WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز
این تور برگزار شده است.

تور دامنه های زاگرس (منطقه حفاظت شده دنا)

راهپیمایی ویژه‌ اسپیلت البرز (اقامت در هتل)
3.5 روزه
از 1 خرداد 1400
تماس با اسپیلت البرز کد 4103
این سفر در یک نگاه
در اینجا اطلاعات کلیدی سفر به طور خلاصه آمده است.
  • زمان حرکت: شنبه 1400/03/01 - ساعت 21:00
  • مدت: 3.5 روزه از 1 خرداد (3 روز و 2 شب)
  • بیشترین فعالیت: 4  فعالیت این تور سنگین می باشد.
  • زمان بازگشت: 1400/03/04 حدود ساعت 22:00
  • اقامت: 1 شب اتوبوس VIP تخت شو1 شب کمپ مجهز1 شب هتل 4 ستاره
  • تعداد وعده‌های غذایی: 6 وعده با اسپیلت البرز
  • محل حرکت: میدان آرژانتین،ابتدای خیابان بیهقی، جلوی بانک سامان.
  • وسیله نقلیه اصلی: اتوبوس VIP تختخواب شو 25 نفره
  • وسیله نقلیه محلی: تویوتا پیک آپمینی‌بوس توریستی

جاذبه‌ها و آلبوم عکس
جاذبه‌ها
    •  یک ترکینگ ناب خواهیم داشت در مناطق حفاظت شده دنا "جنگل های زاگرس".
    • منطقه ای که به عنوان ذخایر زیست کره شناخته شده و در حمایت یونسکو قرار دارد.
    • گذر از تنگه ای زیبا در میان صخره ها و آب بازی در خنکای رود را تجربه می کنیم.
    • وجود میوه های ارگانیک وحشی در طول مسیر بر جذابیت سفر می افزاید.
    • مواجه شدن با کندوهای بدوی عسل کوهی در دل سنگ "بدون رسیدگی های رایج زنبور داری" که نشانیست از بکر بودن منطقه.
    • شب اول اقامتی به یادماندنی در کمپ مجهز اسپیلت البرز را داریم که در عمق منطقه حفاظت شده و جنگلهای بلوط رشته کوه زاگرس بر پاست.
    • شب دوم اقامتمان در هتل 4 ستاره است.
    • در طول مسیرمان دیواره های حیرت انگیز جنوب غربی حوض دال و قاش مستان را برای عکاسی خواهیم داشت.
    • چشمه ساران و جویبارهای کوچک و بزرگی که در طول مسیر دلبری میکنند همه و همه از جاذبه هایی است که در این سفر می توان از آنها لذت برد و در کوله بار خاطرات جای داد.
    • در این تور با پوشش گیاهی و جانوری و رفتار شناسی گونه هایی از وحوش منطقه آشنا می شویم که در سفرهای تحقیقاتی اسپیلت البرز دیده شده.

    توجه: رفتن در این برنامه آمادگی جسمانی خوبی را می طلبد لذا از پذیرفتن افراد بزرگسال محترمی که آمادگی جسمانی کافی برای این برنامه را ندارند و همچنین نوجوانان دوست داشتنی زیر پانزده سال جداً معذوریم، این عزیزان را با کمال میل به تور های سبک تر و جذاب دیگر اسپیلت البرز که همزمان با همین برنامه در حال اجراست دعوت می‌کنیم.

درباره سفر
  • اسپیلت البرز به منظور رفاه حال همسفران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برای اقامت هر خانواده در اکوکمپ ناندل یک چادر اختصاصی درنظر گرفته‌ و حتی همسفران سینگل نیز می توانند تقاضای چادر اختصاصی نمایند.
  • فعالیت این تور کوهنوردی سنگین است ولی سبکبار و در مسیر های پاکوب شده (روزانه 7 تا 9 ساعت) لذا کوهنوردانی که در این برنامه شرکت می کنند باید از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار باشند، همچنین با شرایط شب مانی در کمپ کوهستان آشنا، روحییه جمعی شان بالا و لوازم ضروری شان نیز کامل باشد.
اقامت و غذا
با کمک این جدول برنامه اقامت و وعده‌های غذایی سفر نمایش داده شده است.
روز صبحانه ناهار شام اقامت
مکان توسط مکان توسط مکان توسط نوع اقامت توضیح
1 - - - - - - اتوبوس VIP تخت شو 25 نفره
2 طبیعت اسپیلت البرز لانچ باکس در طبیعت اسپیلت البرز کمپ مجهز اسپیلت البرز کمپ مجهز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده دنا
3 کمپ مجهز اسپیلت البرز لانچ باکس در طبیعت اسپیلت البرز هتل گردشگر هتل 4 ستاره در یاسوج
4 هتل اسپیلت البرز رستوران گردشگر - - -
اقامت‌ها: 1 شب اتوبوس VIP تخت شو 1 شب کمپ مجهز 1 شب هتل 4 ستاره
سهم اسپیلت البرز کلا 6 وعده غذا شامل: 3 وعده صبحانه 2 وعده ناهار 1 وعده شام
سهم مسافر کلا 2 وعده غذا شامل: 1 وعده ناهار 1 وعده شام
تعداد میان وعده بر عهده اسپیلت البرز: 3 وعده
برنامه روزشمار سفر
در برنامه سفر توضیح داده‌ایم که هر روز چه جاذبه‌هایی را می‌بینیم و به کجا می‌رویم.
روز 1
شبانه با اتوبوس VIP به سوی کهکیلویه و بویر احمد حرکت می کنیم.
اقامت در اتوبوس VIP تخت شو
روز 2
صبحگاهان به منطقه می رسیم و صبحانه مان را در طبیعت نوش جان می کنیم، کوله پشتی ها را بر چهارپایان بارگیری کرده و پیاده روی را آغاز می نمائیم، مسیرمان در کنار مزارع بالا دست روستا و امتداد رودخانه می باشد، وجود شالیزار های برنج محلی نیز پیاده روی و فضای عکاسی را جذاب تر می کند، کم کم به ابتدای تنگه ای بکر و زیبا در دامنه های دنا می رسیم، توقفی کوتاه برای خوردن و آشامیدن و سپس به آب می زنیم، لذت عبور از خنکای آب های جاری حس خوب سفر را دو چندان خواهد کرد، بعد از پیمایش این تنگه و خارج شدن از آن حالا ظهر است و در کنار آبشار حنا توقف می کنیم برای خوردن قوت لایموت و دمی آسودن.
بعد از ظهر نیز پیچ و خم راه در حاشیه رود ادامه دارد البته با شیبی ملایم، در جای جای مسیرمان میوه های وحشی همچون تمشک و انگور بسیار دیده میشود تا به کمپ مجهز اسپیلت البرز برسیم، اینجاست که با نوشیدن قهوه تلخ و یا چای و دمنوشهای گیاهی خستگی رنگ می بازد. حالا وقتمان آزاد است تا در فضای دلنشین کمپ به ریلکسیشن بپردازیم، فضایی از طبیعت زاگرس که به دور از هیاهوی شهریست و آرامشی غریب دارد.
تا شام شب آماده می شود ساعتی را دور هم جمع خواهیم شد برای گفت و شنود پیرامون منطقه ای که در آن قرار داریم، این منطقه از ذخایر زیست کره جهانیست که به ثبت یونسکو رسیده است و لیدر ها اطلاعاتی از پوشش گیاهی و جانوری آن ارائه می دهند، با رفتار شناسی برخی از گونه های وحوش منطقه نیز آشنا خواهیم شد، زمان صرف شام فرا رسیده است پس نوش جان می کنیم و بعد از آن شب چره خواهیم داشت، پایان بخش فعالیت امروزمان نیز خوابی آرام خواهد بود در سکوت معنا دار جنگل های بلوط زاگرس.
صبحانه در طبیعت توسط اسپیلت البرز ناهار در لانچ باکس در طبیعت توسط اسپیلت البرز شام در کمپ مجهز توسط اسپیلت البرز اقامت در کمپ مجهز
روز 3
صبحانه کاملی نوش جان کرده وسایل را جمع آوری می کنیم تا بار بزنیم بر چهارپایان، حالا سبکبار حرکت را آغاز می کنیم به شکلی تیمی و آرام، از این پس مسافت هایی را در میان جنگلهای بلوط و بنه و بادام وحشی طی خواهیم نمود، به دفعات میوه های ارگانیک جنگلی همچون گلابی وحشی و زالزالک را در بین راه خواهیم داشت، مواجه شدن با نوعی کندوی بدوی در دل سنگ که زنبوران کوهی "بدون رسیدگی های رایج" عسل خود را در آن ذخیره میکنند نیز از بکر بودن منطقه حکایت دارد، کل مسیر از زیر دیواره های خط الرس دنا عبور می کند و در نهایت ما را به ارتفاعات مشرف به سی سخت می رساند، برای صرف ناهار در مرتفع ترین دشت مسیر توقف نموده و استراحت لازم را نیز خواهیم داشت.
از این پس راهمان سرازیر است و با کمی پیاده روی به چشمه "بز کش" می رسیم، بعد از نوشیدن آب گوارای این چشمه کم کم از منطقه حفاظت شده خارج می شویم.حالا باید به هتل محل اقامتمان در شهر یاسوج برویم و خستگی فیزیکی را از تن به در کنیم. دیگر وقتمان آزاد است برای ریلکسیشن در فضای جذاب هتل و یا گشت زنی در شهر تا زمان صرف شام و استراحت شبانه.
صبحانه در کمپ مجهز توسط اسپیلت البرز ناهار در لانچ باکس در طبیعت توسط اسپیلت البرز شام در هتل توسط گردشگر اقامت در هتل 4 ستاره
روز 4
صبحانه کاملی در هتل نوش جان می کنیم و تا ساعت 12 وقت آزاد داریم برای گشت شهری و خرید سوغات، بعد از صرف ناهار زمان غم انگیز وداع با منطقه فرا می رسد و ناچاریم به سوی تهران باز گردیم، عکس ها و خاطرات فراموش نشدنی در این طبیعتگردی ناب دست آورد ارزشمندیست که با خود به تهران می بریم. پیش بینی می کنیم حدود ساعت 22 به میدان آرژانتین برسیم.
صبحانه در هتل توسط اسپیلت البرز ناهار در رستوران توسط گردشگر
سایر خدمات

"در تورهای پیاده روی و کوهپیمایی اسپیلت البرز برای ایمنی بیشتر کوهنوردان، حد اقل به ازای هر 4  الی 5 شرکت کننده یک نفر راهنما و مربی کوهنوردی همراه است، اقامت شب اول در کمپ مجهز اسپیلت البرز است که در منطقه حفاظت شده دنا برپاست، شب دوم اقامت در هتل 4 ستاره می باشد، نیسان و قاطر برای حمل کوله پشتی کوهنوردان و تجهیزات کمپ در اختیار تیم است، بیمه مسئولیت مدنی سفر، پرداخت ورودیه ها و مجوز های لازم، پذیرایی های سالم و مقوی میان وعده، اجا و آموزه هایی از مباحث کوهستان و ویژگی های مناطق حفاظت شده توسط مربیان کوهنوردی اسپیلت البرز."


در حال حاضر امکان "رزرو / خرید آنلاین" وجود ندارد.

اطلاعات تکمیلی

همسفر عزیز در صورتی که تنها سفر میکنید به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی مبلغ اقامت سینگل به خرید شما اضافه می‌شود.

هزینه های تور (ریال): 

هزینه اتاق سینگل
 

توجه:

  • در صورت هرگونه تغییر در هتلها، اقامت جدید در هتل مشابه یا بهتر، بدون هزینه اضافه خواهد بود.

 

دیگر روشهای خرید تور:

در صورتی‌که ثبت‌نام آنلاین برای شما امکان پذیر نبود، می‌توانید با بخش فروش اسپیلت البرز تماس گرفته و پس از اطمینان از وجود ظرفیت تور، مبلغ سفر را به حساب ذیل واریز کرده و آنگاه مشخصات واریزی خود را به همکاران فروش ما اطلاع دهید.

 

نام بانک پارسیان
شماره کارت

6221-0612-2357-3504

شماره حساب

47001045271608

شماره شبا

IR290540103647001045271608

نام صاحب حساب

فتانه اصلانی

 

برای دریافت شماره حسابها به صورت پیامک، عدد  1 را به 02166902680 شماره تلفن اسپیلت البرز ارسال نمائید.

قوانین و شرایط عمومی سفرهای طبیعت گردی که به تصویب سازمان میراث فرهنگی و گردشگری رسیده است حاکم بر کلیه سفرهای طبیعت گردی اسپیلت البرز می باشد. لطفا برای مطالعه اینجا کلیک کنید.


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف