WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

"نپال، سرزمین بودا و هیمالیا"

"نپال، سرزمین بودا و هیمالیا"

18/ شهریور/1393

"نپال سرزمین هیمالیا، کشور معابد رنگارنگ و مردمان خونگرم است"


"

نپال، سرزمین بودا و هیمالیا

نپال سرزمین هیمالیا، کشور معابد رنگارنگ و مردمان خونگرم است. طبیعت بکر، دورنمای قلل برف پوش هیمالیا، رودخانه های خروشان، جنگل های گرم و مرطوب و حیات وحش بی بدیل آن، جاذبه هایی است که هر گردشگر و ماجراجویی را از گوشه و کنار جهان به سوی خود روان می کند.

کاتالوگ نپال، سرزمین بودا

 

اگر علاقه‏مند فعالیتهایی همچون راهپیمایی و پیاده‏روی در مناطق زیبای کوهپایه‏ای، بازدید از پارک‏های ملی و حیات وحش و سافاری، رفتینگ یا قایق سواری در رودخانه‏های خروشان، دوچرخه سواری، بانجی، پاراگلایدر و بسیاری از ورزش¬های ماجراجویانه دیگر هستید، با ما همسفر سرزمین رویاها و آرزوهای کوهنوردان، طبیعت گردان و ماجراجویان جهان شوید.

کاتالوگ نپال - سرزمین بودا 2

 

اسپیلت البرز با تکیه بر دانش سرپرستان مجرب  و تجربه متعدد سفر به این منطقه،  به رویاهای شما جامه عمل می پوشاند.

به همین منظور برای آشنایی شما همسفران عزیز، همکارانمان در تحریریه اسپیلت البرز بر آن شدند تا کاتالوگی جامع از این منطقه زیبای دنیا تهیه کرده و در اختیار شما قرار دهند و امروز مفتخریم پس از روزها تلاش و مطالعه و رجوع به تمامی تجربیات سفرهایی که در این منطقه اجرا کرده ایم، توانسته‏ایم مجموعه اینسبتا کامل گردآوری کنیم که اطلاعات جامعی از کوهنوردی، طبیعت‏ گردی و جهانگردی نپال را در بر داشته باشد و بسیاری از سوالات شما همسفران عزیز را پاسخ دهد.

کاتالوگ نپال

 

برای دانلود کاتالوگ نپال و اطلاع از تورهای آن اینجا کلیک کنید. 

"


18/ شهریور/1393



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف