WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

از مرگ خرس قطبی تا مرگ بشریت

از مرگ خرس قطبی تا مرگ بشریت

8/ دی/1396

زمان زیادی از دست به دست شدن یک تصویر و ویدئو دلخراش در فضای مجازی نمی گذرد


تصویری از یک خرس قطبی که آنقدر نحیف و لاغر شده است که هر تصوری که از یک خرس قطبی دارید را عوض می کند.و سرانجامی تلخ تر از مرگ به همراه دارد.

پائول نیکلن (Paul Nicklen) عکاس نشنال جئوگرافی، درمورد این عکس های دلخراش می گوید:می‌خواستم مردم ببینند وقتی دانشمندان می‌گویند خرس‌های قطبی به دلیل گرمایش جهانی در حال انقراض هستند، به چه معناست. خرس‌ها از گرسنگی در حال مردن هستند. این تصویر یک خرس گرسنه است.

خرس قطبی

اما این فقط مرگ یک خرس قطبی نیست

استفاده بی رویه از سوخت های آلاینده زا، گرمایش زمین را سرعت بخشیده است، یخ های قطبی آب می شوند، خرس های قطبی که از یخ های شناور برای شکار فوک های دریایی استفاده می کردند از گرسنگی می میرند و این اتفاقی است که به شکل های مختلف برای تمامی حیوانات خواهد افتاد.

خرس قطبی

بالا آمدن سطح آب اقیانوس ها چرخه زیست محیطی را بهم خواهد زد و دیر یا زود این اتفاق گریبان انسان به عنوان مسبب اصلی آن را نیز خواهد گرفت و این واقعیتی است که هر روز در جلوی چشمان جهانیان می افتد و اهمیت ندادن به آن، تنها سرعتش را روز به روز افزون خواهد کرد.با وضعیت تغییرات آب و هوایی و تخریب محیط زیست دیگر برای شروع آخرالزمان نیازی به جنگ هسته ای نیست.


8/ دی/1396



تورهای مرتبط
در این بخش تورهای مرتبط با این مطلب آمده است.
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف