WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز
شینجوکو گیوئن توکیو

پاییز رنگارنگ در باغ شینجوکو گیوئن توکیو

پاییز رنگارنگ در باغ شینجوکو گیوئن توکیو

4/ آبان/1402

اگرچه روزهای طولانی بهار و تابستان فرصت مغتنمی برای گردش و سفر فراهم می‌سازد، اما پاییز رنگارنگ‌ با جاذبه‌های طبیعی‌اش، حال و هوای دیگری دارد. اگر قصد سفر به سرزمین خورشید، ژاپن را دارید، شگفتی‌های طبیعی زیادی در آنجا انتظار شما را می‌کشند.


پاییزِ رنگارنگ در باغ شینجوکو گیوئنِ توکیو

 

نخستین شگفتی، موقعیت قرارگیری این کشور است. ژاپن با هیچ کشوری مرز خشکی مشترک ندارد و دور تا دور آن را آب فرا گرفته است. اما یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی که در تور ژاپن باید برای تماشای آن برنامه‌ریزی کنید، باغ شینجوکو گیوئنِ توکیو است. باغی که بهشت روی زمین لقب گرفته و پاییز ژاپن را چونان کتابی مصور در معرض دید گردشگران قرار می‌دهد.

شینجوکو گیوئن توکیو

 

چه چیز در باغ شینجوکو گیوئنِ توکیو در انتظار شماست؟

اگر تور ژاپن را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کرده‌اید و قصد دارید سفری به دل تاریخ و طبیعت شرق آسیا داشته باشید، یکی از مقاصد جذاب پیش روی شما توکیو و باغ رویایی شینجوکو گیوئن است. در این باغ دنیای خیره‌کننده‌ای پیش روی شماست که ترکیب منحصربه‌فردی از طبیعت و معماری ژاپنی را شامل می‌شود.

باغ شینجوکو گیوئن توکیو یکی از قدیمی‌ترین باغ‌های ژاپن است که با فضاهایی متنوع، لوکیشن‌های جذابی برای عکاسی و تصویربرداری در اختیار شما می‌گذارد. خصوصا اگر در فصل پاییز سری به این باغ بزنید، رنگ‌های درخشان قرمز، زرد، نارنجی و حتی بنفش آن، شما را غافلگیر خواهد کرد.

این باغ در هر فصل، رویدادها و دیدنی‌های مخصوص به خود را دارد. جشنواره‌ی شکوفه‌های گیلاس که در ژاپن به آنها ساکورا می‌گویند، هر بهار در باغ شینجوکو توکیو برگزار می‌شود و گردشگران بسیاری را به توکیو می‌کشاند. باغ  شینجوکو گیوئن حتی در زمستان نیز دیدنی است و علاوه بر طبیعت خیره‌کننده، دارای تاریخ و فرهنگی غنی است. بازدید از معابد و خانه‌های سنتی داخل باغ، فرصتی برای گردشگران جهت آشنایی با فرهنگ ژاپن و هنر معماری این کشور در خلال تور ژاپن ایجاد می‌کند.

شینجوکو گیوئن توکیو

 

بهترین زمان بازدید از باغ شینجوکو گیوئن توکیو

در هر فصلی از سال که همراه تور ژاپن به این کشور سفر کردید، خودتان را برای بازدید از باغ شینجوکو گیوئن توکیو آماده کنید و یادتان باشد که حتما تجهیزات عکاسی با خود به همراه داشته باشید. این باغ در هر فصلی تصاویری جذاب و تمام عیار از زیبایی‌های طبیعت به نمایش می‌گذارد. با این حال، افرادی که این باغ را در تمام  فصول دیده‌اند، معتقدند بین ماه مارس تا آوریل، و سپتامبر تا نوامبر، بهترین زمان بازدید از شینجوکو گیوئن است.

باغ شینجوکو گیوئن توکیو کجا واقع شده است

باغ شینجوکو گیوئن توکیو در محله شینجوکوی پایتخت ژاپن واقع شده است. اگر با تور ژاپن عازم این کشور شرق آسیایی شده‌اید، لیدرهای شما وسیله رفت‌‌و‌آمد برای بازدید از این جاذبه طبیعی را فراهم خواهند کرد. البته برای رفتن به باغ شینجوکو، خطوط حمل و نقل عمومی نیز در دسترس هستند. در صورت انتخاب قطار شهری، باید از خطوط ریلی چوئو هونسن یا سنداگایا استفاده کنید. همچنین اگر سوار مترو شدید، در ایستگاه شینجوگو پیاده شوید. ضمنا تاکسی‌ها هم به راحتی شما را به این مکان دیدنی می‌رسانند.

پاییز رنگارنگ در باغ شینجوکو گیوئن توکیو

 

 نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری به باغ شینجوکو گیوئن کدامند

اگر بهترین قیمت تور ژاپن را رزرو کرده‌اید، توصیه می‌کنیم یک برنامه مفصل برای روزهای حضور در این کشور بچینید و اجازه ندهید بازدید هیچ کدام از جاذبه‌ها از دستتان در برود! فرقی نمی‌کند که پاییز ژاپن را نظاره‌گر هستید یا بهار و تابستان؛ نمی‌توانید به ژاپن بروید، اما باغ شینجوکو گیوئن توکیو را نبینید!

می‌توانید یک نیم‌روز از سفر خود را به تماشای این باغ اختصاص دهید. در نزدیکی باغ شینجوکو، بناهای تاریخی مختلفی نیز وجود دارد که پیشنهاد می‌شود به تماشای آن‌ها نیز بروید. برای مثال، قلعه ادو، مقبره نزو، معبد سنسوجی، معبد آساکوسا و پارک دایبا در فاصله چند کیلومتری از باغ شینجوکو گوئن قرار دارند.

ساعت و قیمت بلیط بازدید از باغ شینجوکو گیوئن توکیو

می‌توانید از طریق هتل محل اقامت، وب سایت رسمی باغ ملی یا باجه‌های فروش بلیط، در هر سه ورودی باغ  شینجوکو گیوئن هزینه ورود و گردش در باغ را بپردازید. البته اگر در تور ژاپن اسپیلت البرز ثبت نام کنید، دیگر نیازی به این کار نخواهد بود.

این باغ در همه‌ی روزهای هفته بجز دوشنبه‌ها، از ساعت ۹ صبح تا زمان غروب آفتاب، به روی بازدیدکنندگان باز است. بسته به سلیقه‌ی شخصی، بین ۲ تا ۵ ساعت می‌توانید در آنجا وقت بگذرانید و قدم بزنید.

پاییز رنگارنگ در باغ شینجوکو گیوئن توکیو

 

قیمت تور ژاپن چقدر است؟

اگر با خواندن این مقاله و تماشای عکس‌های باغ شینجوکو گیوئن توکیو راغب شده‌اید این بهشت روی زمین را ببینید، کافی است برای خرید تور ژاپن اقدام نمایید. قیمت تور ژاپن با توجه به تاریخ سفر، نوع هتل، نوع پرواز، مدت اقامت و تعداد همراهان شما مشخص خواهد شد. با توجه به بودجه‌ای که برای این سفر جذاب و مهیج در نظر گرفته‌اید، می‌توانید گزینه دلخواه‌تان را پیدا و رزرو کنید. برای اطلاع از قیمت تور ژاپن، استعلام جزییات طرح‌ها و نیز رزرو گزینه مورد نظر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.


4/ آبان/1402



تورهای مرتبط
در این بخش تورهای مرتبط با این مطلب آمده است.
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف