WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز
پخت گوشت به روش باربیکیو یکی از محبوب‌ترین غذاهای جهان

رستوران مشهور باربکوآ توکیو

رستوران مشهور باربکوآ توکیو

24/ بهمن/1402

پایتخت ژاپن، توکیو جایی است که می‌توانید به دنبال انواع و اقسام غذاهای ملل مختلف بگردید و با طعم واقعی آن‌ها روبرو شوید. تور ژاپن یک مقصد خوب برای کسانی است که علاقه‌مند هستند در خلال سفرهای بین‌المللی انواع غذاها و مزه‌ها را امتحان کنند.


اگر از کروسان و قهوه پاریس زیاد شنیده‌اید و همیشه دلتان برای باقلواها و کباب‌های ترکی استانبول پر می‌کشد، توکیو شهری مملو از غذاخوری‌ها جذابی است که می‌توانید به آن‌ها سر بزنید.  از رستوران‌های  چند صد ساله گرفته که با غذاهای سنتی از گردشگران پذیرایی می‌کنند تا رستوران‌های جدیدی که غذاهای خلاقانه و مدرن سرو می‌کنند.

پخت گوشت به روش باربیکیو یکی از محبوب‌ترین غذاهای جهان است و توکیو با بسیاری از رستوران‌های معتبر و سرشناس می‌تواند در خلال تور ژاپن از شما با این غذا میزبانی کند. یکی از بهترینتوران‌های این شهر، رستوران مشهور باربکوآ توکیو است که پیشنهاد می‌کنیم اگر با تور ژاپن تابستان 1403 همراه شدید، لذت به دندان کشیدن گوشت‌های رس تردی که به‌راحتی در دهان آب می‌شوند را از دست ندهید البته در تور ژاپن نوروز 1404 هم از خوردن غذاهای ژاپنی لذت خواهیم برد.

 رستوران مشهور باربکوآ توکیو

 

کباب ژاپنی چیست

یاکینیکو که به نام باربیکیو ژاپنی یا کباب ژاپنی نیز شناخته می‌شود، نوعی غذای محلی است که به غذاهای گوشت کبابی اشاره دارد. اگرچه منظور از گوشت معمولا گوشت گاو است، اما سایر گوشت‌ها مانند گوشت خوک، مرغ و بره را نیز می‌توان یاکینیکو در نظر گرفت.  

یاکینیکو ریشه در غذاهای کره‌ای دارد و اولین رستوران یاکینیکو در ژاپن در دهه 1950 افتتاح شد. سبک کره‌ای باربیکیو که به «گوگیگوی» معروف است، شامل کباب کردن تکه‌های نازک گوشت گاو و گوشت سایر حیوانات روی آتش ذغال بود. ژاپنی‌ها این سبک آشپزی را یاد گرفتند و شروع به توسعه آن طبق نسخه مخصوص خود کردند و طعم‌ها و سنت‌های خود را با این شیوه آشپزی ترکیب نمودند.

اگر طی تور ژاپن تصمیم گرفتید طعم کباب شرق آسیا را بچشید، گزینه‌های متنوعی پیش روی شما قرار می‌گیرد؛ از غذاخوری‌های ارزان قیمت گرفته تا رستوران‌های مجلل. برخی از رستوران‌ها کباب را روی ذغال و دود می‌پزند و در رستوران مشهور باربکوآ توکیو نیز روال چنین است. اما برخی از غذاخوری‌ها روی گریل‌های گازی یاکینکو را آماده می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه طعم واقعی غذا را مزه کنید، یک رستوران مشهور را انتخاب کنید که تناسب خوبی بین قیمت غذاها و کیفیت آن‌ها وجود داشته باشد.

 

در رستوران مشهور باربکوآ توکیو کباب چگونه طبخ می‌شود

باربیکیو، در ابتدایی‌ترین حالت، حاصل در آمیختن چوب، دود و گوشت است، بنابراین مهم است که سرآشپز از سوختی استفاده کند که تاثیر چشمگیری بر طعم گوشت بگذارد. انتخاب کباب‌پزهای رستوران مشهور باربکوآ توکیو این است که از ذغال چوبی استفاده می‌کنند؛ ذغالی که از چوب باکیفیت به دست آمده باشد و برای گداخته شدن به هیچ ماده شیمیایی یا آتش‌زایی نیاز نداشته باشند. آتش‌زاها معمولا بوی خاصی دارند که با دود ترکیب می‌شود و در مزه نهایی غذا تاثیر می‌گذارد.

نکته جالب اینکه سرآشپزهای رستوران مشهور باربکوآ توکیو گاهی از ذغال‌هایی استفاده می‌کنند که از چوب‌های معطر به دست می‌آید. چوب‌های درختان بلوط، سیب و گیلاس بیشترین کاربرد را در تولید ذغال ویژه باربیکیو دارند و توریست‌ها نیز علاقه بسیار زیادی به کباب‌هایی دارند که روی این ذغال‌ها حاضر می‌شوند.

 کافی است یک بار طی تور ژاپن طعم کباب رستوران مشهور باربکوآ توکیو را بچشید تا متوجه شوید که در غذاخوری‌های بی نام و نشان، ذغال چوبی که بوی بنزین می‌دهد تا چه اندازه بر کیفیت گوشت تاثیر نامطلوب می‌گذارد.

 کباب ژاپنی چیست

 

در رستوران باربکوآ سرآشپز صبر می‌کند تا گردی خاکستری روی چوب‌ها را بپوشاند. سپس تکه‌های گوشت را روی آتش می‌گذارد. نیازی به روغن نیست، اگر حرارت مناسب باشد، گوشت نه می‌سوزد و نه می‌چسبد. برای اینکه گوشت عطر و طعمی دلچسب پیدا کند و از حالت سفت و خشک به تکه‌ای آبدار و نرم تبدیل شود، باید روی حرارت یکنواخت قرار بگیرد. کاری که کباب‌پزهای رستوران مشهور باربکوآ توکیو به خوبی بلد هستند.

علاوه بر این موارد، تمپر کردن یا کوبیدن گوشت نیز بسیار مهم است. ژاپنی‌ها معمولا گوشت را با 4 سانتی‌متر ضخامت آماده می‌کنند تا بافتی آبدار و لطیف داشته باشد و معمولا روی آن را نمک دریا می‌پاشند. اگر به فکر رزرو تور ژاپن هستید، حتما زمانی را برای مزه کردن باربیکیوی بی‌نظیر توکیو کنار بگذارید.

 در رستوران مشهور باربکوآ توکیو کباب چگونه طبخ می‌شود

 

ویژگی‌های رستوران مشهور باربکوآ توکیو

علاوه بر اینکه از طعم لذیذ کباب لذت خواهید برد، همه چیز مطابق استانداردهایی است که یک وعده به یادماندنی را برای شما رقم بزند. از جو رستوران گرفته تا رفتار پرسنل، نظافت و فضای صمیمانه. ژاپنی‌ها همانطور که در سرتاسر جهان مشهور است، انسانهایی مودب هستند و این سبک رفتاری در رستوران‌ها، مراکز تجاری و خدماتی برای شما به عنوان یک گردشگر بسیار جالب توجه خواهد بود.

اگرچه توکیو شهر ارزانی نیست، اما به نسبت کیفیتی که از غذاها دریافت می‌کنید، این مبلغ ارزش پرداخت دارد. با وجود این، تنها چیزی که ممکن است قدری برای شما دغدغه به وجود آورد شلوغی شهر است. اگرچه ترافیک در توکیو کنترل شده است، اما اگر قصد داشته باشید در خلال تور ژاپن به رستوران مشهور باربکوآ توکیو بروید و به هتل برگردید، ممکن است چندین ساعت معطل شوید. بنابراین زمان خود را طوری تنظیم کنید که به همه کارهای برنامه‌ریزی شده برسید.

 

سس باربیکیوی ژاپنی

ژاپنی‌ها سس خاصی دارند که کباب را با آن سرو می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم در خلال تور ژاپن این سبک از کباب را امتحان کنید. معروف‌ترین سس باربیکیوی ژاپنی که تونکاتسو نام دارد، تلفیقی از سس کچاب، سس سویا، ادویه‌ها و سبزیجات است.

 ویژگی‌های رستوران مشهور باربکوآ توکیو

 

چه چیزی را با یاکینیکو سرو کنید

در خلال تور ژاپن چنانچه هوس کباب به سرتان زد، می‌توانید در کنار یاکینکو موارد زیر را هم سفارش دهید:

  • برنج: برنج ژاپنی یا برنج ساده پخته شده با سیر
  • سوپ: سوپ نودل ژاپنی و سوپ سرد میسو
  • سالاد و مخلفات: کیمچی تازه، بولانی اسفناج و جوانه لوبیا، سالاد جوانه لوبیا تند و سونومونو یا سالاد خیار ژاپنی

اگر به دنبال رزرو تور ژاپن نوروز 1404 با قیمت مناسب و ارائه بهترین خدمات و با کیفیت بالا هستید، با ما تماس بگیرید. در تور ژاپن پاییز1403 همراه ما باشید.


24/ بهمن/1402



تورهای مرتبط
در این بخش تورهای مرتبط با این مطلب آمده است.
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف