WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز
کشف جلوه‌های بکر طبیعت در جنگل بامبو

جنگل بامبو در کیوتو

جنگل بامبو در کیوتو

6/ بهمن/1402

کیوتو که به‌عنوان پایتخت باستانی ژاپن شناخته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر در خلال تور ژاپن است. بسیاری از جاذبه‌های مهم گردشگری سرزمین آفتاب در کیوتو واقع شده است؛


وجود 12 جاذبه ثبت شده در یونسکو به عنوان میراث جهانی، سندی بر این ادعاست. در طول تاریخ، کیوتو اقامتگاه اصلی امپراتور بوده است، به همین دلیل معابد تاریخی بسیاری در این شهر وجود دارد. از طرفی کیوتو به سبب زیبایی طبیعی و آب و هوای مناسب برای قرن‌ها مقصد سفر اشراف ژاپنی در نظر گرفته می‌شد.

 جنگل منحصر به فرد بامبو در کیوتو

 

چه چیز جنگل بامبو در کیوتو را منحصر به فرد ساخته است

اگر با انتخاب تور ژاپن به دنبال کشف جلوه‌های بکر طبیعت هستید تا روحی تازه کنید و ذهنتان را به آرامش برسانید، جنگل بامبو در کیوتو بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید. جنگلی به ظاهر بی پایان که سرتاسر مسیر آن را درختان بامبو تشکیل داده‌اند و در شمال شهر کیوتو واقع شده است. این جنگل نه تنها در آسیا بلکه در تمام جهان شهرت دارد و آن را به «دنیایی دیگر» سرشار از آرامش و رویا تعبیر کرده‌اند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید صدای خش خش بامبو در این جنگل توسط وزارت محیط زیست ژاپن به عنوان یکی از «۱٠٠ جلوه صوتی ژاپن» نامگذاری شده است.

خود را برای ورود به جنگل بامبو آراشیاما که برنامه ریزی آن از قبل انجام شده است آماده کنید، بنابراین بهترین زمان بازدید از این جاذبه گردشگری در خلال تور ژاپن نوروز 1404 هنگام طلوع آفتاب یا غروب خورشید است. یادتان باشد که تجهیزات عکاسی به همراه داشته باشید، زیرا مناظر منحصر به فردی برای ثبت و ضبط پیدا خواهید کرد.

به دنبال کشف جلوه‌های بکر طبیعت در جنگل بامبو

 

چه تفریحاتی در جنگل بامبو در کیوتو منتظر شماست

پیش از هر چیز خودتان را برای یک گشت و گذار در جنگل آرام بامبو آماده کنید، اما این همه آن چیزی نیست که در این بیشه نصیب شما می‌شود. جنگل بامبو در کیوتو این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که در آبراه‌های آن با یک قایق تفریحی گشت و گذار کنید، از فروشگاه‌های کوچک محلی سوغاتی بخرید، در رستوران‌های جذاب غذای سنتی صرف کنید، با کیمونو عکس یادگاری بگیرید و جاذبه‌های اطراف آراشیاما را هم ببینید. 

تور ژاپن فرصت کشف زیبایی‌های کمتر شناخته شده است و کیوتو، جایی است که باید دنیایی از شگفتی‌های طبیعی، معابد باستانی، هنر معاصر و جنگل‌های بامبو را کشف کنید. اگر اهل یوگا یا مدیتیشن هستید، ساعات خلوت را برای بازدید از این بیشه انتخاب کنید تا انرژی‌های مثبت را به روح خود هدیه دهید. یادتان باشد که در تعطیلات ملی و مناسبت‌های خاص، جنگل بامبو همیشه پر از گردشگر است.

 

جاذبه های نزدیک به جنگل بامبو

پیشنهاد ما این است که در خلال تور ژاپن 1403 یک روز را برای بازدید از جنگل بامبو در کیوتو و جاذبه‌های اطراف آن اختصاص دهید. این بیشه در آراشیاما واقع شده است و این منطقه پر از پارک‌های معروف، استراحتگاه‌های طبیعی و معابد تاریخی است.

پارک میمون‌های آراشیاما

شما از جنگل بامبو فاصله زیادی تا پارک میمون‌ها ندارید. اگر علاقه‌مند به شیرین‌کاری‌های این گونه باهوش از حیوانات با نام ماکاک ژاپنی هستید، می‌توانید به پارک آراشیاما بروید و این حیوانات را از نزدیک ببینید.

پارک کامیاما کوئن

وقتی از تونل‌های جنگل بامبو عبور کردید و به انتها رسیدید، به طبیعتی بکر و جذاب می‌رسید که فضای آرام‌بخش و جلوه‌های زیبای آن شما را مجذوب خواهد کرد؛ یک پارک زیبا بالای تپه‌ای سرسبز در کنار رودخانه، با آب‌و‌هوایی عالی! اگر انتخاب شما تور ژاپن در پاییز باشد، با منظره‌ای رنگی رنگی مواجه خواهید بود، اگر هم بهار ژاپن را تجربه می‌کنید، شکوفه‌های گیلاس پارک کامیاما کوئن را به رنگ سفید و صورتی درآورده‌اند. در هر حال همیشه منتظر حضور غافلگیرانه یک میمون باشید! گاهی آن‌ها برای چیدن میوه به نزدیک درختان و رودخانه می‌آیند.

معابد تاریخی

در نزدیکی جنگل بامبو در کیوتو معابد تاریخی زیادی برای سر زدن وجود دارد. اگر علاقه‌مند به تاریخ و فرهنگ ژاپنی هستید، بازدید از این جاذبه‌ها را در خلال تور ژاپن از دست ندهید. معبد تنریوجی، معبد بودایی نیسون این، معبد جوجاکو جی، معبد جیو جی با سقف کاهگلی و معبد آداشینو نمبوتسو جی با مجسمه‌های متعدد در انتظار شما هستند. محوطه‌های معابد معمولا از فضاهای سبزی تشکیل شده‌اند که در هر فصل زیبایی مختص به خود را دارند. اگرچه قیمت تور ژاپن تابستان 1403 معمولا مناسب‌تر از دیگر فصول سال در نظر گرفته شده، اما گردشگران حرفه‌ای معتقدند بهترین زمان بازدید از ژاپن بهار یا پاییز است.

 مناظر منحصر به فرد برای ثبت عکس‌های زیبا

 

بهترین زمان بازدید از جنگل بامبو در کیوتو

همان‌طور که می‌دانید، گیاه بامبو خزان ندارد و شما در هر فصلی از سال که با تور ژاپن همراه شوید، منظره‌ی سرسبز و چشم نواز این بیشه را پیش روی خود خواهید داشت. با این حال، اگر برای بازدید از سایر جاذبه‌های تور ژاپن هم برنامه‌ریزی کرده‌اید، فصلی که شکوفه‌های گیلاس فضای ژاپن را سپیدپوش می‌کنند یا پاییز رنگارنگ در طبیعت سرزمین خورشید رنگ می‌پاشد، بهترین زمان برای گردش در این کشور است. برای رزرو، استعلام قیمت و اطلاع از جزئیات تور ژاپن، با ما تماس بگیرید.

 


6/ بهمن/1402



تورهای مرتبط
در این بخش تورهای مرتبط با این مطلب آمده است.
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف