WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز
گشت‌و‌گذار در یکی از محبوب‌ترین محله‌های استانبول

استانبول، یک روز در خیابان استقلال

استانبول، یک روز در خیابان استقلال

3/ اردیبهشت/1398

 هنگام سفر به استانبول، بازدید از خیابان استقلال فرصتی است که انرژی و روحیه منحصر به فرد استانبول را در فضای خودش تجربه کنید. این خیابان شلوغ ترین در استانبول است. 


بلند و طولانی، با مغازه هایی‌ که هر محصول قابل تصور را ارائه می‌دهند، کافه ها و رستوران ها، موسیقی زنده، بارها، سینما و.... این مطلب، لیست ما از بهترین جاذبه های خیابان استقلال است که تور استانبول شما را کامل می‌کند.

 

مسیر گل

 یک فضای معروف تاریخی با طاقی بلند و شیشه‌ای که شامل بسیاری از کافه و رستوران است. این طاق در اصل بخشی از یک تئاتر بوده که در اثر آتش سوزی نابود شده است. پس از انقلاب روسیه در سال 1917، بسیاری از زنان ثروتمند روسیه که از کشور خود به استانبول مهاجرت کرده بودند در اینجاگل  می‌فروختند.به همین دلیل این منطقه به اسم مسیر گل معروف گشت. مسیر گل دارای معماری فوق العاده ای است که شما با قدم زدن و یا با نشستن و لذت بردن از غذا یا نوشیدنی زیر سقف گنبد می توانید از آن بهره ببرید.

 

خانه و موزه درویش‌های چرخان

این موزه به منظور احترام به مراسم بی نظیرسماع و محفل درویش‌های ترکیه ساخته شده است. در این موزه می‌توانید تماشای مراسم سماع را از نزدیک تجربه کنید و بسیاری از اشیا و اسناد مربوط به تاریخ طولانی این مراسم، را ببینید.

 

سینما اطلس

سینما اطلس سینمایی با حال و هوای نوستالژیک است که هیچ شباهتی به سینماهای مدرن و امروزی ندارد. شما می‌توانید در این فضای گرم و جذاب فیلم‌های مختلفی به زبان انگلیسی و یا برای کسب تجربه‌ای جالب محصولی از سینمای ترکیه تماشا کنید.

 

کتاب‌فروشی پاندورا

این کتاب فروشی یکی از مکان های نادر برای خرید کتابهای انگلیسی است. شما می توانید تمام پرفروش های بین المللی در ترکیه وخارج از آن، نقشه‌های مختلف، کتاب های مربوط سفر، لوازم التحریر و هر چیز دیگری که می‌توانید از کتاب فروشی بخواهید را پیدا کنید. این فروشگاه به دلیل مجموعه گسترده کتاب‌های خود درباره تاریخ عثمانی و ترکیه شناخته شده است، به طوری که کسانی که مشتاق دستیابی به اطلاعات دقیق از گذشته استانبول هستند قطعا باید از آن بازدید کنند.

 

ترامواهای قرمز

 این ترامواهای قرمز مانند سنگفرش آن جزء جدانشدنی خیابان استقلال هستند. هیچ سفری به استانبول، بدون سوار شدن به یکی از این وسایل نقلیه که چندین دهه است برای حمل خریداران و گردشگران در استقلال بالا و پایین می‌روند، کامل نمی‌شود.

 

شیرینی‌فروشی و کافهSaray Muhallebicisi

 

اگر میخواهید دسرهای سنتی ترکیه را به بهترین شکل امتحان کنید، بیشتر از این جست‌و‌جو نکنید! از  باقلوای تازه و شیرینی‌های متعدد گرفته تا غذاهای متنوع،Saray Muhallebicisi  مجموعه بی‌نظیری از خوراکی‌های شناخته شده و کمتر شناخته شده ترکیه را ارائه می دهد.


3/ اردیبهشت/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف