WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

از نئور به سوباتان

از نئور به سوباتان

6/ خرداد/1397

با فراهم شدن فرصت مناسب در تعطیلات خرداد خودمان را برای سفر به یکی از پرطرفداران ترین جلوه‌های طبیعت که دل هر بیننده‌ای را می رباید و در زیبایی زبانزد همگان شده است آماده می کنیم.


سفر به منطقه زیبایی که به دور از هر گونه روزمرگی با طبیعت آرامش بخشش لذتی وصف ناشدنی را برایمان به ارمغان می آورد.
 
 
 
احتمالا شما هم درمورد منطقه رویایی سوباتان و سفر ویژه طبیعت دوستان به این منطقه در اواخر فصل بهار هر سال شنیده اید. اما اگر فکر می کنید سفر نئور به سوباتان ممکن است برای شما سخت باشد یا نگران اقامت در آن منطقه هستید پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
 
 
 
سپیده دم با درخشش نورخورشید پس از رسیدن به استان اردبیل، همراه با تجربه نیسان سواری به کنار شاهکار زیبایی خلقت، دریاچه نئور که یکی از مرتفع ترین دریاچه های آب شیرین در ارتفاعات۲۵۰۰ متری خواهیم رفت.
 
 
درواقع این دریاچه نقطه شروع پیمایش یکی از زیباترین مسیرهای پیاده روی خواهد بود که ما را به روستای زیبای سوباتان می رساند. خاطرات شیرین سفرمان را با صرف صبحانه در طبیعت زیبای کنار دریاچه پر از گل های زرد وعکاسی از مناظر سرسبز اطراف آن شروع خواهیم کرد.
 
 
 
پیاده روی در مراتع مرتفع و کوهستانی تالش با مناظر بکر و تماشایی، عبور از بین گلزارهای وحشی و چشمه سارهای پر آب، گشت در مسیرهایی با شقایق های سرخ رنگ تا رسیدن به ییلاق زیبای سوباتان، اقامت در خانه های محلی پر از صفا و صمیمیت و  شب نشینی دور آتش است که دورهم بودنمان را با خاطرات شیرین به یادماندنی می کند.
  
 
صبح روز بعد را با پیاده روی در منطقه رویایی سوباتان شروع می کنیم و تا رسیدن به آبشار بزرگ ورزان با چشم اندازی از صخره و شقایق های زیبا ادامه می دهیم و لحظاتی سرشار از زندگی را با تمام وجود حس خواهیم کرد.
  
 
بعد از پیاده روی طولانی در دل طبیعت، نوبت به استراحت درمحیطی آرام با امکانات رفاهی کامل و امکان دوش گرفتن با آب گرم  می باشد که با اقامت در هتل چهار ستاره اسپیناس آستارا در کنار دریاچه طبیعی استیل، روبروی کوه های سرسبز اسپیناس شبی به یادماندنی را برایمان خواهد داشت.
 
   
در ادامه‏ ی سفر گشتی کامل در یکی از اسکله های کم تردد مرداب انزلی را خواهیم داشت و بعد از عکاسی از مناظر زیبای آنجا و  صرف ناهار در رستوران کنار رودخانه خاطرات شیرین سفر خود را تکمیل می کنیم و با کلی انرژی برای سفرهای بعدی آماده می شویم.
 
 
کوله هایتان را ببندید و برای سفری آسوده و پر خاطره با اقامتی رویایی در هتل اسپیناس آماده شوید.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد تور ویژه نئور تا سوباتان با اقامت در هتل اسپیناس کلیک کنید.
 

6/ خرداد/1397



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف