WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

چین؛ کشوری با قدیمی ترین تمدن های جهان

چین؛ کشوری با قدیمی ترین تمدن های جهان

4/ تیر/1395

کشور چین با یکی از قدیمی ترین تمدن های جهان، معابد و سازه های باستانی و طبیعتی زیبا، به یکی از بهترین گزینه ها برای سفر تبدیل شده در ادامه، برخی از جاذبه ی طبیعی این کشور افسانه ای را با هم می بینیم.


کوهستان تیانزی (Tianzi Mountains)

کوهستان تیانزی در پارک ملی Zhangiajie در استان هونان چین قرار دارد. ستون هایی با ارتفاع صدها متر، که طی میلیون ها سال بوجود آمده اند و با اشکال منحصر به فردشان در دل مه کوهستانی، یادآور افسانه های اساطیری چین هستند. داخل پارک شما می توانید در میان این صخره های شگفت انگیر قدم بزنید و یا با تله کابین برای تماشای این کوهستان رویایی بروید. این کوهستان یکی از بهترین مناطق برای بدست آوردن آرامش و تعادل در طبیعت است.

کوهستان تیانزی (Tianzi Mountains)

 

چشمه هوانگ لونگ در پارک ملی (Jiuzhaigou)

شهرت این چشمه های آب معدنی  به خاطر رنگارنگ بودن آب آن ها است. البته کوه ها، آبشارها و رودخانه های بسیاری هم وجود دارد و گذاشتن وقت برای تماشای این منطقه حفاظت شده خیلی جذاب است. بعد از جزایر زیادی که در این دریاچه قرار دارد، آب شفاف آن، بهترین دلیل برای قایق سواری در این منطقه می باشد.

چشمه هوانگ لونگ در چین

باغ یو یوآن

باغ یو یوآن با مساحتی بیش از 20 هزار متر مربع، یک باغ سنتی چینی است که ساخت آن در سال 1577 توسط پان یوندوان که یک مقام دولتی در سلسله مینگ بود، به پایان رسید. واژه یو در چینی به معنای رضایت و لذت است. این باغ مشخصا برای والدین پان یوندان ساخته شد تا بتوانند دوره پایانی زندگی خود را در فضایی دلپذیر و زیبا بگذرانند. این باغ با شکوه در تاریخ 400 ساله خود دست خوش تغییرات زیادی شده است.

Yu Yuan Garden

باغ یو یوآن

 

دیوار بزرگ چین (Great wall)

در قرن پنجم میلادی، مردم چین برای حفاظت از مرزهایشان در مقابل حمله مغول ها، نهایت درایت و اتحادشان را به کار بردند و دیواری دفاعی بنا کردند که هر روز میزبان گردشگران زیادی است که برای رسیدن به انتهای دیواراز سراسر جهان می آیند. این دیوار بزرگ  مثل اژدهایی در میان کوه‌ها و تپه‌ها خزیده و با بیست متر پیشروی‌اش از دیواره تا درون دریا، برای لحظه‌ای فکر می‌کنی شاید اژدها تشنه‌اش شده است.

دیوار بزرگ چین (Great wall)

 

غار رید فلوت (Reed Flute Cave)

غار رید فلوت در 5 کیلومتری شمال غرب شهر گوئیلین قرار گرفته است. دلیل نام گذاری غار (Reed Flue) برگرفته از گیاهانی است که در بیرون از غار می رویند و می توان از آنها در ساخت فلـوت استفاده کرد. درون این غار هنر فرسایش آب، چشم اندازهای شگفت انگیزی را از استالاکتیت ها، ستون های سنگی و صخره های رسوبی خلق نموده است.

غار رید فلوت

غار رید فلوت (Reed Flute Cave)

 

کوه تیان مِن

کوهستان اعجاب انگیز تیان من در شمال غرب استان هونان و در نزدیکی شهر ژانگ جیاجیه واقع شده است. این منطقه به دلیل داشتن طولانی‌ترین تلکابین موجود در جهان، یکی از هیجان انگیزترین مقاصد گردشگری در چین به شمار می آید. عبور از دره‌هایی عمیق و از لابه لای صخره‌هایی عظیمی که مانند سرزمین‌هایی هستند که در فضا معلق مانده اند، چشم اندازهایی بی همتا را به وجود می‌آورند.

کوه تیان من

کوه تیان من

 

برای بازدید از این کشور زیبا و شگفت انگیز در تور سفر به ناشناخته های چین با اسپیلت البرز همسفر باشید.


4/ تیر/1395



تورهای مرتبط
در این بخش تورهای مرتبط با این مطلب آمده است.
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف