WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

تفاوت تور ویتنام و کامبوج اسپیلت البرز با تورهای دیگر همکاران در چیست؟

تفاوت تور ویتنام و کامبوج اسپیلت البرز با تورهای دیگر همکاران در چیست؟

6/ آذر/1396

1- بازدید از تونلهای کوچی، جبهه زیرزمینی جنگ ویتنام و آمریکا:

تونل های شگفت انگیز کوچی شبکه‌ گسترده ای از کانالهای زیرزمینی هستند که تا 3 طبقه عمق دارند و در جنگ ویتنام و آمریکا توسط سربازان "ویتکونگـ " حفر شده‌اند.گردشگران زیادی از سراسر جهان برای بازدید این تونل ها به شهر هوشی مین سیتی سفر می‌کنند. همسفران اسپیلت البرز نیز این فرصت را دارند تا وارد این تونل‌ ها شده و از اسرار ساخت این تونل‌ها به چشم ببینند. در دیگر پکیج های موجود ویتنام برای بازدید از این تونل ها باید هزینه اضافی پرداخت شود.

تونلهای کوچی

2- برای دیدار کامل از سایگون، حداقل 3 شب اقامت لازم است!

اسپیلت البرز برای دیدار کامل از منطقه سایگون یا هوشی مین سیتی، که شامل قایق سواری در دلتای مکونگ، دیدار از معبد کائودای، دیدار از تونلهای کوچی، بازدید از  موزه‌ی جنگ ویتنام، کاخ سابق ویتنام جنوبی، کلیسای نوتردام و خرید در بازارهای متنوع سایگون می باشد سه شب اقامت در نظر گرفته است که دیگر همکاران اقامت کمتری را در برنامه خود پیش بینی کرده اند که دیدار از این منطقه زیبا کامل نمی شود.

 

3- تئاتر عروسکی پاپت شو در هانوی با شهرتی جهانی:

یکی از جاذبه‌های ویتنام نمایش عروسکی موسوم به پاپت شو در هانوی  است. اسپیلت البرز این نمایش منحصر به فرد را که در سالنهای مخصوص تئاتر و در حوضچه ای از آب با عروسک و ساز و آواز برگزار می شود همواره در برنامه خود دارد تا همسفران بتوانند با آداب و رسوم ویتنام بهتر آشنا شوند.

تئاتر عروسکی پاپت شو

4- تمام گشتهای اسپیلت البرز همراه با ناهار در بهترین رستورانهای منطقه است:

ذائقه غذایی مردمان شرق دور تفاوت زیادی با ذائقه ما ایرانیان دارد و تجربه نشان داده که سپردن وعده های غذایی به همسفران  باعث دشواری سفرشان می شود. به همین خاطر ما با دقت و وسواس بهترین رستورانهای کانتینتال را در هر شهر انتخاب کرده ایم تا با غذایی که مناسب گردشگران باشد از همسفرانمان پذیرایی کنیم. در پکیج ما علاوه بر تمامی وعده های صبحانه،  10 وعده ناهار و 2 وعده شام بر عهده اسپیلت البرز می باشد.

غذاهای ویتنام

 

برای کسب اطلاعات تور ویتنام و کامبوج بر روی آن کلیک کنید.

"


6/ آذر/1396



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف