WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

گزارش تصویری همایش کوهنوردان اسپیلت البرز، 24 آبان 97

گزارش تصویری همایش کوهنوردان اسپیلت البرز، 24 آبان 97

26/ آبان/1397

همایش کوهنوردان اسپیلت‏ البرز بعدازظهر یک پنج‌شنبه پاییزی با حضور تعداد زیادی از همراهان همیشگی اسپیلت البرز در محل سالن جهان‌دیدگان خاقانی برگزار شد.


حضور تعداد زیادی از کوهنوردان فعال و همراهان همیشگی اسپیلت البرز در همایش کوهنوردان آبان‌ماه، علاوه بر تجدید دیدار و دوستی با هم‌نوردان، فضای همایش را سرشار از شوق و شور کرد و لحظات به یاد ماندنی را برای همگان رقم زد.

همایش کوهنوردان اسپیلت البرز

در این همایش، سهند عقدایی، مدیرعامل اسپیلت البرز، گزارشی از سفر تحقیقاتی خود به قطب شمال ارائه کرد.

همایش کوهنوردان اسپیلت البرز

پس از آن، مژگان خلیلی؛ محقق و راهنمای تورهای خارجی اسپیلت البرز، درباره مراحل شکل‏‌گیری تورهای ویژه‏‌ی اسپیلت البرز از شناسایی مقاصد ناشناخته تا طراحی و اجرای آن ها صحبت کرد، چگونگی سفرِ اکتشافی و تحقیقی خود را به منطقه بالکان توصیف کرد و از برنامه تورهای نوروز 98 اسپیلت البرز که قرار است برای اولین بار در ایران اجرا شوند، رونمایی کرد.

همایش کوهنوردان اسپیلت البرز

همایش کوهنوردان اسپیلت البرز

در پایان، با دعوت از راهنمایان باتجربه تورهای کوهنوردیِ اسپیلت البرز، بیش از 200 گواهی‌ صعود کوهنوردی، به همه شرکت‌کنندگان در تورهای کوهنوردیِ داخلی و خارجی سال‌های اخیرِ شرکت کوهنوردی و طبیعت‏‌گردی اسپیلت البرز اهدا شد.

همایش کوهنوردان اسپیلت البرز

در حاشیه اهدای گواهی‌های صعود به کوهنوردان اسپیلت البرز:

اهدای گواهی صعود به بانوان کوهنورد اسپیلت البرز:

اهدای گواهی‌های صعود توسط آقای صالحی، رییس هیئت مدیره‏ اسپیلت البرز و آقای نظر، هیمالیانورد و راهنمای کوهنوردی اسپیلت البرز به شرکت‌کنندگان همایش:

پس از اتمام برنامه‌ها، همگی با خوشحالی ناشی از مرور خاطرات و هیجان گرفتن گواهی‌های صعود برای پذیرایی به محوطه محل برگزاری همایش هدایت شدند.

اسپیلت البرز، مجری قدرتمند تورهای کوهنوردی در سراسر جهان، هرساله تورهای کوهنوردی داخلی و خارجی بسیاری را با راهنمایی سرپرستان هیمالیانورد و باتجربه برگزار می‌کند و علاقه‌مندان به ورزش کوهنوردی هر روز بیش از قبل از نقاط مختلف کشور با ما همراه می‌شوند.

کلیپ تصوری همایش کوهنوردان اسپیلت البرز:


26/ آبان/1397



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف