WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

دیدنی های هیجان انگیز در پارک ملی ژانگ جیاجیه

دیدنی های هیجان انگیز در پارک ملی ژانگ جیاجیه

6/ تیر/1395

تجربه سوار بر یکی از بلندترین و سنگین ترین آسانسورهای شیشه ای جهان با فضای باز به نام بایلنگ یا صد اژدها، که بر روی یک طرف از یک صخره بزرگ در پارک ژانگ جیاجیه قرار دارد.


این آسانسور غول پیکر با ارتفاعی بیش از 300متر، از سه آسانسور کوچک تشکیل شده است که مسیر دو ساعته را تقریبا در چند دقیقه طی می کند. نکته جالب آسانسور این است که در سه طرف آن شیشه قرار دارد و بازدید کننده ها می توانند منظره اطراف را ببینند ولذت ببرند.

بلندترین آسانسور شیشه ای جهان

 

در جنوب کوهستان یوان ژیاژیه، عبور از اولین پل طبیعی جهان، را تجربه می‌کنیم این پل با عرض 2 متر و ضخامت ۴ متر و ارتفاع نسبی ۴۰۰ متراز سطح زمین است که دو قله سنگی بزرگ را به هم وصل می‌کند. می‌توان گفت این پل یکی از بلندترین پل های سنگی، در جهان است. در این قسمت مسیر که برای هرکسی خیلی جذاب و هیجان انگیز است می توان عکس‌های به یادماندنی و خاطره انگیزی گرفت.

 پل طبیعی جهان

 

پیاده روی در مسیرهایی با طول چند کیلومتر در اطراف قله کوه تیان من، که به پیاده روی شیشه ای شهرت دارد به گونه ای که بخش کوچک تقریبا هفتاد متری از این مسیر با شیشه ساخته شده با ضخامت تنها ۶ سانتی متر که شما می توانید ته گودال زیر پای خود را ببینید، یکی از هیجان انگیزترین و ترسناک ترین بخش سفر همین است که آدرنالین هرکسی را بالا می‌برد.

 پیاده روی شیشه ای

پیاده روی شیشه ای

 

عبور از جاده تونتیان در کوهستان یوان ژیاژیه که شبیه یک بزرگراه با طولی تقریبا 11 کیلومتر می‌باشد، شکل جاده به گونه ای است که آن را به جاده پر پیچ و خم معروف کرده است. تجربه پیاده روی در یکی از شیب دار ترین مارپیچ ها در جهان، یکی دیگر از جذابیت های این سفر است.

جاده تونتیان

 

در تور هیجانی سفر به ناشناخته های چین با اسپیلت البرز همراه شوید.


6/ تیر/1395



تورهای مرتبط
در این بخش تورهای مرتبط با این مطلب آمده است.
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف