WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

بورنئو؛ تنوع زیبایی های طبیعت و حیات وحش

بورنئو؛ تنوع زیبایی های طبیعت و حیات وحش

29/ فروردین/1397

کشور منحصر به فرد مالزی به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می شود که شرق آن شامل دریای چین و جزایر بورنئو است


از نظر جغرافیایی دارای موقعیت های مختلفی از قبیل جزایر، ارتفاعات، جنگل های استوایی می باشد. از جاذبه های توریستی جزیره بورنئو اقوام مختلفی است که با فرهنگ، آداب و رسوم و آیین های متفاوت در کنار هم زندگی می کنند. بورنئو به دلیل داشتن غذاهای دلپذیر معروف است که چشیدن طعم و مزه های جدید را برای گردشگران به وجود می آورد.

جزیره بورنئو 

جزیره بورنئو

 

بورنئو یکی ازجزایر زیبای دنیا می باشد که برای غواصان یک مقصد عالی است. بورنئو برای داشتن جنگل های انبوه، غارهای زیبا، قله های مرتفع و اورانگوتان ها معروف است. می توانید با بازدید از منطقه حفاظت شده اورانگوتان‌ها و خرس های بورنئو به کشف این جاذبه های طبیعی بپردازید و با دیدن دامنه‌های کوه کینابالو از آب و هوا، مناظر دیدنی و مراتع و مزارع گل لذت ببرید.

جزیره بورنئو

جزیره بورنئو

 

ازبزرگترین جاذبه های این جزیره که هر کسی را به چالش ترس و شجاعت می کشاند، پیاده روی بر روی پل معلق چوبی (کانوپی) در ارتفاع 40 متری است که در لابه لای جنگل های انبوه استوایی قرار دارد و یکی از هیجان انگیزترین بخش های دیدار از پارک ملی کینابالو می باشد که حس عجیب رهایی دارد این پل امکان مشاهده هرچه بهتر گیاهان و جانوران منحصر به فرد بورنئو را فراهم می سازد.

جزیره بورنئو 

با اسپیلت البرز تجربه ای پر از هیجان و در عین حال لذت بخش به جزیره بورنئو خواهیم داشت.


29/ فروردین/1397



تورهای مرتبط
در این بخش تورهای مرتبط با این مطلب آمده است.
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف