WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

چین کشوری با شهرهای مدرن و پیشرفته تا قدیمی و سنتی

چین کشوری با شهرهای مدرن و پیشرفته تا قدیمی و سنتی

19/ خرداد/1395

چین از نظر مساحت چهارمین کشور دنیاست که هم دومین دره عمیق دنیا و هم بخشی از کوه های هیمالیا در آن واقع شده است. چین آنقدر وسیع است که برای همه سلیقه ها مقاصد مختلفی دار.


از شهرهای بکر و آرامش بخش در کنار کوه و جنگل گرفته تا شهرهای تاریخی و دیدنی و نیز مدرن و پیشرفته حتی شهرهای ساحلی و گرم. چین با چشم‌اندازهای طبیعی و متنوعی که دارد، از استپ‌های جنگلی و بیابانی گرفته تا جنگل‌های گرمسیری در سرزمین‌های مرطوب جنوبی با آئین ها و مناسبت های خاص علاوه بر جذابیت های همیشگی  باعث جذب گردشگران بیشتری می شود.

 چین

 

شانگهای از نظر جمعیت بزرگترین شهرچین و یکی از مهمترین شهرهای دنیاست پیشرفته و مدرن در عین حال قسمتی از آن با بافت سنتی و قدیمی  و یک مرکز اقتصادی بزرگ با شلوغ ترین بندر تجاری، همراه با بازارهای خوب برای خرید و تفریح .

 شانگهای شبیه‌ترین شهر به نیویورک است و به آن لقب نیویورک شرق را داده‌اند می‌توان گفت شانگهای یکی از بزرگترین مقاصد توریستی چین است که به علت مکان های تاریخی خود به شهرت رسیده است.

شانگهای

 

پکن شهر دیگری در چین که با آثار تاریخی خود از دیوار چین گرفته تا شهر ممنوعه و مقبره مائو رهبر چین و کوچه‌های قدیمی و باستانی و پارک‌های زیبا یکی از مشهورترین مکان‌های گردشگری می‌باشد. آب و هوای متفاوت پکن نیز بر جذابیت این شهر می‌افزاید.

پکن در چین

 

شهر گوئیلین و اطرافش یکی از مناطق بکر و آرامش بخش چین است از رودخانه لی گرفته تا مناطق سرسبز و برنج کاری‌های اطراف آن که هر کسی را از پیر و جوان و کوچک و بزرگ را مجذوب خود می‌کند.

 شهر گویلین

شهر گویلین

 

همان طور که می‌بینید چین مکان‌های دیدنی زیادی دارد که هر کدام می‌تواند مقصدی برای یک سفر خوب باشد.

از سواحل گرم و آفتابی گرفته تا مکان های سرد و یا جاهای مدرن و پیشرفته تا قدیمی و سنتی و تاریخی پس، در تور سفر به ناشناخته های چین همراه اسپیلت البرز باشید.


19/ خرداد/1395



تورهای مرتبط
در این بخش تورهای مرتبط با این مطلب آمده است.
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف