WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز
این تور برگزار شده است.

تور جزایر قشم و هنگام - هوایی

اقامتگاه بومگردی با اتاقهای اختصاصی
3 روزه
از 2 آبان 1399
تماس با اسپیلت البرز کد 3855
این سفر در یک نگاه
در اینجا اطلاعات کلیدی سفر به طور خلاصه آمده است.
  • زمان حرکت: جمعه 1399/08/02 - ساعت 07:00 صبح
  • مدت: 3 روزه از 2 آبان (3 روز و 2 شب)
  • بیشترین فعالیت: 2  فعالیت این تور متوسط است یا به عبارتی روزانه 2 الی 4 ساعت پیاده روی در طبیعت و ساعاتی هم قایق سواری و دیدن جاذبه ها.
  • زمان بازگشت: 1399/08/04 حدود ساعت 17:00
  • اقامت: 2 شب اقامتگاه بوم گردی
  • تعداد وعده‌های غذایی: 5 وعده با اسپیلت البرز
  • وسیله نقلیه اصلی: هواپیما (بلیت پرواز تهران به قشم و بالعکس می تواند توسط اسپیلت برای شما رزرو شود و هزینه آن جدای از هزینه تور خواهد بود)
  • وسیله نقلیه محلی: مینی‌بوس توریستی ((قایق برای رفتن به جزیره هنگام و جنگل های حرا، وسیله نقلیه محلی نیز برای حمل و نقل های متعدد داخل جزیره قشم))

جاذبه‌ها و آلبوم عکس
جاذبه‌ها

یک سفر کامل و جذاب در قالب طبیعت گردی و دریا نوردی به جزایر قشم و هنگام

دیدار از جزایر ناز و تماشای دلفین‏های بازیگوش

گشت دره‏ ستاره‌ها و ساحل نقره فام جزیره کوچک هنگام

بازدید ازکارگاه‏ لنج‏ سازی سنتی، تنگه‏ اعجاب انگیز چاه‏کوه

بندر بادگیرها (لافت) و غروب دل انگیزش

جنگل حرا و تماشای پرندگان وحشی

راهپیمایی در دره مجسمه ها و عکاسی از این جزیره زیبا

نوش جان کردن غذاهای لذیذ دریایی دست پخت بومیان جزایر

اقامت و غذا
با کمک این جدول برنامه اقامت و وعده‌های غذایی سفر نمایش داده شده است.
روز صبحانه ناهار شام اقامت
مکان توسط مکان توسط مکان توسط نوع اقامت توضیح
1 هواپیما هواپیما اقامتگاه بوم گردی اسپیلت البرز اقامتگاه بوم گردی اسپیلت البرز اقامتگاه بوم گردی در قشم
2 اقامتگاه بوم گردی اسپیلت البرز رستوران گردشگر اقامتگاه بوم گردی اسپیلت البرز اقامتگاه بوم گردی در قشم
3 اقامتگاه بوم گردی اسپیلت البرز رستوران گردشگر هواپیما هواپیما -
اقامت‌ها: 2 شب اقامتگاه بوم گردی
سهم اسپیلت البرز کلا 5 وعده غذا شامل: 2 وعده صبحانه 1 وعده ناهار 2 وعده شام
سهم مسافر کلا 2 وعده غذا شامل: 2 وعده ناهار
برنامه روزشمار سفر
در برنامه سفر توضیح داده‌ایم که هر روز چه جاذبه‌هایی را می‌بینیم و به کجا می‌رویم.
روز 1
برای رفتن به این سفر رویایی ساعت 7 صبح در ترمینال شماره............فرودگاه مهرآباد برای تشریفات پرواز جمع می شویم، راس ساعت 8 صبح پروازمان به سوی جزیره قشم صورت می گیرد. ابتدا دیداری از لنج سازی سنتی جزیره خواهیم داشت و سپس می رویم به خانه بومیان قشم، ناهارمان را بر سر سفره اهالی مهمان نواز جزیره از غذاهای لذیذ دریایی نوش جان می کنیم و استراحتی کوتاه خواهیم داشت.
بعد از ظهر امروز گشت زیبایی داریم برای قایق سواری در میان جنگل های حرا و دیدن پرندگان مهاجری که مهمان این جنگل دریایی هستند، عصرگاهان نیز می رویم تا از بندر لافت و غروب دل انگیزش دیدن کنیم، در این بندر قدیمی آنچه در یک منظره خواهیم دید "بادگیر های قدیمی، نخل های خرما، لنج های پهلوگرفته در ساحل و در پس آنها خورشیدی که آرام و لحظه به لحظه غرق دریا می شود"، سپس باز می گردیم به محل اقامت برای صرف شام و استراحت.
صبحانه در هواپیما توسط هواپیما ناهار در اقامتگاه بوم گردی توسط اسپیلت البرز شام در اقامتگاه بوم گردی توسط اسپیلت البرز اقامت در اقامتگاه بوم گردی
روز 2
بعد از آنکه در اقامتگاه بوم گردی صبحانه دلچسبی نوش جان نمودیم حرکت می کنیم به سوی روستای برکه خلف، از این روستا پیاده وارد دره ستاره ها می شویم و در حالی که مسیر های تو در توی آن را می پیماییم با اشکال حیرت انگیز "استار کفته" عکس های یادگاری خواهیم گرفت.
مقصد بعدی ما اسکله کندالو است که بتوانیم با قایق سفر کنیم به جزیره کوچک هنگام، در این سفر دریایی دیدن و دنبال کردن دلفین‏های بازیگوش بسیار هیجان انگیز است، دیدار از ساحل صخره ای و آکواریوم طبیعی از یک سو و گشت ساحل ماسه ای و دیدن کسب و کار بومیان جزیره از سوی دیگر حس خوبمان را کامل خواهد کرد.
از جزیره هنگام باز می گردیم و بعد از صرف ناهار نیز یکی دیگر از جاذبه های اعجاب انگیز قشم را پیش رو داریم که همان چاهکو است، ساختار زمین شناختی این دره زیبا که به چاه کوه معروف است منحصر به فرد و مبهوت کننده می باشد، بازدید و عکاسی از نقطه به نقطه آن مطمعناً این روز سفرمان را پر و پیمان تر خواهد کرد، در پایان برای گذران وقت آزاد و استراحت باز می گردیم به محل اقامت.
صبحانه در اقامتگاه بوم گردی توسط اسپیلت البرز ناهار در رستوران توسط گردشگر شام در اقامتگاه بوم گردی توسط اسپیلت البرز اقامت در اقامتگاه بوم گردی
روز 3
صبحانه را نوش جان می کنیم و می رویم تا جزایره ناز و غار های خوربس را ببینیم، دیگر وقتمان آزاد است برای گشت بازار و خرید سوغات و همچنین صرف ناهار طبق سیلیقه خود در سطح جزیره. کم کم زمان وداع با این جزایر زیبا فرا می رسد، به فرودگاه می رویم تا به سوی تهران پرواز نماییم.
صبحانه در اقامتگاه بوم گردی توسط اسپیلت البرز ناهار در رستوران توسط گردشگر شام در هواپیما توسط هواپیما
سایر خدمات

لیدر های مجرب و مسلط به جای جای این جزایر زیبا، حمل و نقل های محلی پر شمار اعم از دریایی و زمینی (مینی بوس، قایق) برای کل گشت های منطقه، پرداخت ورودیه های لازم، پذیرایی های میان وعده بیمه مسئولیت مدنی سفر.


در حال حاضر امکان "رزرو / خرید آنلاین" وجود ندارد.

اطلاعات تکمیلی

دیگر روشهای خرید تور:

در صورتی‌که ثبت‌نام آنلاین برای شما امکان پذیر نبود، می‌توانید با بخش فروش اسپیلت البرز تماس گرفته و پس از اطمینان از وجود ظرفیت تور، مبلغ سفر را به حساب ذیل واریز کرده و آنگاه مشخصات واریزی خود را به همکاران فروش ما اطلاع دهید.

 

نام بانک پارسیان
شماره کارت

6221-0610-7304-2949

شماره حساب

80100025068006

شماره شبا

IR120540103680100025068006

نام صاحب حساب

سهند عقدائی

 

برای دریافت شماره حسابها به صورت پیامک، عدد  1 را به 02166902680 شماره تلفن اسپیلت البرز ارسال نمائید.

قوانین و شرایط عمومی سفرهای طبیعت گردی که به تصویب سازمان میراث فرهنگی و گردشگری رسیده است حاکم بر کلیه سفرهای طبیعت گردی اسپیلت البرز می باشد. لطفا برای مطالعه اینجا کلیک کنید.