WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز
برای خرید در استانبول کجا برویم؟

استانبول، پنج خیابان فقط برای خرید کردن!

استانبول، پنج خیابان فقط برای خرید کردن!

20/ اسفند/1397

 

برای خرید در استانبول کجا برویم؟ معمولا زمانی که کلمات خرید و استانبول را در کنار هم می‌آوریم، ناخودآگاه ذهنمان به سمت مراکز خرید چندطبقه و یا بازار بزرگ تودرتو می‌رود، در حالی که استانبول دارای تعدادی بهترین خیابان‌های خرید است! 


 

از مغازه‌های عتیقه‌فروشی گرفته تا کیف‌وکفش، در این مطلب 5 تا از بهترین خیابان‌های مخصوص خرید کردن در استانبول را برای شما آورده‌ایم.

 

خیابان سردار اکرام

خرید در استانبول

این خیابان باریک زمانی به ساختمان دوگان معروف بود، مجموعه‌ای زردرنگ با حیاط بزرگ که در آن بسیاری از مشاهیر استانبول زندگی می‌کردند.

در دهه گذشته، خانه های قدیمی قرن های اولیه و قرن نوزدهم بازسازی شد ودر حال حاضر، این خیابان مرکز مغازه های طراحان خوش‌ذوق و شیک شده ترکیه‌ای شده است. طراحانی مانند آرزو کاپرول، بهار کرکان وآیدا پکن.

 

خیابان کوکورکوما

خرید عتیقه در ترکیه

خیابان کوکورکوما، بزرگترین خیابان برای شکار عتیقه در استانبول است. حتی اگر قصد خرید عتیقه‌جات نداشته باشید، قدم زدن در این خیابان پرپیچ و تاب با خانه های زیبای نئو کلاسیک وتماشای بوتیک های عجیب و شگفت انگیزش خالی از لطف نیست. علاوه بر این، موزه ی معصومیت استانبول نیز در این خیابان قرار دارد که نمایشگاه نفس‌گیری‌ست از استانبول قدیم.

 

خیابان استقلال

این خیابان که از میدان تکسیم به سمت تونل می‌رود، یکی از خیابان های اصلی خرید شهر و همیشه شلوغ است. شما هر نام تجاری قابل تصور را از نام محلی گرفته تا بین المللی، در این مکان پیدا خواهید کرد. خیابان استقلال همچنین دارای کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی بسیار جالب و کوچکی هم هست که قدم زدن در آن را بسیار لذت بخش می‌کند. هنگام گشت‌و گذار در استقلال، سعی کنید که حتما از  Balık Pazarı (بازار هوای آزاد) برای خرید مواد غذایی هم دیدن کنید.

 

خیابان عبدی ایپکی

این محله به  لوکس بودن شناخته شده است،از طلافروشی گرفته تا مارک‌های مشهور جهان است. در این خیابان شما تمامی برندهای شناخته‌شده مثل لوئی ویتون، ورساچه، پرادا و همچنین مارک‌های معتبر ترکیه را پیدا می‌کنید. اگر هم دنبال قیمت‌های پایین‌تر بودید می‌توانید از بوتیک‌هایی مانند زارا یا گپ دیدن کنید.

 

خیابان بغداد

ممکن است این محله‌ی استانبول به عنوان خواهر مسن‌تر و آرام محله‌های دیگرش شناخته شود، اما مطمئنا به اندازه کافی فرصت خرید برای جذب در آن وجود دارد. در این خیابان برای هرکسی چیزی وجود دارد. از برند‌های معتبر تا مغازه‌های عادی. همچنین از آن‌جا که این خیابان کمی با بندر فاصله دارد، می‌توانید پس از تمام شدن خرید خود قدم‌زنان به لب آب بروید و از منظره لذت ببرید.


20/ اسفند/1397



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف