WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز
زیبایی‌های خلیج توکیو در اودای بای

قایق سواری در منطقه‌ی اودای بای توکیو

قایق سواری در منطقه‌ی اودای بای توکیو

17/ آبان/1402

اگر به دنبال یکی از مقاصد گردشگری محبوب در توکیو هستید که طی تور ژاپن به شما و همه اعضای خانواده خوش بگذرد، منطقه اودای بای را انتخاب کنید؛


جایی که زیبایی‌های خلیج توکیو در کنار جاذبه‌هایی مانند مراکز خرید و امکانات تفریحی، ساعات مفرح و هیجان‌انگیزی را برای گردشگران فراهم می‌کنند. اگرچه بخش‌های قابل توجهی از این منطقه توریستی در حال بازسازی قرار دارد و پایان عملیات سال 2025 اعلام شده است، اما اگر فرصت سفر با تور ژاپن فروردین 1403 برای شما فراهم شد، حتما از این منطقه بازدید کنید، زیرا دیدنی‌های زیادی در آن وجود دارد.

 

چه چیز در اودای بای منتظر شماست

اودای بای در سال 1853 به‌عنوان قلعه‌ای برای دفاع از شهر توکیو ژاپن در برابر حمله احتمالی ساخته شد، اما از سال 1990 بود که این منطقه برای تبدیل شدن به یک جاذبه گردشگری برتر، توسعه پیدا کرد. چنانچه همراه با تور ژاپن عید 1403 از اودای بای دیدن کنید، با مجموعه‌ای از پارک‌های تفریحی، مراکز خرید، موزه‌ها، گالری‌های هنری، چندین هتل و همچنین دفاتر تجاری مواجه خواهید شد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به انیمیشن و دنیای فانتزی علاقه‌مندید، باید بدانید که اودای بای یک مقصد محبوب برای طرفداران انیمه و مانگا است.

به طور کلی باید گفت، همه چیز در اودای بای کنار هم چیده شده است تا همه اعضای خانواده با هر سن و سالی از تفریح و گردش لذت ببرند. اگر دنبال آرامش هستید، به شما قایق سواری در منطقه‌ی اودای بای توکیو را پیشنهاد می‌کنیم. اگر هم دنبال هیجان هستید، انتخاب کنید: یک مدرسه متروکه برای پیدا کردن ارواح یا بازی در توکیو جویپولیس؟! در ادامه بیشتر درباره تفریحات اودای بای خواهیم گفت:

 

·         بازی در توکیو جویپولیس

در حالی که بزرگ‌ترها می‌توانند از قایق سواری، قدم زدن در ساحل یا خرید لذت ببرند، جوان‌ترها و کودکان هم می‌توانند به مرکز تفریحی سرپوشیده اودای بای بروند و واقعیت مجازی را تجربه کنند. این یکی از مقاصد عالی برای علاقه‌مندان به هیجان در خلال تور ژاپن است.

 بازی در توکیو جویپولیس

 

·         وحشت در مدرسه اسرار آمیز

اگر دلتان می‌خواهد سطح آدرنالین را افزایش دهید، قدم در راهروهای باریک و تاریک مدرسه متروکه اسرار آمیز بگذارید؛ جایی که تنها با یک مشعل باید به دنبال راه فرار بگردید. ارواح زندانی در مدرسه، مدام در راهروها پرسه می‌زنند و تلاش می‌کنند با حرکات و خنده‌های شیطانی شما را فریب دهند و از مسیر منحرف کنند. 

 

·         قایق سواری کنید

قایق سواری در منطقه‌ی اودای بای توکیو یکی از لذت‌بخش‌ترین خاطرات تور ژاپن شما خواهد بود. فرصت تماشای منظره‌ای متفاوت از توکیو در یک سفر دریایی آرامش‌بخش برای شما فراهم است. سفری آبی بین محله تاریخی آساکوسا و اودای بای، تجربه‌ی ویژه‌ای خواهد بود. در مسیر، قایق از کنار برخی از معروف‌ترین مناظر شهر توکیو ژاپن، از جمله پل رنگین کمان و توکیو اسکای تری نیز عبور می‌کنید.

 اودای بای یک جاذبه گردشگری برتر

 

پل رنگین کمان یا رینوبریج با 798 متر طول در محله میناتو و روی خلیج توکیو واقع شده است. همچنین توکیو اسکای تری، بزرگ‌ترین برج مخابراتی جهان با 634 متر ارتفاع است که نمایی بسیار جذاب و دیدنی دارد. قایق سواری در منطقه‌ی اودای بای توکیو اگرچه کمتر از یک ساعت طول می کشد، اما جلوه‌های فوق‌العاده‌ای از شهر را به شما نشان می‌دهد.

مرکز تفریحی اودای بای

 

شما طی مسیر می‌توانید مجسمه آزادی را هم ببینید، نه! لازم نیست تا نیویورک بروید. ماکت مجسمه آزادی در منطقه اودای بای قرار دارد و می‌توانید هر تعداد که دلتان می‌خواهد با این بانوی معروف عکس یادگاری بگیرید.

 

·         خرید کنید و غذا بخورید

بعد از قایق سواری در اودای بای، اگر به دنبال مکانی برای خرید سوغاتی در خلال تور ژاپن هستید، چندین مرکز خرید وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. در مرکز خرید آکوا سیتی می‌توانید طیف وسیعی از لباس‌ها، محصولات زیبایی و سوغاتی‌های ژاپنی را پیدا کنید. همچنین مکان‌های زیادی برای غذا خوردن خواهید یافت، با ده‌ها رستوران تخصصی که طیف گسترده‌ای از غذاهای ژاپنی از جمله سوشی، رامن و شابو را سرو می‌کنند. همچنین اگر به دنبال کافه و رستوران غربی می‌گردید، راه دشواری پیش روی شما نیست.

 

چرا نباید فرصت قایق سواری در منطقه‌ی اودای بای توکیو را از دست بدهیم؟

اگر می‌خواهید طی تور ژاپن نوروز 1403، توکیو را از منظری متفاوت ببینید و از طریق قایق یا اتوبوس دریایی در شهر بگردید، اودای بای این فرصت را در اختیار شما می‌گذارد. شما می‌توانید بین مسیر آساکوسا به اودای بای یا بالعکس را انتخاب کنید. یادتان باشد که دوربین خود را همراه داشته باشید تا هنگامی که از کنار برخی از دیدنی‌های برتر توکیو از جمله درخت آسمان توکیو یا توکیو اسکای تری، پل سوکیجی، پل رنگین کمان و موارد دیگر عبور می‌کنید، بتوانید تصاویر ماندگاری ثبت کنید.

اودای بای یک مقصد فوق‌العاده برای گردشگران


قایق سواری در منطقه‌ی اودای بای توکیو چقدر طول می‌کشد

این سفر دریایی در کمتر از یک ساعت انجام می‌شود و به شما امکان می‌دهد از وقت آزاد خود برای جستجو و گردش بیشتر در Asakusa یا Odaiba استفاده کنید. با وجود این، شما می‌توانید مسیر رفت را بار دیگر بازگردید و از تماشای مناظر شهر در دوردست، انعکاس تصاویر آن‌ها در آب و خنکای نسیمی که با گونه‌هایتان بازی می‌کند، لذت ببرید. ضمنا شما امکان شنا کردن در ساحل را ندارید، اما آب زدن پاها، آفتاب گرفتن و حمام شن برای همه گردشگران مجاز است.

 

اهمیت منطقه اودای بای در توکیو

جزیره اودای بای به عنوان یک ترکیب جالب بین جاذبه‌های گردشگری به سبک غربی و جلوه‌های سنتی‌تر فرهنگ ژاپنی عمل می‌کند. به این ترتیب، این یک مقصد فوق‌العاده برای گردشگران بین‌المللی در خلال تور ژاپن است.


17/ آبان/1402



تورهای مرتبط
در این بخش تورهای مرتبط با این مطلب آمده است.
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف