WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

رید فلوت(Reed Flute)؛ شگفت انگیزترین غار رنگی جهان

رید فلوت(Reed Flute)؛ شگفت انگیزترین غار رنگی جهان

29/ تیر/1395

گاهی اوقات تصاویری که از برخی نقاط دیدنی در دنیا گرفته می شود چنان زیبا و دلنشین است که باور آن کمی مشکل می شود این غار هم یکی از این نقاط می باشد.


شگفت‌انگیزترین غار آهکی جهان که با نام "کاخ هنرهای طبیعی " شناخته می‌شود در شمال غرب شهر  Guilinچین واقع شده است. این غار یکی از عجیب ترین نقاط دیدنی و یکی از پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری چین می باشد. ستون‌های زیبای این غار در طول میلیون ها سال چکیدن آب از سقف ایجاد شده اند. نورپردازی های رنگارنگ در غار سبب شده تا جلوه‌های بصری این غار بیش از پیش خود را نمایان کند.

غار رید فلوت

 

این غار از سنگ های آهکی تشکیل شده و با طولی بیش از 240 متر منظره باشکوه و رویایی ارائه می دهد. نورهای رنگی به زیبا ترشدن این غار بسیار کمک کرده است نورهای رنگارنگ طبیعی صحنه های زیبا و فوق العاده ای روپدید می آورد که هر گردشگری را حیرت زده خواهد کرد. باز تاب نور بر روی سنگ های آهکی ایجاد شده جلوه خاصی را به فضای غار داده است این غار در حال حاضر به سیستم نورپردازی خارق العاده با رنگ های شاد و دلنشین مجهز شده است.

غار رید فلوت

 

طبق یک افسانه، مردم باور داشتند که دهانه غار، فلوت هایی از نی می ساخت و به این دلیل این غار نام "نی فلوت" به خود گرفته است و گفته می شود که این غار با قدمتی بیش از 100ملیون سال توسط گروهی از سربازان ژاپنی کشف شده است. رید فلوت شبیه یک سرزمین پریان است که دارای ستون های سنگی، پرنده ها، گیاهان و حیوانات در رنگ ها و اشکال فوق العاده می باشد این غار از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که تمام این قسمت های باشکوه غار توجه هر بازدید کننده ای را به خود جلب می کند.

غار رید فلوت

غار رید فلوت

 

در مناطق مختلف دنیا برخی مکان های دیدنی قرار دارند و آن چنان زیبا هستند که نمی توان  تنها با دیدن تصاویر وجود آنها را باور کرد،

پس در تور ناشناخته های چین همراه اسپیلت البرز باشید.


29/ تیر/1395



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف