WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

تور نوروز ایلام و کرمانشاه / زندگی صحنه ی زیبا هنرمندی است

تور نوروز ایلام و کرمانشاه / زندگی صحنه ی زیبا هنرمندی است

7/ فروردین/1393

تور نوروز ایلام و کرمانشاه ‌ 2 فرودین 1393


خاطرات و گفته های همسفران

2 فرودین 1393

زندگی صحنه ی زیبا هنرمندی است
هرکس نغمه خود  خواند و از صحنه رود
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد
خوشحالم و خوش اقبالم که نغمه این سفر در ذهنم به یاد شما همسفران عزیز حک شد.
با تشکر از یلدا و سعید عزیز به خاطر زحمتهای زیادی که کشیدند.
عالی بود! عالی!
لطیفی

 

دل بی دوست، دلی غمگین است.
نوروزی دیگر و سفری دوباره با یاران اسپیلت البرز
بهارم را با عطر حضور همسفرانی گرم و مهربان  مهربانی ها و دلسوزی ها و توجه بی دریغ لیدرای عزیز و گل یلداجان و سعید باقری دل انگیزتر و شیرین تر نمودم...
آغاز سال 93 در کنار طبیعت بکر و بی نظیر ایلام، آثار باستانی کرماشاه و هوای مطبوع بهاری، شروعی خوب برای روزهای خوب سال 93 خواهد بود. بهار من با اسپیلت البرز دوباره گل افشان شد.
سلامت و پاینده باشید.
دوستتان دارم
مرجان صابری

 

با سلام و سپاس فراوان.
بسیار بسیار مکان بسیار قشنگی بود و ممنونم از همکاران و دوستان بسیار خوبم. به نظر من بهترین جایی که در این سفر بازدید کردیم تنگه زینگان بود و با دوستان زیاد و خوبی آشنا شدم.
بهترین خاطره ام در دفترم سفر با اسپیلت البرز بود.
خیلی عالی بود.
با سپاس فراوان
عرشیا عزیزی

 

هوالحق
درورای اندیشه ام و در بحبوحه ی شلوغی و ازدحام شهر، ستاره ای درخشید. با شک و دودلی به درخشش پر نورش خیره شدم. لحظه ای ذهنم را به فراموشی و به دست باد سپردم. با فراموشی خاطراتم تپش قلبم و آوای زندگی و آوای زندگی را واضح تر شنیدم با شوقی بی وصف دستم را دراز کردم و هم جون کودکان ستاره را از دل آسمان چیدم و آن را مقابل دیدگانم گرفتم. نام سپیلت با درخشش بسیار ذهن و روحم ر پرفروغ کرد. آرزو کردم ستاره ام همواره بدرخشد.

 

با سلام و عرض ارادت خدمت شما
همراهی شما و حضور  در این تور نوروزی، خاطره ای فراموش نشدنی را برایمان رقم زد. خاطره ای که به یاد آوردی آن لبخند بر لبانمان خواهد نشست. یلدای عزیز و سعید مهربان آن قدر دوست داشتنی و وظیفه شناس بودند که گاهی از فشار و استرسی که ارمغان سفر بود و مجبور به تحملش بودند شرمگین می شدم. زبان قاصر ست. اما آرزوی داریم که همواره سلامتی و عاقبت به چیزی توشه ی راهشان باشد و گر با کلام، نگاه و یا حرکتی تیره شدن شیشه شفاف قلبشان شدیم، ما را به سخاوت باران و مهربانی خورشید ببخشید. در پایان امیدوارم همای سعادت همواره بر شانه های اسپیلت البرز بنشیند.
با سپاس فراوان
خانواده ی نظامی (زهرا و رضا)

 

مژگان پناهی – محمد مهدی رشیدی
سفر ایلام کرمانشاه از بهترین مسافرت های من بود که لحظه لحظه آن خاطره است. اما قشنگترین قسمت سفر برای من تنگه ی زینگان بود بخصوص وسیله ی رفت وبرگشت که تراکتور بود کل سفر  پر از تجربه بود امیدوارم بازهم بتوانم با اسپیلت البرز سفر کنم.
به امید دیدار همه دوستان

 

تنگه زینگان در استان ایلام یکی از زیباترین نقاط دیدنی ایران است. هرچه زودتر برنامه ریزی کنید و این مکان فوق العاده را ببینید. اگر عاشق طبیعت باشیدف هرگز از این کار پشیمون نمی شید که هیچ، به دیگران هم توصیه می کنید که اونجا رو ببینن. شاد باشید

 

7/ فروردین/1393



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف