WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز
تجربه سفری خاص به ناشناخته ها

شهر فلورانس

شهر فلورانس

27/ مرداد/1398

قطعا ایتالیا با فرهنگی نزدیک به مردم ایران و دنیای بی نظیرش، بالاترین میزان شانس برای انتخاب در میان گزینه های موجود را دارد.


گاهی در بین تمام دغدغه ها و خستگی های روزمره تنها کاری که می تواند به بازیابی روح و جسم مان کمک بزرگی بکند و  فاصله گرفتن از فضای معمول همیشگی زندگی مان و سفر است. هر کدام از ما با توجه به شرایط روحی و موقعیت مان می توانیم انتخاب های متفاوتی برای رفتن به یک سفر چند روزه و دور شدن از هیاهوها و دغدغه هایمان داشته باشیم. سایت های فعال در زمینه گردشگری؛ مثل اسپیلت البرز: معرف اولین ها و تورهای ناشناخته ی داخلی و خارجی؛ می توانند گزینه بسیار مناسبی باشند تا ما را در درست ترین و بهترین مقصد راهنمایی کنند.

تجربه سفری خاص به ناشناخته ها

طبیعت گردی و سفر به دامان طبیعت، برای تقویت روح و روان و رسیدن به رهایی نسبی، یک درمان معجزه آسا است.

سفر به گوشه های اسرارآمیز و ناشناخته ی جهان و کسب تجربه ناب در دل طبیعت تقریبا برای همه ما لذت بخش است اما ممکن است در ذهن بیش تر آدم ها انجام این کار کمی سخت و بعید به نظر برسد، در صورتی که این روزها  پیوستن به بخشی از اجتماع یک تور طبیعت گردی برای داشتن تجربه سفری خاص به ناشناخته ها، راحت ترین و مطمئن ترین روش برای رسیدن به این امر می باشد.

هم چنین در بین تورهای گردشگری، انتخاب تور اروپا به عنوان یک تور تفریحی که هم بتواند آرامش و استراحت به ما هدیه دهد و هم ماجراجویانه و متفاوت باشد، هیجان انگیزترین گزینه است که ما را در بستن چمدان مان با شوق و خیال پردازی کمک کند.

قطعا ایتالیا با فرهنگی نزدیک به مردم ایران و دنیای بی نظیرش، بالاترین میزان شانس برای انتخاب در میان گزینه های موجود را دارد.

 

فلورانس

 

فلورانس را باید تجربه کرد

مگر می شود به ایتالیا ی اعجاب انگیز سفر کنیم و از "فلورانس دوست داشتنی" غافل شویم. نگران نباشید رفتن به شهری که در دره کوه و در کنار رود آرنو واقع شده، کار سختی نیست. همان طور که قبلا گفتیم ما همراه قابل اطمینانی به اسم " اسپیلت البرز؛ مبتکر و طراح تورهای ناشناخته‌ی داخلی و خارجی؛" داریم.

رود آرنو با آرام گرفتن در دل توسکانی، به مجموعه‌ای از شهرهایی که در کنار خود جای داده، زیبایی مثال زدنی بخشیده است که شهر فلورانس نیز؛ همانند شهر پیزا؛ در همسایگی این رود هم چون یک شاهکار هنری جلوه گری می کند.

در فلورانس از هر زاویه ای و به هر طرف که نگاه کنیم، گویی در حال تماشای یک عکس و تابلوی هنری از منظره ای جذاب و مسحور کننده هستیم. پل وکیو، قدیمی ترین پل بر فراز رود آرنو، یکی از مکان هایی است که قدم زدن بر روی آن و تماشای شهر از روی آن، می‌تواند هر کسی را برای لحظات طولانی به جهانی جادویی ببرد. اما اگر می‌خواهید فلورانس را بهتر تماشا کنید باید به کلیسای جامع فلورانس یا همان سنتا ماریا دل فیوره رفته و بعد از پیمودن راهروهای اسرارآمیز و ۴۶۴ پله باریک،  و با رسیدن به بالای گنبد آجری رنگ کلیسا، تمام شکوه فلورانس را نظاره‌گر شوید.

کلیسا جامع فلورانس

 

کلیسا جامع فلورانس

وجود موزه های متعدد، یکی از مهم ترین عواملی ست که فلورانس را به پایتخت هنری ایتالیا مبدل کرده. موزه ها و گالری هایی که قرن هاست، حافظ بخش مهمی از تاریخ جهان و آثار هنرمندان بزرگی همچون میکل آنژ، رافائل و لئوناردو داوینچی هستند. هم چنین کاخ هایی مثل استروتزی، پیتی و وکیو که با گذشت قرن ها به موزه هایی شگفت انگیز تبدیل شده اند، نمایانگر گستره وسیع تاریخ "فلورانس دوست داشتنی" می‌باشند. اما بهترین راوی تاریخ، هنر و معماری خاص فلورانس خود شهر است که با وجود بناهایی با معماری و نمای کم نظیر و فریبنده و تندیس ها و مجسمه‌هایی خاص در خیابان ها و میدان های فلورانس؛ به خصوص میدان سینیوریتا؛ شهر را به موزه ای بدون سقف مبدل کرده است.

فلورانس خوش پوش

در مورد تاریخ و پیشینه ایتالیا به خصوص فلورانس می‌شود سال‌ها داستان‌هایی را شنید و نوشت و خواند. اما این کشور صرفا به پیشینه تاریخی خود اتکا نکرده و از گذشته تا به امروز در زمینه‌های دیگری مثل صنعت مد و لباس در جهان سرآمد است.

با بهره گیری از راهنمایی و همراهی تورهای گردشگری اسپیلت البرز؛ مجری تورهای جدید و خاص؛ با  کمی گشت و گذار در خیابان ها و تماشای مغازه های لباس فروشی می‌فهمیم لقب "پایتخت مد و لباس" برقامت ایتالیا جامه ای برازنده است.

اگر مسافر فلورانس و هم چنین از علاقه مندان دنیای مد هستید، به شما تبریک می گوییم. مقصد درستی را برای سفر انتخاب کردید به این دلیل که، فلورانس یکی از مهم ترین شهرهای مد ایتالیا است  که می توان گفت از فروشگاه های محلی لباس تا برندهای مطرح، در کنار جاذبه‌های تاریخی و هنری در کامل شدن زیبایی این شهر نقش به سزایی دارند.

فلورانسی ها در فستیوال هایی مثل "هفته مد خیابانی" با تیپ و لباس های متفاوت شیک پوشی خود را به معرض نمایش می گذراند که قطعا برای هر بیننده و گردشگری، تصویری جالب خواهد بود.

فلورانس و طعم هایش

در سفر به سرزمین پینوکیو، غذاها و دسرهای محبوب و خوشمزه ایتالیایی لذت سفرتان را چند برابر می کند. بستنی مخصوص فلورانس در کنار پاستا و پیتزاهای زبانزد ایتالیایی، طعم این سفر شیرین را به یادمان می سپارد.

برای رفتن به مهد هنر ایتالیا، همه کارها را به اسپیلت البرز بسپارید و در یک تور خاص، سفر خاطره انگیزی را در زندگی تان تجربه کنید.


27/ مرداد/1398



تورهای مرتبط
در این بخش تورهای مرتبط با این مطلب آمده است.
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف