WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز
کروز در هالونگ

کروزسواری در این خلیج زیبا از کشور ویتنام

کروزسواری در این خلیج زیبا از کشور ویتنام

9/ اسفند/1402

ویتنام کشوری زیبا در جنوب شرقی آسیا و یکی از مقصدهای محبوب گردشگری است. گردشگران این کشور را به‌خاطر زیبایی‌های طبیعی، بناهای تاریخی و فرهنگ غنی مردم آن انتخاب می‌کنند.


دیدار از مناظر طبیعی خلیج هالونگ با کشتی‌های کروز

ویتنام کشوری زیبا در جنوب شرقی آسیا و یکی از مقصدهای محبوب گردشگری است. گردشگران این کشور را به‌خاطر زیبایی‌های طبیعی، بناهای تاریخی و فرهنگ غنی مردم آن انتخاب می‌کنند. یکی از تفریحات هیجان‌انگیز در تور ویتنام نوروز 1402، سوار شدن بر کشتی‌های کروز در هالونگ است. هالونگ نام خلیجی با مناظر بی‌نظیر با صخره‌های آهکی و جزایر جنگلی است که گردشگران با کشتی‌های لوکس کروز از آن دیدن می‌کنند. در این مطلب با این تفریح در برنامه تور ویتنام آشنا می‌شویم.

 

معرفی خلیج هالونگ

هالونگ بی (Ha Long Bay) یا خلیج هالونگ منطقه‌ای ساحلی در ویتنام است که به‌دلیل مناظر صخره‌های آهکی آن در فهرست میراث فرهنگی یونسکو ثبت شده است. این خلیج در نزدیکی شهر هالونگ قرار دارد و مساحت آن بیش از 1550 کیلومتر مربع است. در محدوده این خلیج حدود 775 جزیره صخره‌ای و جنگلی کوچک سر از آب برآورده‌اند.

تاثیر آب‌وهوای مرطوب استوایی در این خلیج باعث شده است که این صخره‌ها دارای پوشش گیاهی زیبایی باشند که مناظری شگفت‌انگیز ایجاد کرده است. تحت تاثیر این آب‎‌وهوا، هالونگ به یک اکوسیستم همیشه‌ سبز تبدیل شده است. این خلیج در اشعار مردم این منطقه با نام "عجایب سنگی در آسمان" ستوده شده است.

یکی دیگر از عجایب طبیعی هالونگ، غارهای آن است که مورد توجه گردشگران قرار دارند. برای مثال یکی از این غارها، Thien Cung Grotto نام دارد که در جزیره‌ای به همین نام واقع شده است. این غار 25 متر ارتفاع از سطح دریا دارد. جزایر هالونگ با طبیعت صخره‌ای خود به اشکال مختلفی هستند و شاید شما هم یکی از این صخره‌ها را که شکل سر یک فیل را دارد، در فضای وب دیده باشید. در هر صورت شما همه این زیبایی‌ها را می‌توانید در تور ویتنام نوروز با کروز سواری در هالونگ تجربه کنید.

 

چگونه با کروز به هالونگ برویم؟

برای سوار شدن بر کشتی‌های کروز و دیدار از خلیج هالونگ می‌توانید از بندر هانوی، پایتخت ویتنام به سمت این خلیج، سفر دریایی خود را آغاز کنید. بنابراین ابتدا باید یک سفر 2 ساعته با خودرو به سمت بندر هانوی داشته باشید. البته شرکت‌های ارائه‌دهنده بلیت‌های کروز، خودروهای لوکس را نیز برای رساندن شما از شهر به بندر پیشنهاد می‌دهند. تمامی این برنامه‌ریزی‌ها در تور ویتنام نوروز 1404 توسط شرکت اسپیلت‌البرز انجام شده است.

برخی از وسایل حمل‌ونقل که می‌توانید از آن‌ها برای رسیدن به بندر استفاده کنید، عبارتند از:

  • سرویس ترانسفر لاکچری با خودروهای شاسی بلند
  • سوار شدن بر اتوبوس در ایستگاه اتوبوس مای دین
  • سوار شدن بر قطار در ایستگاه راه آهن ین وین

بهترین زمان برای کروز سواری در هالونگ

در بین تورهای گروهی خارجی، تور ویتنام توری محبوب است که در مواقع مختلفی از سال برگزار می‌شود. برای مثال نام این تور در سفرهای نوروزی خارجی و تورهای پاییز خارجی در آژانس‌های مختلف گردشگری دیده می‌شود. اما بهترین زمان برای کروز سواری در هالونگ از ماه ژانویه تا ماه می و همچنین از ماه اکتبر تا نوامبر است. زیرا در این مواقع، بارندگی‌ها مقداری کمتر و طبیعت نیز مناظری زیباتر دارد.

 

تجربه طبیعت بکر هالونگ با بهترین کشتی‌های کروز

سفر با کشتی‌های کروز در هالونگ بی معمولا بین دو تا سه روز برنامه‌ریزی می‌شود. همچنین اگر بخواهید این سفرها را برای زمان بیشتری در نظر بگیرید می‌توانید از قایق‌های خصوصی استفاده کنید. در هر صورت برای تجربه این تفریح از انواع گروهی و خصوصی، انتخاب‌های زیادی پیش روی گردشگران وجود دارند. ما در مجموعه اسپیلت البرز برای تجربه ناب طبیعت زیبای هالونگ کشتی  Syrena Cruise را برای شما در نظر گرفته‌ایم که یکی از زیباترین کشتی‌های کروز با امکانات عالی در این منطقه است.

 

معرفی کشتی Syrena Cruise

کشتی Syrena Cruise یک کشتی کروز بسیار زیبا است که با ترکیبی از سبک کشتی‌های کروز مدرن و سبک سنتی ویتنامی ساخته شده است. این کشتی دارای سوئیت‌ها و کابین‌های بسیار لوکس است و از آن برای طبیعت‌گردی در خلیج هالونگ و میزبانی از رویدادهایی مانند مراسم عروسی، رویدادهای شرکتی، جلسات کنفرانس و... استفاده می‌شود. با این حال بیشتر مسافران این کشتی، گردشگرانی هستند که از طریق تورهای طبیعت‌گردی، زیبایی‌های هالونگ را با Syrena Cruise تجربه می‌کنند.

 

سوئیت‌ها و کابین‌های این کشتی دارای دکوراسیون داخلی بی‌نظیری هستند که با استفاده از چوب‌های سخت ویتنامی ساخته شده است و فضایی گرم و دلنشین را برای مسافران ایجاد می‌کند. همین مساله باعث شده است برخی از مسافران آن افرادی باشند که برای ماه عسل از هالونگ دیدار می‌کنند. همچنین بسیاری از سوئیت‌ها دارای منظره عالی رو به بیرون هستند. علاوه‌براین این کشتی در هر بخش دارای مبلمان دست‌ساز و اثاثیه کامل برای راحتی مسافران است.

در کشتی Syrena Cruise انواع غذاهای سنتی ویتنامی و نیز غذاهای بین‌المللی سرو می‌شوند. بنابراین امکان تجربه سنت‌های غذایی محلی نیز برای گردشگران وجود دارد. این کشتی همچنین دارای عرشه‌ای وسیع برای افرادی است که عاشق منظره دریا و جزایر هالونگ هستند. امکانات لازم نیز برای استراحت در فضای عرشه و خیره شدن به طلوع و غروب خورشید و آسمان شب‌های پرستاره فراهم شده است.

 

تفریحات دیگر در خلیج هالونگ

خلیج هالونگ منطقه‌ای وسیع با تعداد زیادی مرکز تفریحی و گردشگری است. یکی از نقاط محبوب گردشگری در این منطقه دهکده ماهیگیری وونگ وینگ می‌باشد که مناظری زیبا دارد و می‌توانید ماهیگیری و کایاک‌سواری را در آن تجربه کنید. این دهکده همچنین دارای کافه‌های با حال و هوای سنتی است. غار تین کان سون نیز از جمله مناطق محبوب برای طبیعت‌گردی در هالونگ است.

سفر به هالونگ با کشتی کروز در تور ویتنام اسپیلت البرز

اسپیلت البرز، مجری مستقیم تور ویتنام و بسیاری از تورهای خارجی دیگر از جمله تورهای هند، ژاپن، فیلیپین، قطب جنوب و... است. کروز سواری در هالونگ برنامه‌ای مشترک در تورهای اختصاصی ویتنام و تور ایندوچاینا یا تور ترکیبی ویتنام و کامبوج است. از دیگر برنامه‌های تور ویتنام نوروز اسپیلت البرز می‌توان از بازدید از مناطق گردشگری در شهر هوشی مین، پیاده‌روی بر روی پل گلدن بریج، قایق‌سواری در دلتای مکونگ، دیدار از دهکده فرانسوی‌ها و گشت شهری در هانوی اشاره کرد. برای رزرو تورهای اسپیلت البرز می‌توانید از طریق سایت اقدام کنید و یا با کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید.


9/ اسفند/1402



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف