WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز
باغ ملی شینجوکو گیوئن در شهر زیبای توکیو

باغ ملی شینجوکو گیوئن با شکوفه‌هایی حیرت‌انگیز

باغ ملی شینجوکو گیوئن با شکوفه‌هایی حیرت‌انگیز

3/ بهمن/1402

سرزمین شکوفه‌ای گیلاس یکی از اسم‌های بسیار زیبای کشور ژاپن است که هنگام سفر به این کشور و بازدید از باغ‌های آن در فصل بهار، متوجه خواهید شد که چرا این اسم را برای آن انتخاب کرده‌اند.


این باغ‌ها در فصل بهار و هنگام شکوفه دادن درخت‌ها آن‌قدر زیبا و شگفت‌انگیز هستند که زیباترین تصویر طبیعت را در مقابل شما قرار خواهند داد. باغ‌های مختلفی در کشور ژاپن و شهر توکیو برای تماشای این مناظر وجود دارند، اما بدون شک باغ ملی شینجوکو گیوئن یکی از محبوب‌ترین آن‌ها است.

باغ ملی شینجوکو گیوئن که در شهر زیبای توکیو قرار دارد، دقیقاً نقطه مقابل آسمان‌خراش‌های این شهر است. در این مکان می‌توانید برای مدتی از شلوغی شهر دور شده و با تماشای طبیعت دیدنی باغ، روح خود را جلا دهید. البته این باغ در برخی از مواقع سال میزبان گردشگران بسیار زیادی از سراسر کشورهای جهان است.

ازآنجایی‌که باغ شینجوکو گیوئن یکی از مقاصد مهم گردشگران در سفر به ژاپن است، قبل از هر کاری باید اطلاعات کاملی درباره آن به دست بیاورید. در ادامه با ما همراه باشید تا باغ ملی شینجوکو گیوئن را بیشتر از پیش بشناسیم. همچنین خود را برای سفر به یک مقصد خاص با تجربه‌های ناب آماده کنید.

 معماری باغ شینجوکو گیوئن با 3 ترکیب مختلف

 

سال 1772 آغاز ماجرای باغ شینجوکو گیوئن

باغ ملی شینجوکو گیوئن (Shinjuku Gyoen National Garden) در ابتدا یک جاذبه گردشگری نبود؛ در سال 1772 و در دوره ادو از شوگون، زمین‌های این پارک به لرد نایتو رسید و از آن تاریخ ساخت باغ آغاز شد. سال‌ 1906 بود که باغ شینجوکو گیوئن به‌عنوان باغ سلطنتی تأسیس شد و پس از جنگ جهانی دوم تغییرات زیادی در آن ایجاد شد.

حتی بعد از جنگ جهانی و ایجاد تغییرات در باغ ملی مردم نمی‌توانستند از این باغ دیدن کنند. سرانجام در سال 1949 این باغ با اسم شینجوکو گیوئن به روی مردم باز شد و تا به امروز پذیرای گردشگران بسیار زیادی از سراسر کشورهای جهان بوده است.

چرا باید از باغ ملی شینجوکو گیوئن بازدید کنیم؟

 

معماری باغ شینجوکو گیوئن با 3 ترکیب مختلف

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های باغ شینجوکو گیوئن، طراحی آن به سبک‌های مختلف است. هنگامی که وارد باغ می‌شوید، علاوه بر باغ‌هایی با سبک ژاپنی، می‌توانید باغ‌هایی با سبک باغ انگلیسی و فرانسوی را مشاهده کنید. در واقع می‌توان گفت که طراحان این باغ برای افزایش زیبایی و جذابیت آن از سه ترکیب باغ ژاپنی، فرانسوی و انگلیسی استفاده کرده‌اند.

اگر به سمت قسمت جنوبی باغ بروید، باغ‌های سنتی ژاپنی را خواهید دید که جذابیت و زیبایی آنها شما را محو خود خواهد کرد. در نقطه مقابل باغ‌های ژاپنی یعنی در بخش شمالی باغ شینجوکو گیوئن، باغ‌هایی با سبک انگلیسی و فرانسوی قرار گرفته‌اند. با اینکه طبیعت تمام باغ بسیار زیبا و چشم‌نواز است، اما درخت‌های گیلاس بیشتر از پیش شهرت باغ را به کشورهای دنیا رسانده‌اند.

در سراسر باغ شینجوکو گیوئن حدود 20 هزار درخت کاشته شده که از میان تمامی آنها  1500 درخت گیلاس مشاهده خواهید کرد. تعداد بالای درختان گیلاس باعث شده که در هنگام بهار تصویر بسیار زیبایی از شکوفه‌های گیلاس ایجاد شود. امروزه بسیاری از افراد به دلیلی زیبایی بیش از حد شکوفه‌های گیلاس باغ شینجوکو گیوئن، فصل بهار را برای بازدید از این باغ ملی انتخاب می‌کنند.

باغ‌های سنتی که جذابیت و زیبایی آن‌ها شما را محو خود خواهد کرد

 

چرا باید از باغ ملی شینجوکو گیوئن بازدید کنیم؟

آیا جذابیت باغ شینجوکو گیوئن تنها به بازدید از شکوفه‌های گیلاس محدود می‌شود؟ این سوال یکی از مهم‌ترین و پرتکرارترین سوالاتی است که گردشگران در هنگام سفر به ژاپن و بازدید از پارک شینجوکو گیوئن با آن مواجه می‌شوند. در پاسخ به این سوال باید گفت که دیدن شکوفه‌های گیلاس یکی از زیباترین و شگفت‌انگیزترین تجربه‌های زندگی شما خواهد بود، اما جذابیت‌های باغ شینجوکو گیوئن تنها به این مورد ختم نمی‌شود.

باغ ملی شینجوکو گیوئن در فصل‌های دیگر سال هم جذابیت بسیار زیادی دارد. تصویر رنگارنگ باغ در فصل پاییز و گل‌های بسیار زیبای آن در فصل تابستان، تصویری را به شما هدیه خواهد داد که دست کمی از تصویر شکوفه‌های گیلاس ندارد. به‌طورکلی باغ شینجوکو گیوئن آن‌قدر زیبا است که در تمام طول سال پذیرای گردشگرهای بسیار زیادی است.

یکی دیگر از دلایل شهرت پارک شینجوکو گیوئن، برگزاری جشنواره‌های مختلف است. هرساله در این باغ جشنواره‌های مختلفی برگزار می‌شود که مهم‌ترین آنها جشن هانامی نام دارد. این جشنواره در ابتدای بهار و هنگام شکوفه دادن درختان گیلاس اجرا خواهد شد. در ابتدا جشن هانامی فقط مختص مردم اشرافی توکیو بود، اما بعدها شرکت در جشن برای تمام مردم ژاپن آزاد شد.

جذابیت باغ شینجوکو گیوئن تنها به این موارد محدود نمی‌شود. در اطراف این باغ جاذبه‌های دیگری هم وجود دارند که گردشگرها می‌توانند از آنها بازدید کنند. معبد سنسوجی قدیمی‌ترین معبد توکیو و قلعه ادو از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های اطراف باغ شینجوکو گیوئن هستند که شرکت اسپیلت البرز با برنامه ریزی کامل شرایط بازدید از جاذبه‌های خاص را در تور ژاپن فراهم کرده است.

بازدید از پارک ملی شینجوکو گیوئن در تمام فصل‌های سال جذابیت خاص خود را دارد، به همین دلیل شرکت اسپیلت البرز با اولویت قرار دادن سلیقه‌ی همه‌ی همسفران عزیز تور ژاپن را در چندین تاریخ متفاوت و در فصل‌های مختلف سال اجرا می‌کند.

 دیدن شکوفه‌های گیلاس یکی از زیباترین و شگفت‌انگیزترین تجربه‌های زندگی شما خواهد بود

 

بازدید از باغ ملی شینجوکو گیوئن با اسپیلت البرز

باغ ملی شینجوکو گیوئن یکی از بهترین و زیباترین جاذبه‌های گردشگری شهر توکیو است که در تمام فصل‌های سال مخصوصاً فصل بهار جذابیت بسیار زیادی دارد. برای اینکه  بتوانید بدون هچ چالشی به ژاپن سفر کرده و در کنار سایر جاذبه‌های این کشور از باغ ملی شینجوکو گیوئن بازدید کنید، شرکت گردشگری اسپیلت البرز بهترین گزینه ممکن است.

شرکت اسپیلت البرز به‌عنوان مجری مستقیم تور ژاپن، یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌های گردشگری است که به دلیل کسب رتبه برتر در سال‌های مختلف، توانسته محبوبیت زیادی در میان گردشگران کسب کند. تور ژاپن نوروز 1403 یکی از بهترین ورهای تجربه محور اسپلیت البرز است که شما می‌توانید با رزرو آن علاوه بر پارک ملی شینجوکو گیوئن و شکوفه‌های گیلاس آن، از سایر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی ژاپن بازدید کنید.

یکی از بهترین ویژگی‌های اسپلیت البرز این است که تورهای آن هزینه پنهان ندارند. درواقع قیمت تور ژاپن اسپلیت البرز کاملاً دقیق بوده و شما هزینه دیگری را پرداخت نخواهید کرد. در این مطلب به طور کامل باغ ملی شینجوکو گیوئن را از زوایای مختلف معرفی کردیم تا بیشتر از پیش با آن آشنا شوید. اگر همچنان درباره این پارک زیبا و یا خرید تور ژاپن سوال خاصی دارید، به سایت اسپیلت البرز مراجعه کرده و با مشاوران شرکت تماس بگیرد. برای انجام این کار می‌توانید شماره 02166902680 (10 خط) را شماره‌گیری کنید.

 


3/ بهمن/1402



تورهای مرتبط
در این بخش تورهای مرتبط با این مطلب آمده است.
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف