WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

مصاحبه خبرگزاری ایسنا با سهند عقدائی

مصاحبه خبرگزاری ایسنا با سهند عقدائی

17/ تیر/1394

"سهند عقدائی؛ مدیرعامل آژانس مسافرتی و طبیعت‌گردی اسپیلت البرز، فعالیت تورگردانان"


سهند عقدائی؛ مدیرعامل آژانس مسافرتی و طبیعت‌گردی اسپیلت البرز، فعالیت تورگردانان غیرمجاز را یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این صنف دانست.
به گفته ایشان برخی افراد بدون دریافت مجوز از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و تنها با یک خط تلفن همراه و استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی، اقدام به برگزاری تورهای طبیعت‌گردی می‌کنند. بسیاری از این افراد تعهد حرفه‌ای لازم را ندارند و بدون رعایت استانداردهای کار و موازین عرفی و قانونی چنین تورهایی را برگزار می‌کنند. حتی ممکن است به محیط‌زیست صدمه بزنند و با رفتارهای خارج از عرف خود و مسافرانشان، باعث بدبینی جامعه محلی و نیروی انتظامی منطقه شوند.

https://spilet.com/uploadfiles/isna_article_(1).jpg

همچنین به گزارش ایسنا، آژانس مسافرتی و طبیعت‌گردی اسپیلت البرز، از سال 1385 تا کنون در زمینه طبیعت‌گردی و کوهنوردی تخصصی داخلی و خارجی فعالیت می‌کند. این مجموعه، تورهایی با سطح حرفه‌ای متفاوت را برگزار می‌کند که برخی از آنها قابل استفاده برای عموم افراد است و برخی دیگر تخصصی و کاملا حرفه‌ای هستند.
آژانس اسپیلت البرز، علاوه بر برگزاری تورهای ورودی به ایران، تاکنون تورهایی را به مقصد 15 قله رفیع دنیا از جمله کلیمانجارو، آلپ، هیمالیا و مناطق طبیعی واقع در کشورهای مختلف مانند روسیه، نپال، شمال هند و برزیل برگزار کرده است.


برای مطالعه متن کامل مصاحبه اینجا کلیک کنید.


17/ تیر/1394



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف