WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

اطلاعیه کنسلی تورهای اردیبهشت و ا‌دامه دورکاری

اطلاعیه کنسلی تورهای اردیبهشت و ا‌دامه دورکاری

28/ فروردین/1399

اطلاعیه تعطیلی سفرها تا پایان اردیبهشت‌ماه و ادامه دورکاری همکاران اسپیلت البرز


بهار آمده است و زیبایی طبیعت و دشت و دمن!

 

اسپیلت البرز برنامه داشت همچون هر سال، سفرهای متنوعی را در دشت‎ها و کوهپایه‌های غرق گل و چمن برگزار کند و زیباترین جلوه‎های طبیعت را درکنار همسفرانش به تماشا بنشیند.

اما ادامه کرونا و توصیه‌های بهداشتی، همه ما را بر آن می‎دارد تا کنترل عمومی بیماری به فاصله‎گذاری اجتماعی ادامه دهیم و حتی‎الامکان از خانه‎ها کمتر بیرون آییم.

 

بدین منوال و بنا به مسئولیت اجتماعی، اسپیلت البرز تمام سفرهای خود را اعم از تورهای طبیعت‎گردی و کوهنوردی تا پایان اردیبهشت ماه لغو می‎کند. در این مدت کماکان همکاران اسپیلت‎البرز با اتکا به زیرساخت‎های روزآمد آی‎تی که شرکت از قبل ایجاد کرده است، به صورت دورکار به وظایف خود ادامه می‎دهند و تلفن‎ها، وبسایت و شبکه‎های اجتماعی ما در ارتباطی دوسویه پاسخگو و همراه شما همسفران عزیز خواهند بود.

 

امید داریم با کنترل روزافزون بیماری، بتوانیم از خرداد ماه دوباره گرد هم آییم و با حفظ نکات بهداشتی سفرهای‎مان را دوباره آغاز کنیم.

 

اسپیلت البرز تا پایان اردیبهشت ماه (31 اردیبهشت)، سیستم دورکاری را اجرا می نماید. در این مدت ساعات اداری، شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 3 بعدازظهر و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 تا 1 بعدازظهر، تمام خطوط تلفن‎ را پاسخگو است.

 

‎ زندگی‎تان سرشار از لحظه‎ های ناب


28/ فروردین/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف