WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

پخارا؛ قلب نپال

پخارا؛ قلب نپال

1/ مهر/1396

شهر پخارا، نگین نپال یکی از دیدنی ترین نقاط دنیاست.


رشته‌کوه‌های جذاب آناپورنا با پس زمینه ای آرامش بخش بین سه دریاچه، این شهر را به مقصدی بی‌نظیر برای ریلکسیشن تبدیل کرده است و به عنوان مکانی ایده‌آل برای ورزش‌های ماجراجویانه شناخته شده است. جذابیت‌هایی همچون قایق‌سواری، پرنده‌نگری، ترکینگ و دوچرخه‌سواری کوهستان همگی در پخارا یافت می‌شوند.

شهر پخارا

شهر پخارا

 

در پخارا رستوران‌ها و بارهای شلوغ اماکنی هستند که به دنبال ایجاد رابطه ای دوستانه با گردشگران می باشند، جایی که داستان‌های طولانی و تجربیات واقعی زندگی خود را با افراد غریبه درمیان می گذارند. نپالی‌های مهربان باعث می‌شوند که توریست‌ها حس کنند در خانه خود هستند زیبایی‌های جادویی پخارا سوژه بسیار خوبی برای گردشگران می باشد. هوای خوب، قله های برفی شگفت‌انگیز، دریاچه‌های آرام و سرسبزی محیط، پخارا را به نگینی در دل هیمالیا با زیبایی های طبیعی منحصربه فرد بدل کرده است.

شهر پخارا

شهر پخارا

 

پخارا بر هر دل داده‌ی طبیعت تأثیری مسحورکننده ای می‌گذارد و حسی جادویی را در وجود هرکس القاء می‌کند، این شهر دارای پوشش گیاهی و جانوری غنی است که آن را محلی ایده‌آل برای پرنده‌نگری می‌سازد. شهر پخارا بر روی مسیر بازرگانی مهم بین هند و چین است و به همین دلیل همنشینی زیبایی از فرهنگ های تبتی و هندی به همراه معابد رنگارنگ در این شهر وجود دارد.

شهر پخارا

برای تماشای این زیبایی‏ ها می‏ توانید در تور‏ طبیعت گردی نپال با اسپیلت البرز همسفر شوید.


1/ مهر/1396



تورهای مرتبط
در این بخش تورهای مرتبط با این مطلب آمده است.
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف