WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

"سائوپائولو، شهر خرید و خوراکی"

"سائوپائولو، شهر خرید و خوراکی"

8/ تیر/1394

سائو پائولو که در گفتار روزانه "سامپا"  نیز نامیده می‌شود، بزرگ‌ترین شهر کشور برزیل و آمریکای لاتین است و در جنوب شرقی برزیل قرار دارد.


سائوپائولو، شهر خرید و خوراک

 

این شهر نهمین شهر بزرگ دنیا از لحاظ جمعیت است.سائوپائولو مدرن ترین و چند فرهنگی ترین شهر برزیل است و عنوان قطب مالی و اقتصادی کل آمریکای جنوبی را با داشتن شرکتهای بزرگ چند ملیتی و بانکهای مطرح جهانی به خود اختصاص داده است.

شهر سائوپائولو

 

این شهر بناهای مهمی را در خود جای داده و بلندترین ساختمان‌های برزیل ازجمله میرانته دواله، ایتالیا، آلتینو آرانتس و برج شمالی آنسکوم در سائو پائولو قرار دارند.

مرکز شخرید شهر سائوپائولو

 

سائوپائولو آب‌وهوایی مرطوب و نیمه‌ گرمسیری دارد. این شهر به خاطر هوای متغیر خود شهر نم نم باران (Cidade da (Garoa نامیده شده و به خاطر غذاهای ویژه‌اش در دنیا معروف است. تنوع غذاهای سائوپائولو از هر شهر دیگری در برزیل بیشتر است. این‌جا شهر مهاجران است، درست مثل تورنتو و نیویورک.

خرید در بازراهای سائوپائولو

 

سائوپائولو علاوه بر شهر غذا، شهر خرید هم هست و یکی از بزرگ‌ترین بازارهای غذای دنیابه نام "مرکادو مونیسیپال" در سائوپائولو  قرار دارد.
 در "مرکادو مونیسیپال" هر چیزی که فکرش را بکنید، پیدا می‌شود. از میوه‌های متنوع و عجیب‌وغریب‏ گرفته تا داروهای گیاهی و گوشت و پنیر محلی و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید.

می توانید برای دیدن این شهر زیبا و دیدنی در تور جنگل‌های آمازون و برزیل با اسپیلت البرز همسفر شوید.


8/ تیر/1394



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف