WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز
این تور برگزار شده است.

تور نئور به سوباتان

اقامت در هتل 4 ستاره اسپیناس و ییلاق
3.5 روزه
از 12 خرداد 1400
تماس با اسپیلت البرز کد 4110
این سفر در یک نگاه
در اینجا اطلاعات کلیدی سفر به طور خلاصه آمده است.
  • زمان حرکت: چهارشنبه 1400/03/12 - ساعت 21:00
  • مدت: 3.5 روزه از 12 خرداد (3 روز و 3 شب)
  • بیشترین فعالیت: 4
  • زمان بازگشت: 1400/03/15 حدود ساعت 22:00
  • اقامت: 1 شب ترکیبی از کلبه و چادر1 شب هتل 4 ستاره
  • تعداد وعده‌های غذایی: 5 وعده با اسپیلت البرز
  • محل حرکت: میدان آرژانتین، ابتدای خیابان بیهقی، جلوی بانک سامان.
  • وسیله نقلیه اصلی: اتوبوس VIP تختخواب شو 25 نفره
  • وسیله نقلیه محلی: مینی‌بوس توریستینیسان

جاذبه‌ها و آلبوم عکس
جاذبه‌ها
  • دیدار از دریاچه کوهستانی نئور و پیاده روی در مراتعی بکر و پر از گل های رنگارنگ وحشی
  • گذر از دشت های شقایق سرخ تا رسیدن به ییلاق زیبای سوباتان
  • شب نشینی دور آتش در خنکای اغلب مه گرفته ییلاق
  • پیاده روی صبحگاهی در میان گل های مینیاتوری زرد و آبی و سفید و دیدار و عکاسی از آبشار شگفت انگیز ورزان
  • پیاده روی عصرگاهی در بام سوباتان و دیدن وسعت بی انتهای جنگل های تالش
  • گشت و قایق سواری در تالاب رویایی استیل 
  • پیاده روی ها به صورت سبک‌بار است زیرا کوله پشتی های شما با ماشین‌های اسپیلت البرز حمل می گردد.
درباره سفر
  •  اسپیلت البرز به منظور رفاه حال همسفران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برای اقامت هر خانواده در ییلاق، یک چادر یا اتاق اختصاصی درنظر گرفته‌ و حتی همسفران سینگل نیز می توانند تقاضای چادر اختصاصی نمایند.
  • راه پیمایی این تور سنگین است و در شیب های متغیر و اغلب رو به پایین(روز اول 7 ساعت پیاده روی در مراتع و همراه با استراحت های لازم. روز دوم نیز 4 ساعت پیاده روی نسبتاً سبک و اختیاری خواهیم داشت در میان گلزارهای وحشی.
  • وسیله نقلیه محلی: قاطر، قایق، مینی‌بوس، نیسان وانت (قاطر برای همراهی تیم در پیاده روی ها به منظور امداد رسانی احتمالی، قایق برای گشت تالاب استیل، مینی بوس برای جابجایی در منطقه، نیسان جهت حمل کوله پشتی ها که طبیعت گردان به صورت سبک بار پیاده روی کنند.)
اقامت و غذا
با کمک این جدول برنامه اقامت و وعده‌های غذایی سفر نمایش داده شده است.
روز صبحانه ناهار شام اقامت
مکان توسط مکان توسط مکان توسط نوع اقامت توضیح
1 - - - - رستوران گردشگر -
2 طبیعت اسپیلت البرز طبیعت گردشگر کمپ مجهز اسپیلت البرز ترکیبی از کلبه و چادر ییلاق سوباتان
3 کمپ مجهز اسپیلت البرز کمپ مجهز اسپیلت البرز هتل گردشگر هتل 4 ستاره اسپیناس آستارا
4 هتل اسپیلت البرز رستوران گردشگر - - -
اقامت‌ها: 1 شب ترکیبی از کلبه و چادر 1 شب هتل 4 ستاره
سهم اسپیلت البرز کلا 5 وعده غذا شامل: 3 وعده صبحانه 1 وعده ناهار 1 وعده شام
سهم مسافر کلا 4 وعده غذا شامل: 2 وعده ناهار 2 وعده شام
تعداد میان وعده بر عهده اسپیلت البرز: 2 وعده
برنامه روزشمار سفر
در برنامه سفر توضیح داده‌ایم که هر روز چه جاذبه‌هایی را می‌بینیم و به کجا می‌رویم.
روز 1
شبانه به سوی اتوبان قزوین حرکت می کنیم و در رستوران نیز توقفی خواهیم داشت برای صرف شام، از این پس در داخل اتوبوس VIP به استراحت می پردازیم تا صبح الطلوع به به استان اردبیل برسیم.
شام در رستوران توسط گردشگر
روز 2
صبحگاهان با روشن شدن هوا جابجا می شویم در ماشین های محلی، با نیم ساعت طی مسیر در جاده ای کوهستانی به یکباره دریاچه زیبای نئور خود را نمایان می کند، منظره ای رویایی از کل دریاچه و سواحل زیبای دور تا دور آن، در کنار دریاچه موقتاً اطراق می کنیم تا صبحانه دلچسبی را همراه با چای آتشی نوش جان کنیم، سپس بخش کوچکی از سربالایی مسیر را با نیسان می رویم تا به ارتفاع 2900 متری از سطح دریا برسیم.
حالا پیاده روی مان را در مراتع کوهستانی تالش آغاز می کنیم البته شیبهای مسیر متغیر است و عمدتاً رو به پایین، عبور از میان گل های وحشی و چشمه ساران زیبای منطقه لذتی وصف ناپذیر دارد، در این پیاده روی شعف انگیز از کنار ییلاقات و سیاه چادر عشایر می گذریم، در بخش هایی از مسیر بر روی برف هایی قدم می گذاریم که از بارش های زمستان مانده و هنوز آب نشده، گله های پر تعدادی از گوسفندان را می بینیم که بی وقفه در حال چرا هستند و با صدای دلنشین زنگوله هایشان تمام تنش های زندگی شهری را از جان و تنمان خارج می کنند، در کنار چشمه ای با آب گوارا توقف می کنیم برای صرف ناهار و دمی آسودن.
همچنان مسیر ادامه دارد و اگر تا اینجا دشت و دمن را گلهای کوچک مینیاتوری سفید و زرد و آبی پوشانده بود از این پس هر چه به ییلاق سوباتان نزدیکتر می شویم گل های سرخ رنگ شقایق نیز کم کم به آنها اضافه می شود، ولع عکاسی در طول این مسیر زیبا رهایمان نمیکند، عصر گاهان به محل اقامت اسپیلت البرز در ییلاق سوباتان خواهیم رسید، حالا وقت آزاد داریم تا به تر و خشک کردن و بازسازی خود بپردازیم، پایان امروز نیز صرف شام و شب نشینی دور آتش است در سکوتی معمولاً مه آلود.
صبحانه در طبیعت توسط اسپیلت البرز ناهار در طبیعت توسط گردشگر شام در کمپ مجهز توسط اسپیلت البرز اقامت در ترکیبی از کلبه و چادر
روز 3
صبحانه در ییلاق چه صفایی دارد! امروز پیاده روی گل گشتی داریم در تکه ای از بهشت تا برسیم به آبشار ورزان، عظمت این آبشار واقعاً انسان را شگفت زده می کند! عکسهای فراوانی از مناظر بی بدیل منطقه خواهیم گرفت و هنگام بازگشت نیز در نقطه ای رویایی دور هم به سکوت می نشینیم به قصد ریلکسیشن، کم کم مسیر بازگشت را در پیش گرفته تا به اقامتگاه برسیم برای صرف ناهاری خوشمزه و استراحت لازم.
برای گشت بعد از ظهر امروز، بام سوباتان را انتخاب کرده ایم که به واقع انسان را به رویا می برد، در نقطه ای می نشینیم که منظره جنگل های انبوه تالش در یک سو و تپه ماهور های یک دست چمن مخمل سوباتان در سوی دیگرمان است!
حالا مسیری جنگلی را با وسایل نقلیه محلی می پیمائیم تا به روستای کیش دیبی برسیم و راهی هتل 4 ستاره اسپیناس شویم، امشب این هتل که در یک محیط رویایی اطراف آستارا و مشرف به تالاب استیل قرار دارد مئمن ما خواهد بود تا خستگی سفر را از تن به در کنیم.
صبحانه در کمپ مجهز توسط اسپیلت البرز ناهار در کمپ مجهز توسط اسپیلت البرز شام در هتل توسط گردشگر اقامت در هتل 4 ستاره
روز 4
بعد از صرف صبحانه آخر در هتل، قایق سواری و گشت تالاب استیل را تدارک دیده ایم تا با عکاسی از مناظر بی بدیل تالاب خاطرات دیگری را ثبت نمائیم، حالا به سوی تالش حرکت و ناهارمان را در رستوران نوش جان می کنیم، کم کم زمان بازگشت فرا میرسد و با خاطراتی خوش به سوی تهران حرکت میکنیم، پیشبینی میکنیم حدوداً ساعت 22 به میدان آرژانتین برسیم.
صبحانه در هتل توسط اسپیلت البرز ناهار در رستوران توسط گردشگر
سایر خدمات

 کادر اجرایی مجرب شامل:(سرپرست برنامه، مسئول تدارکات، آشپز برای طبخ غذای گرم در ییلاق، راهنمای طبیعت‌گردی و راهنمای‌محلی)، بیمه مسئولیت مدنی، پذیرای های میان وعده و هیزم برای شب نشینی دور آتش.


در حال حاضر امکان "رزرو / خرید آنلاین" وجود ندارد.

اطلاعات تکمیلی

دیگر روشهای خرید تور:

در صورتی‌که ثبت‌نام آنلاین برای شما امکان پذیر نبود، می‌توانید با بخش فروش اسپیلت البرز تماس گرفته و پس از اطمینان از وجود ظرفیت تور، مبلغ سفر را به حساب ذیل واریز کرده و آنگاه مشخصات واریزی خود را به همکاران فروش ما اطلاع دهید.

 

نام بانک پارسیان
شماره کارت

6221-0612-2357-3504

شماره حساب

47001045271608

شماره شبا

IR290540103647001045271608

نام صاحب حساب

فتانه اصلانی

 

برای دریافت شماره حسابها به صورت پیامک، عدد  1 را به 02166902680 شماره تلفن اسپیلت البرز ارسال نمائید.

قوانین و شرایط عمومی سفرهای طبیعت گردی که به تصویب سازمان میراث فرهنگی و گردشگری رسیده است حاکم بر کلیه سفرهای طبیعت گردی اسپیلت البرز می باشد. لطفا برای مطالعه اینجا کلیک کنید.