WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

صربستان؛ بهشتی برای عاشقان طبیعت

صربستان؛ بهشتی برای عاشقان طبیعت

9/ خرداد/1395

در بین کشورهای اروپایی از نظر جذابیت چشم‌اندازهای طبیعی، صربستان در یکی از رتبه‌های برتر قرار می‌گیرد.


این کشور زیبا با علفزارهای بی‌انتهای آلپی، جنگل‌های وسیع غیرقابل نفوذ و بکر، غارهای سنگ آهکی خیره‌کننده، دریاچه‌های کوهستانی، چشمه‌های آب گرم و تپه‌های سرسبز و چشم‌نواز، بهشتی برای عاشقان طبیعت و مقصد بی‌نظیری برای علاقه مندان به طبیعت‌گردی و تماشای حیات‌وحش می باشد، برای آشنایی با مکان‌های دیدنی این کشور جذاب در مطالب بعدی با ما همراه باشید.

طبیعت صربستان

صربستان 

 

این کشور که در شرق اروپا می باشد یکی از زیباترین مناطق کره زمین است که با غذاهای محلی بی‌نظیر، مناطق روستایی  چشم‌نواز، زندگی شهری پرجنب‌وجوش و امنیتی کامل به یکی از مکان های دیدنی تبدیل شده است.

صربستان

 

نکته جالب ‌توجه و غیرقابل ‌انتظار در سفر به صربستان، برخورد دوستانه و مهمان‌نوازی اهالی آن و اشتیاق آن‌ها برای یاری ‌رساندن به دیگران است در آنجا آب‌ وهوای معتدل قاره‌ای با زمستان‌ سرد و تابستانی با گرمای مطبوع و کمی بارندگی، می توان بهترین تجربه را کسب کرد.

صربستان

 

جالب است بدانید صربستان، بیش از نود درصد تمشک مصرفی کل دنیا را تامین می کند و قدمت صنعت ساعت سازی صربستان، ۶۰۰ سال از سوئیس بیشتر است. علاوه بر این ها کشور صربستان مقصد خیلی مناسبی برای دوستداران طبیعت است و بهترین سواحل دنیا در این کشور قرار دارد.

تمشک صربستان

 

بازدید از صربستان با اسپیلت البرز خاطره‌ای خوش و به‌یادماندنی را برایتان خواهد داشت.
 


9/ خرداد/1395



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف