WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

سیم ریپ شهر رنگارنگ رویاها

سیم ریپ شهر رنگارنگ رویاها

16/ آبان/1396

اگر به دنبال یک ماجراجویی واقعی همراه با زیبایی بی‌نظیر می‌گردید بهتر است راهی شهر رنگارنگ سیم ریپ شوید. بازدید از بخش‌های تاریخی دست نخورده که نشان دهنده تاریخچه و سنت های قدیمی این منطقه است می تواند برای هرکسی جالب و هیجان انگیز باشد.


اگر اهل جاذبه‌های تاریخی هستید تا دلتان بخواهد معابد، عمارات و موزه‌های تاریخی در این شهر وجود دارد و اگر به دنبال خرید هستید نباید از جواهرات دست ساز و بدلی این شهر غافل شوید.

سیم ریپ

 سیم ریپ

 

سیم ریپ که در شمال غربی کامبوج واقع شده با معابد تاریخی آنگکوروات به شهرت جهانی رسیده است و همین باعث شده این شهر با هتل‌های بین‌المللی و رستوران‌های مدرن و از سوی دیگر چشمه‌های معدنی مجلل یکی از پربازدیدترین مکان ها برای گردشگران شود. هنوز در گوشه‌های این شهر می‌توانید نمای واقعی از زیبایی زندگی روستایی را ببینید. مناطقی با طبیعت بکر که پناهگاه پرندگان نادر است و برای رسیدن به آنها جز دوچرخه سواری راه دیگری ندارید. اگر در زندگی شهری گیر کرده‌اید پادزهر آن قدم زدن در شالیزارهای سیم ریپ است جایی که تماشای غروب آفتاب لذتی وصف ناشدنی دارد.

سیم ریپ

 

در طول سال سیم ریپ میزبان جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی بسیاری است که نمایانگر تاریخ، هنر و مذهب مردم این سرزمین است. مردم این سرزمین در زمان جشنواره‌ها لباس نو به تن کرده و آیین‌های خاصی را اجرا می‌کنند. مهم‌ترین جشن مردم سیم ریپ جشن سال نو است جشن سال نو در کامبوج بسیار مفصل است و شامل برنامه‌های ویژه‌ای مانند آتش بازی است مردم سیم ریپ آیین‌های سنتی بسیاری را زنده نگه داشته‌اند.

 سیم ریپ

سیم ریپ

در تور کامبوج و لائوس، به دیدار سیم ریپ، شهر رویاها خواهیم رفت،

باید آهسته آهسته آن را شناخت و کشف کرد در این سفر خرید ابریشم‌های ظریف و مرغوب را فراموش نکنید، مخصوصا تابلوهای نقاشی روی ابریشم را که سوغات اصلی این شهر است.


16/ آبان/1396



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف