WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

گوییلین؛ بهشت چین

گوییلین؛ بهشت چین

5/ مرداد/1395

چین یک کشور نیست، بلکه جهانی دیگر است در دل جهانی که ما درآن زندگی می کنیم با سفر به شهر گوییلین در این کشور افسانه ای می توانیم با کوله باری از خاطرات شیرین برگردیم.


گوییلین یکی از زیباترین شهرهای چین می باشد. گویلین در میان دو رودخانه و چهار دریاچه محصور شده است، و با جنگل های سرسبز و طبیعت فوق العاده همه را محو تماشای خود می کند. رودخانه لی و تپه خرطوم فیل، جزو جاذبه های این شهر محسوب می شوند که در مطالب بعدی درموردشان خواهیم گفت.

شهر گوییلین

 

دیدن طبیعت زیبا و منحصر به فرد، هر انسانی رو به وجد میاره، هر منطقه ای از این کرهٔ خاکی طبیعت منحصر به فرد خودش رو دارد که هرکسی می‌تواند از آن لذت ببرد، یکی‌ از این مناطق بسیار زیبا شهر گوییلین، که طبیعتی نادر رو در خودش جا داده است، معنای لغوی گوییلین به زبان محلی جنگل‌ گل‌های رنگارنگ می باشد.

شهر گوییلین

 

گویلین از صخره های زیبا با شالیزار‌های پله کانی برنج و ‏رودخانه‌هایی تشکیل شده است که قرن ها تاریخ چین را شکل داده اند تاریخ گویلین هم به اندازه مناظربی بدیلش وسیع و غنی است. این منطقه به خاطره مناظر ‏زیبا و ساختار سنگ‌ها و صخره‌ها به محبوب‌‏ترین نقطه و مکانی رویایی برای گردشگران تبدیل شده است‎.

شهر گوییلین

شهر گوییلین

 

در آخر هم باید اضافه کرد که هیچ سفری بدون امتحان کردن غذاهای محلی مخصوص همان منطقه کامل نمی‌شود. غذاهای شهرگویلین به دلیل داشتن ادویه‌جات خوش عطر با بو و طعم منحصر به فرد شهرت جهانی دارند که معمولا تند و ‏بسیار خوشمزه هستند. رشته برنجی و کوفته پخته شده در برگ بامبو همراه با سس چیلی بسیار تند و مخصوص یکی از خوراکی‌های اصلی می باشد.

غذا در شهر گوییلین

غذا در شهر گوییلین

با سفر به شهر گوییلین در تور ناشناخته های چین غرق در گل و شکوفه با منظره‌ای بی نظیر و نفس‌گیر روبرو خواهیم شد.


5/ مرداد/1395



تورهای مرتبط
در این بخش تورهای مرتبط با این مطلب آمده است.
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف