WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

ریشکش مهد یوگای جهان

ریشکش مهد یوگای جهان

22/ آذر/1395

شهر ریشکش(Rishikesh) در شمالی‌ترین نقطه کشورهندوستان، دامنه کوه‌های هیمالیا و نیز حاشیه ی رود گنگ قرار دارد. این شهر با لقب شهر یوگی‌ها بعنوان مهد یوگا شناخته می‌شود.


در هر چند قدمی شهر ریشکش نگاهمان به معابد مختلفی گره می‌خورد که هر کدام خدایان خاصی با نام های متفاوت دارند.

ریشکش

ریشکش

 

انگیزه بیشتر گردشگران برای سفربه ریشکش یوگای سنتی آن می باشد، ریشکش همان جایی است که می توان تجربه واقعی از یوگا را احساس کرد. درسرتاسر خیابان های شهر ریشیکش می توان مدارس آموزش یوگا ومدیتیشن را دید. علاوه بر این ها آشنایی با تعداد زیادی توریست که با پوشیدن لباس های هندی خودشان را به شکل وشمایل هندی ها درآورده اند و شما هم می توانید یکی از آن ها باشید.

ریشکش

ریشکش

 

از میان شهر ریشکش رودخانه ای عبور می کند که به وسیله پلی معلق دوقسمت به هم مرتبط می شوند، عبور کردن ازروی این پل از جاذبه های دیگر این شهر محسوب می شود. می توانید به وسط‌های پل که رسیدید زیر پایتان را نگاه کنید و جریان آرام رود گنگ را تماشا کنید که لحظاتی لذت بخش خواهد بود. وجود میمون ها روی پل واقعا جذاب و دیدنی است تمام مدت باید مراقب میمون هایی باشید که بالا وپایین می روند وحرکات آکروباتیک انجام می دهند.اصلا هم با تورریست ها تعارف ندارند واگر خوراکی دستتان باشد می آیند چنگ می زنند.

ریشکش

اگر به طبیعت و آرامش علاقمندید در تور ناشناخته های هند با ما همراه شوید.


22/ آذر/1395



تورهای مرتبط
در این بخش تورهای مرتبط با این مطلب آمده است.
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف