WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

خرس قهوه ای؛ حیوانی برای تمام فصول

خرس قهوه ای؛ حیوانی برای تمام فصول

5/ بهمن/1395

طبیعت بی نظیر کامچاتکا، جایی است که گوزن ها، انواع گوسفند و بز وحشی، گراز، قزل‌آلای رنگین‌کمان و...


از جمله خرس قهوه ای زندگی را با یکدیگر سهیم می‌شوند. برای دیدن این زیبایی‌های طبیعی و جانوران کمیاب به کامچاتکا خواهیم رفت.

خرس قهوه‌ای

خرس قهوه‌ای

 

خرس قهوه‌ای نوعی خرس بزرگ است که که قلمرو زیستی آن کاهش یافته و در بسیاری از مناطق منقرض شده‌ است ولی می‌توان بیشترین تعداد آن را در بسیاری از مناطق روسیه و آمریکا دید. خرس‌های قهوه‌ای برخلاف جثه‌ی بزرگ‌شان  قابلیت‌های بسیار و انعطاف پذیری بالایی دارند طوری که می‌توانند با سرعت 48 کیلومتر در ساعت بدوند آن ها را می‌توان به عنوان یک جانور همه فن حریف معرفی کرد، کاملا مسلط به شنا، صعود از درختان و مهارت های تخصصی و عجیبی که در ماهی‌گیری دارند. این جانور بامزه بسیار پرخور می‌باشد و در پاییز قبل از زمستان به خوابی عمیق فرو می‌رود.

خرس قهوه‌ای

خرس قهوه‌ای

 

خرس قهوه‌ای با دم کوتاهش دارای جمجمه‌ای بزرگ و فک بسیار قوی و بینایی ضعیف می‌باشد ولی حس بویایی و شنوایی بسیار بالایی دارد، دارای پنجه‌هایی بلند است که در کندن زمین و شکار و بالا رفتن از درختان به کمکش می‌آیند. همچنین خزی ضخیم و پر تراکم دارد تا بتواند هوای سرد مناطق زیستی اش را تحمل کند. جمعیت خرس قهوه‌ای با توجه به نوع غذایی که استفاده می‌کنند فرق دارد. آن‌هایی که در کنار دریا هستند و ماهی می‌خورند بیشتر عمر می‌کنند و وزنشان هم بیشتر است.

خرس قهوه‌ای

خرس قهوه‌ای

همسفر گرامی در تور کامچاتکا به ماجراجویی درطبیعت پر رمز و راز روسیه خواهیم رفت.


5/ بهمن/1395



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف