WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

خیابان وانگ فو جینگ یکی از دیدنی ترین مراکز خرید پکن

خیابان وانگ فو جینگ یکی از دیدنی ترین مراکز خرید پکن

5/ شهریور/1395

خیابان وانگ فوجینگ " Wangfujing " یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین خیابان های پکن می باشد، فوجینگ با قدمتی ۷۰۰ ساله در مرکز شهر و نزدیک مجموعه دیدنی میدان تیان آن من است.


این خیابان که به دلیل ممنوع بودن تردد اتومبیل در آن به خیابان پیاده رو نیز معروف است نه تنها مرکز خریدی گسترده است بلکه به عنوان مرکزی جهت گردش نیز به شمار می رود.

 خیابان وانگ فوجینگ

 

خیابان وانگ فوجینگ محلی است فرهنگی، تفریحی که برای مردم شهر پکن به یک پاتوق برای خرید و گردش و پیاده روی و گذران ساعاتی مفرح، از دوران قدیم جایگاهی ویژه داشته و دارد. با اینکه این خیابان از گذشته ای دورتا بحال به یادگار مانده ولی هنوز هم با ظاهری زیبا بصورت یک خیابان مدرن جلوه گری می کند. شب ها چراغ های رنگارنگ و تابلوهای متنوع و نورپردازی بسیار جذاب خیابان همراه با ازدحام مردم پکن، منظره ای پر زرق و برق را برایتان به نقش می‌کشد.

 خیابان وانگ فوجینگ

 

خیابان وانگ فوجینگ با معماری جالب و ساختمان‌‎های بلند قدیمی و جدید، با دکورسازی و نورپردازی خیره کننده، همراه با جاذبه های توریستی مانند فروشگاه های متنوع و مجتمع های تجاری مدرن، رستوران های قدیمی معروف و فست فودها، چایخانه های سنتی، حراجی ها و فضایی شاد و مفرح یکی از جاذبه های دیدنی این شهر بزرگ است. در جای جای این خیابان نشانه‌هایی از تاریخ کهن چین را خواهید دید، ساختمان هایی از دوران کهن که به زیبایی و هنرمندی هرچه تمام تر نگهداری و بازسازی شده اند. مجسمه های برنزی با طراحی های کهنه و جالب یکی از نشانه های سنتی در این فضای بازسازی شده به چشم می خورد.

خیابان وانگ فوجینگ 

 

در وانگ فوجینگ پر از نور، رنگ و صدا فروشگاه‌های متعددی از قبیل پوشاک با مارک های معروف جهان، کیف و کفش، انواع سوغات، هدایا و بدلی جات و سنگ های قیمتی و تزیینی، کتاب فروشی، آثار هنری و تاریخی، عتیقه فروشی، صنایع دستی، انواع اسباب بازی، لوازم و لباس ورزشی، چایی، انواع خوراکی، دسر، ترشیجات، گوشت، نوشابه وجود دارد.

 خیابان وانگ فوجینگ

خیابان وانگ فوجینگ

 

بعد از دیدن فروشگاه ها و بازارها، می توانید غذایی میل کرده و یک روز پرخاطره را در تور ناشناخته های چین گذرانده باشید.


5/ شهریور/1395



تورهای مرتبط
در این بخش تورهای مرتبط با این مطلب آمده است.
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف