم  در تیرماه سال جاری با پشتیبانی و هماهنگی شرکت اسپیلت البرز، به سرپرستی امیرحسین جابر انصاری جهت تلاش بر روی قله سامانی (کمونیزم) عازم کشور تاجیکستان شد و پس از یک ماه تلاش و هم هوایی با وجود توانمندی به دلیل امدادرسانی به یکی از کوهنوردان ایرانی که بصورت مستقل وارد منطقه شده بود از صعود در چند قدمی قله چشم پوشی کرد.


 

مجری این برنامه، کوهنورد نام آشنا سهند عقدایی، مدیرعامل اسپیلت البرز بود. ایشان در آغاز مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو و نیز اشاره به همزمانی این نشست با سالگرد حادثه سقوط بهمن دیزین و جان باختن تنی چند از مربیان و اعضای باشگاه دماوند از حاضرین خواست تا به احترام درگذشتگان از جای برخیزند و دقیقه ای سکوت کنند.

سپس در ادامه به معرفی اعضای تیم و سوابق آنها در کوهنوردی پرداخت و از اعضای تیم درخواست کرد تا گزارش برنامه خود را ارائه دهند.
ابتدا عباس علی نژاد، مسئول فنی برنامه در مورد فعالیت این تیم گزارشی ارائه داد و سپس نوبت به امیرحسین جابرانصاری سرپرست این تیم رسید تا از چگونگی شکل گیری این تیم، رفتن به منطقه و تلاش های انجام شده سخن بگوید.
این نشست که با استقبال خوب جامعه کوهنوردی همراه بود با اهداء لوح های یادبود از سوی باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند و هیات کوهنوردی استان تهران به اعضای تیم به پایان رسید.

"


21/ بهمن/1395



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف