WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز
نوروز فقط سفر نرویم

تجربه‌ی ناب بخریم

تجربه‌ی ناب بخریم

8/ دی/1398

 ما ایرانی‌ها، هیچ زمانی در سال به اندازه نوروز سفر نمی‌کنیم. این تعطیلی طولانی و خوش آب و هوا که با سال نوی ما هم همزمان است، بهترین فرصت برای کسانی است که تمام سال به دنبال چند روز خالی می‌گردند تا به داخل و خارج از کشور سفر کنند.


چه دور ایران را بگردیم و گوشه و کنارهای هرگز کشف‌ نشده‌اش را ببینیم و چه به خارج از کشور سفر کنیم، مهم است کجا می‌رویم و دقیقا چرا سفر می‌کنیم. اسپیلت البرز امسال هم مثل سال‎‌های قبل برنامه‌های متفاوتی برای سفرهای خارجی طراحی کرده است. ما در اسپیلت البرز برای نوروز برنامه‌هایی به شما پیشنهاد می‌دهیم تا دورترین نقاط زمین را کشف کنید و تعطیلات سال نوی پیش رو را به عنوان یک تجربه ناب همیشه در خاطرتان ماندگار کنید.

 

در سالی که گذشت، ما در اسپیلت البرز به کشورهای مختلفی سفر کردیم، با سفر به شهرها و کشورهای دور و نزدیک، در مورد مسافرت‌های تفریحی به آن مناطق تحقیق کردیم و نتیجه چیزی شد که در این مطلب خواهید خواند. تورهای نوروز نود و نه چهار مقصد جدید دارند: کوبا، ژاپن، کرواسی و فیلیپین. بر خلاف تورهای مسافرتی که بیشتر شما احتمالا  تجربه کرده‎‌اید، در تورهای نوروز نود و نه اسپیلت البرز ما تنها به نقاط معروف و شناخته شده‌ی هر کشوری سفر نمی‏‎کنیم بلکه با راهنماهای باتجربه ایرانی و محلی آن کشورها به قلب کوچه و پس‌کوچه‌ها می‎رویم، به خانه‌های روستای سر می‌زنیم و غذاهای محلی هر شهری را با طبخ منحصر به فرد آن شهر می‌خوریم. در یک کلام، به قلب فرهنگ و فضای یک کشور شیرجه می‌‍زنیم! آماده هستید؟

      

کوبا، یک ماشین زمان در آمریکای لاتین

وقتی اسم کوبا می‌آید شما به چه چیزهایی فکر می‌کنید؟ مردم انقلابی و رهبرانی که با سرمایه‌داری می‎جنگیدند؟ رقص‌های منحصر به فرد آمریکای لاتین یا خانه‌باغ‌های خوش رنگ و لعاب با گل و گیاه‌های گرمسیری؟ واقعیت این است که کوبا یکی از توریستی‌ترین کشورهای جهان است. این کشور با خیابان‌های خوش‌رنگ و ماشین‌های قدیمی خاصش هر سال توریست‌های زیادی را از سر تا سر جهان به شهرهای مختلفش می‌کشاند. کوبا نزدیک به هفتاد سال است که ارتباطش را با آمریکای شمالی به کلی قطع کرده و تماما از تولیدهای داخلی‌اش استفاده می‎کند، پایتخت و شهرهای مختلفش به همین دلیل هنوز فضایی قرن بیستمی دارند. رقص سالسا، موسیقی شاد و مردم خونگرم و مهمان‌نواز و البته طبیعت بی‌نظیر گرمسیری در کوبا منتظر شما هستند! تور نوروزی کوبا چهارده روزه است و در آن با هم از شش شهر این کشور بازدید خواهیم کرد. منطقه سانتاکلارا را می‌بینیم و از نزدیک با محل نبرد چه گوارا آشنا می‌شویم، به پاتوق‌های ارنست همینگوی نویسنده معروف نویسنده‌ معروف آمریکایی سر می‌زنیم که سال‌های آخر عمرش را در کوبا گذراند و با شنا و غواصی در سواحل زیبای این کشور، از طبیعت خاص کوبا لذت می‌بریم. برای خواندن جزئیات کامل تور کوبا و ثبت نام، این صفحه را ببینید.

 

شرق دور در ژاپن میزبان شماست

ژاپن کشور شکوفه‌های سیب است و بهار، زمان اوج شکوفه دادن درخت‎های سیب. در تور یازده روزه نوروز نود و نه هم طبیعت خاص ژاپن را می‌بینیم (طبیعتی که خیلی از ما پیش از این فقط در کارت پستال‎ها تماشا کرده‌ایم) و هم به بناهای باستانی این کشور سر می‌زنیم، غذاهای ژاپنی را امتحان می‌کنیم و از نزدیک با فرهنگ این کشور آشنا خواهیم شد. کشور ژاپن از چهار طرف با آب محاصره شده و همین همسایگی صمیمی با دریا، تاثیر زیادی بر فرهنگ، آب و هوا و حتی سفره غذایی این کشور گذاشته. ژاپن این روزها یکی از قدرت‌های بزرگ اقتصادی در جهان است و شهر توکیو یکی از شلوغ‌ترین و پیشرفته‌ترین شهرهای جهان، اما مردمش توانسته‌اند فرهنگ باستانی‌شان را به خوبی حفظ کنند و مراسم‌ و جشن‌های این فرهنگ را هر سال برگزار کنند. برای اطلاع کامل از جزئیات تور ژاپن البرز اسپیلت به این صفحه سر بزنید.

 

 

کرواسی

جمهوری کرواسی یکی از کشورهای منطقه بالکان است که به خاطر قرار گرفتن در جنوب اروپا، هم اروپایی است و هم ریشه‌هایی از فرهنگ شرقی در آن دیده می‌شود. در تور نوروز نود و نه، از زاگرب پایتخت کرواسی بازدید می‌کنیم و تئاتر ملی کرواسی را می‌بینیم. با هم کلیسای سنت مارک سفر را تماشا می‌کنیم و با تاریخش آشنا می‎شویم و در بخش دیگری از سفر به شهری سفر می‌کنیم که طرفداران سریال و سینما آن را به خوبی می‎‌شناسند. دوبرونیک، مشهور به مروارید دریای آدریاتیک لوکیشن اصلی سریال بازی تاج و تخت بوده. این شهر ساحلی با آب و هوای معتدل و مناظر طبیعی بی‌نظیرش در تمام فصل‎های سال میزبان توریست‌هاست. در این تور نوروزی سه کشور کرواسی، صربستان و بلغارستان را می‌بینیم. اگر به کشورهای حوزه بالکان علاقه دارید و می‌خواهید امسال سفر متفاوتی به اروپا داشته باشید، این تور پانزده روزه را از دست ندهید.

 

فیلیپین، کشور جزیره‌های کوچک و بزرگ

تور فیلیپین می‌تواند برای کسانی که عاشق طبیعت‌گردی هستند، نورز متفاوتی بسازد. این کشور که خیلی‌ها آن را "مروارید شرق" می‌‍نامند، از شرق تا غرب و جنوب تا شمالش پر است از جاذبه‌های طبیعی. در تور امسال ما تپه‌های شکلاتی فیلیپین و جزیره اسلوب را می‏‎بینیم، با راهنمایی تورلیدرهای محلی کنار کوسه نهنگ‌ها شنا می‎کنیم، کنار هم برای دیدن کرم‌های شب‌تاب معروف جزایر فیلیپین شبانه گشت می‏زنیم و باغ مرجان‌های معروف این کشور را می‌بینیم. این تور یازده روزه می‌تواند متفاوت‎ترین تجربه طبیعت‌گردی شما را رقم بزند، برای اطلاع از برنامه روزانه و قیمت دقیق این تور می‌توانید این جا را ببینید.


8/ دی/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف