WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

کارناوال ریودوژانیرو برگزار می‌شود!

کارناوال ریودوژانیرو برگزار می‌شود!

16/ دی/1400

کارناوال تماشایی سامبادروم(Sambadrome)، که بخش اصلی این کارناوال است، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، طبق برنامه در این استادیوم برگزار خواهد شد.


 

خبر لغو شدن رژه و مهمانی‌های خیابانی در طول کارناوال مشهور جهانی ریودوژانیرو، موجی از سوتفاهم و سردرگمی به همراه خود آورده است. به طوری که بسیاری از مسافران تصور دارند که کارناوال ریودوژانیرو لغو شده است. در حالی که برنامه تماشایی سامبادروم(Sambadrome)، که بخش اصلی این کارناوال است، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، طبق برنامه در این استادیوم برگزار خواهد شد.

وزارت بهداشت برزیل توضیح داد:" کارناوال خیابانی به دلیل ماهیت خود، انجام هر نوع بازرسی و کنترل پروتکل‌ها را غیرممکن می‌کند." به همین دلیل تصمیم بر حذف آن گرفته شد.

بخش اصلی مراسم در استادیوم سامبادروم(Sambadrome) برگزار می‌شود که در آن بهترین و برگزیده‌ترین گروه‌های سامبای برزیل با هم مسابقه می‌دهند. در گذشته گروه‌های کوچک‌تر و فرعی نیز در خیابان برنامه اجرا می‌کردند و این برنامه‌های شخصی و کوچک‌تر است که لغو شده است.

رخداد اصلی کارناوال ریودوژانیرو پس از دو سال به صحنه استادیوم سامبادروم باز می‌گردد و پذیرای مسافران از راه‌های دور و نزدیک خواهد بود.


16/ دی/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف