WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

فیلیپین: نوروز 99 به کشور جزیره‌ها سفر کنیم.

فیلیپین: نوروز 99 به کشور جزیره‌ها سفر کنیم.

26/ بهمن/1402

فیلیپین کشوری است که هیچ وقت از شگفت‌زده کردن شما خسته نمی‌شود. مناظر نفس‌گیر در دریا و خشکی، فرهنگ غنی و متفاوت، مردم مهمان‌نواز و غذاهای شگفت‌انگیز 


فیلیپین کشوری است که هیچ وقت از شگفت‌زده کردن شما خسته نمی‌شود. مناظر نفس‌گیر در دریا و خشکی، فرهنگ غنی و متفاوت، مردم مهمان‌نواز، غذاهای شگفت‌انگیز و البته رهگذرهای مهربانی که در کوچه و خیابان آماده هستند که شما را راهنمایی کنند. در نوروز 99 با تور اسپیلت البرز به فیلیپین می‌رویم تا "کشور جزیره‌ها" را ببینیم، غذاهای منحصر به فردش را بچشیم، در طبیعت بی‌نظیر این کشور گردش کنیم و خاطره‌هایی برای تمام عمرمان بسازیم. خاطره‌هایی از یک کشور گرمسیری که در بهار بهترین آب و هوایش را تجربه می‌کند.

جزیره سیارگائو

بهشت کرم‌های شبتاب در جزیره سیارگائو

در این جزیره زیبا، شب‌ها با تاریک شدن هوا هزاران نور کوچک و بزرگ در گوشه و کنار جزیره می‌درخشند. این نقطه‌های نورانی، کرم‌های شب‌تاب این جزیره هستند که آن را در سطح جهان معروف کرده‌اند و گردشگران زیادی را به آن نقطه آورده‌اند.  در نوار ساحلی رودخانه اباتان، این کرم‌های شب‌تاب جزیره کوچک را شبیه به یک شهر بزرگ و نورانی کرده‌اند. ما با یک گشت شبانه، نقاط مختلف این جزیره را کشف می‌کنیم، جزیره‌ای در جنوب فیلیپین که با درخت‌های بلند نخل محاصره شده و زیباترین موج‌های تمام تایلند را می‌شود در آن دید. هوای بهاری در فیلیپین آن قدر معتدل و دلنشین است که می‌شود ساعت‌ها در فضای آزاد از آن لذت برد، شاید برای همین است که سیارگائو پایتخت موج‌سواری فیلیپین هم هست.

جزیره زیبای کرون

 

جزیره زیبای کرون، یکی از مقاصد مهم و معروف گردشگری

این جزیره که یک گشت کامل در آن را در برنامه‌مان داریم، صاحب یکی از شفاف‌ترین سواحل دنیاست طوری که با چشم غیرمسلح، عمق آب آن را می‌شود تا بیست و چهار متر به وضوح دید و از تماشای ماهی‌های مختلف، خرچنگ‌ها و مرجان‌های زیبا لذت برد. سواحل زیبای این جزیره، آن را به یکی از مقاصد مورد علاقه غواصان و شناگران در تمام دنیا تبدیل کرده. در فاصله کمی از کرون که با صخره‌های سنگی محاصره شده، دریاچه کایگانان قرار دارد که تمیزترین دریاچه آسیاست. صخره‎های آهکی بزرگ، دریاچه‌های بزرگ و کوچک شفاف با آب شیرین، سواحل زیبا و درختان نارگیل و کیلومترها آب درخشان، این جزیره را شبیه به یک بهشت روی زمین کرده است.

غذاهای فیلیپین

 

غذاهای فیلیپین را امتحان کرده‌اید؟

بسیاری از جهانگردان، امتحان کردن غذاهای مختلف کشورهای دنیا را از انگیزه‌های اصلی سفرشان محسوب می‌کنند. درست مثل بقیه کشورهای دنیا، سفر به فیلیپین هم بدون امتحان کردن غذاهای محلی‌اش چیزی کم خواهد داشت. سفره غذایی فیلیپین شاید به اندازه تایلند یا چین معروف نباشد اما شباهت‌های زیادی به آن‌ها دارد، از جمله استفاده گسترده از گوشت دریایی. اگر به فیلیپین سفر می‌کنید آدوبو را از دست ندهید، این غذا با ماهی، مرغ یا گوشت قرمز پخته شده در سرکه سرو می‌شود و با سبزیجات حسابی خوشمزه است. یک بشقاب پاستای سوخاری هم می‌تواند خستگی یک روز طولانی را از تن شما خارج کند، این غذای فیلیپینی درست مثل پاستای خودمان است، با این فرق که رشته‌ها و گوشتش بعد از پختن در روغن داغ سرخ می‌شوند. ما در رستوران‌های مختلفی انواع غذاهای فیلیپینی را امتحان خواهیم کرد.

تپه‌های شکلاتی

 

تپه‌های شکلاتی را از نزدیک می‌بینیم

خیلی‌ها اعتقاد دارند که این تپه‌های شگفت‌انگیز را باید به عنوان هشتمین مورد از عجایب جهان ثبت کرد. این تپه‌های زیبا در منطقه بوهول فیلیپین طبعا از شکلات ساخته نشده‌اند، پس چرا به آن‌ها‌ شکلاتی می‎گوییم؟ چون این تپه‌ها (که بیشترشان با چمن تازه سبز پوشیده شده‌اند و در فصل‌های بارانی حسابی مرطوب هستند) در فصل‌های خشک، رنگ طبیعی خودشان را از دست می‌دهند و قهوه‎ای شکلاتی می‌شوند. در این ناحیه پنجاه کیلومتر مربعی در شهرهای کارمن، باتوان و ساگ بایان در منطقه بوهول، بیش از هزار تپه به همین شکل وجود دارد، تپه‌هایی که اندازه‌های مختلفی دارند ولی از دور هم‌اندازه به نظر می‌رسند و آن قدر مرتب هستند که ممکن است تصور کنید ساخته دست انسان هستند. ما در تور نوروزی‌مان از این تپه‌ها هم بازدید خواهیم کرد. اگر عاشق طبیعت هستید، این تور فیلیپین را از دست ندهید.

تور فیلیپین

 

تور اسپیلت البرز فیلیپین، یک تجربه متفاوت

سفر یازده و نیم روزه ما به کشور فیلپین از دوم فروردین شروع می‌شود و با اقامت در هتل‌های چهار ستاره در چندین شهر این کشور ادامه پیدا می‌کند. در این پانزده روز ما با هواپیما، کشتی، قایق و وسایل نقلیه محلی سفر می‎کنیم و در رستوران‌های مختلف فیلیپین، غذاهای محلی را می‌چشیم. آخرین شب سفر با رقص محلی در رستوران سنتی، شام خداحافظی می‌خوریم. خلاصه‎ای از برنامه‌های این سفر را این جا ببینید:

بازدید از جزایر بهشتی فیلیپین با شن‌های سفید و دریایی آبی

گشت شبانه برای دیدن هزاران کرم شب‌تاب

تپه‌های شکلاتی و پناهگاه میمون‌های شبگرد

 دیدار از جزیره اسلوب و دیدن دلفین‌ها و تجربه شنا کردن با کوسه نهنگ‌ها

اسنورکلینگ و شنا با لاکپشت‌های دریایی

 گشت کامل جزیره کرون

بازدید از دریاچه کایانگان و باراکودا

تالاب‌های لاگون

ساحل آتوایان

 بازدید از منطقه‌ی باغ مرجان‌ها

 

اگر به تایلند سفر کرده‌اید و مسحور مناظر طبیعی و آب و هوای معتدل آن شده‌اید، سفر به فیلیپین احتمالا تجربه منحصر به فردی را برای شما رقم خواهد زد. همین الان می‌توانید با سر زدن به این صفحه و گرفتن اطلاعات کامل (از برنامه باجزئیات روزهای سفر تا برنامه غذا و ترنسفر و…) به صورت کاملا آنلاین این تور را رزرو کنید.


26/ بهمن/1402



تورهای مرتبط
در این بخش تورهای مرتبط با این مطلب آمده است.
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف