WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

ماداگاسکار؛ جزیره منحصر به فرد ترکیبی از جنگل و صخره و رودخانه

ماداگاسکار؛ جزیره منحصر به فرد ترکیبی از جنگل و صخره و رودخانه

13/ اردیبهشت/1395

یکی از مکان‌های پرطرفدار در میان تمامی مردم جهان سفر کردن به جایی است با مناطق گردشگری بسیار زیبا و جالب و خاطره انگیز، ماداگاسکار جایی است که همه این جذابیت‌ها را دارد با ما همراه باشید تا برخی از جاذبه‌های آنجا را برایتان بگوییم.


ماداگاسکار جزیره‌ای واقع در جنوب شرق آفریقا، چهارمین جزیره بزرگ کره زمین می باشد که در میان آب‌های اقیانوس هند، شرق موزامبیک، قرار دارد. زیبایی طبیعی و تنوع زیست محیطی آن، بیشتر از ویژگی‌های دیگر این سرزمین مورد توجه قرار گرفته است.

 

ماداگاسکار زیستگاه هزاران گونه گیاهی و جانوری است که در هیچ جای دیگر دنیا یافت نمی‌شوند. تنوع طبیعی فوق العاده این سرزمین باعث شده که نام این جزیره را "قاره هشتم" بگذارند. سنت‌ها در فرهنگ، معماری، هنر و رفتار اجتماعی مردم این کشور به وفور دیده می شود.

دیدن درخت بائوباب برای اولین بار بسیار هیجان انگیز است، نوازش و لمس درختان بائوباب حس قشنگی است که گویی این درختان دارای روح هستند.

 

در ماداگاسکار تنوع جالبی از لمورها، جوندگان و پرندگان نیز به چشم می خورد که بر شگفت انگیزی آن می افزاید باور این همه زیبایی سخت است دیدن لمورها در لابلای درختان برای اولین بار در زندگی هرکس خیلی هیجان انگیز است و دیدن ترکیبی از جنگل و رود و صخره ها که رویایی باور نکردنی می‌باشد همگی در ماداگاسکار امکان پذیر است.

 

 دیدن درخشش ماه کامل و تلا‌ٔلو آن که زیبایی شن‌ها را دو چندان می‌کند و همنشینی با بومیانی که با چهره های آرامشان دور آتش می آیند و در جمع دوستانه‌ای با شما یک دل و یک رنگ می‌شوند خاطره‌ای فراموش نشدنی است که می‌تواند در زندگی هرکس رقم بخورد.

 

در تور جذاب جزیره ماداگاسکار همسفر اسپیلت البرز باشید.


13/ اردیبهشت/1395



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف