WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

کوهستان تیانزی؛ عجیب ترین کوهستان دنیا

کوهستان تیانزی؛ عجیب ترین کوهستان دنیا

21/ تیر/1395

کوهستان تیانزی در سمت شمال شرق پارک ملی ژانگ جیاجیه قرار دارد. چیزی که باعث می شود این کوهستان مورد توجه بازدیدکننده ها قرار گیرد ارتفاع بالای هزار متری کوه های آن است که دریایی از ابر را در زیر پای شما قرار می دهد و برای عکس برداری فوق العاده است.


 دستیابی به این کوه ها توسط تله کابین امکان پذیر می باشد. از آن بالا تصور می شود نوک صخره ها مانند جزیره هایی از دریای ابرها بیرون زده که با درختان و خزه ها پوشیده شده و منظره زیبایی را ساخته است.

کوهستان تیانزی

 

کوهستان تیانزی یکی از مناظر رویایی است که نظیرش را هیچ جای دیگر کره زمین نمی توانید پیدا کنید. این کوهستان خوش منظره نام خود را از رهبر گروهی که سال ها پیش در این منطقه انقلاب و خود را به این نام معرفی کرد گرفته است تیانزی به معنی پسر آسمان، لقب امپراتور چین است. با بازدید از این منطقه می توانید بسیاری از آثار به جا مانده از آن دوران را ببینید این کوهستان دارای اشکال عجیب و منحصر به فردی است. تیغه های بلند سنگی که در دل مه کوهستانی، مناظری دل فریب و عجیب را به وجود آورده که یادآور افسانه های خدایان در آیین های چینی است به هر طرف که نگاه کنید هر صخره و هر دره برای خود نام و افسانه ای دارد.

 کوهستان تیانزی

کوهستان تیانزی

 

آبشارها و غارهای زیبا و عجیب بر جذابیتهای کوهستان تیانزی می افزاید و این منطقه را به یکی از جاذبه های برتر گردشگری کشور چین تبدیل کرده است. مناظر این کوهستان در هر چهار فصل سال دیدنی است مخصوصا بعد از بارندگی چشم نوازی خاصی را به ارمغان می آورد. در این کوهستان می توان با آیین ها و غذاهای محلی چین آشنا شد و از هوای پاک عجیب ترین کوهستان دنیا لذت برد. این کوه برای گردشگرانی که در جستجوی تعادل و آرامش با طبیعت هستند مناسب ترین مکان است.

 کوهستان تیانزی

 

در پایین کوه تیانزی می توان دمی آسود و هم از مناظر رودخانه و صدای زیبای پرندگان لذت برد پس در تور ناشناخته های چین همراه اسپیلت البرز باشید.


21/ تیر/1395



تورهای مرتبط
در این بخش تورهای مرتبط با این مطلب آمده است.
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف