WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

کاتالوگ صعود قله مونبلان و طبیعت گردی اروپا

کاتالوگ صعود قله مونبلان و طبیعت گردی اروپا

25/ خرداد/1393

بسیاری در دنیا هستند که آرزوی دیدار از کوهستانهای آلپ اروپا در فرانسه و سوئیس را دارند...


بسیاری در دنیا هستند که آرزوی دیدار از کوهستانهای آلپ اروپا در فرانسه و سوئیس را دارند. صعود قله مون‌بلان، دیدار از شامونی و طبیعت چشم نواز زرمات در دامنه قله‏ های ماترهورن و مونتروسا در سوئیس و البته دیدار از شهرهای زیبای پاریس و ژنو.



 

ما سالهاست که این برنامه ها را در قلب اروپا به دفعات اجرا کرده‏ ایم و به کمک سرپرستان مجربی که داریم می‏‌توانیم به رویاهای شما جامه عمل بپوشانیم.
 


 


اما برای آشنایی شما همسفران عزیر، همکارانمان در تحریریه اسپیلت البرز بر آن شدند تا کاتالوگی جامع از این منطقه زیبای دنیا تهیه کرده و در اختیار شما قرار دهند و امروز مفتخریم پس از روزها تلاش و مطالعه و رجوع به تمامی تجربیات سفرهایی که در این منطقه اجرا کرده ایم، توانسته‏ایم مجموعه ای کامل فراهم کنیم که اطلاعات جامعی از کوهنوردی، طبیعت‌گردی و جهان‌گردی در آلپ اروپا در بر داشته باشد و بسیاری از سوالات شما همسفران عزیز پاسخ دهد.


 

پس چه بهتر که با مطالعه این کاتالوگ زیبا و چشم نواز، دانسته‏ هایمان را بیشتر کنیم؛ شاید این نقطه زیبا از جهان به سفرهای کاندید شده ما برای آینده اضافه شود و اگر هم که تا به امروز تصمیم سفر گرفته بودیم با نگاهی بازتر برای تماشای زیبایی های دست نخورده کوهستانهای آلپ در قلب اروپا برویم.

 

 

برای دانلود کاتالوگ صعود قله مونبلان و طبیعت گردی اروپا اینجا کلیک کنید.

همچنین شما می توانید در صفحه بروشورها نیز این کاتالوگ را ورق بزنید و بخوانید.


25/ خرداد/1393



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف