WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز
تاریخچه قلعه اوساکا

شهر اوساکا و قلعه معروف آن

شهر اوساکا و قلعه معروف آن

6/ بهمن/1402

برجسته‌ترین جاذبه گردشگری شهر اوساکا، قلعه‌ای است که از دوران منازعات داخلی ژاپن یادگار مانده است. تاریخ احداث قلعه به سال 1583 می‌رسد، اما آنچه شما در خلال تور ژاپن شاهد آن خواهید بود، ساختمانی است که در سال 1931 مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است.


برای اینکه درباره تاریخچه دقیق این ساختمان و عصر ادو بیشتر بدانید، از موزه‌ای که در مجاورت قلعه اوساکا واقع شده است بازدید کنید. همچنین شما می‌توانید با بازدید از این جاذبه گردشگری، در پارک و فضای سبز اطراف آن قدم بزنید، استراحت کنید یا به دوچرخه‌سواری و دویدن آرام بپردازید.

اگر همراه با تور پیاده روی ژاپن از این قلعه بازدید کردید، یادتان نرود که نمای قلعه اوساکا را از باغ نفیس نیشنو مارو ببینید. نمای جذابی که می‌تواند بهانه ثبت تصاویر متعددی باشد. همچنین اگر تور ژاپن اردیبهشت 1403 را رزرو کرده‌اید، در باغ گیلاس و آلو یک گردش نیم روزه داشته باشید و اگر اهل دویدن هستید، اطراف میدان خورشید را از دست ندهید.

برجسته‌ترین جاذبه گردشگری شهر اوساکا، قلعه‌ی معروف آن است

 

تاریخچه قلعه اوساکا

هیدیوشی تویوتومی معروف به ناپلئون ژاپن در سال 1583 آغاز به ساخت قلعه اوساکا کرد. این قلعه از همان ابتدا  بارها مرکز درگیری‌های مختلف واقع شد و حتی چندین بار در آتش سوخت. آنچه شما در طی تور ژاپن از آن بازدید خواهید کرد، ساختمانی است که در سال1931 مورد بازسازی قرار گرفته است. این قلعه در دل یک فضای سبز 106 هکتاری و بر بالای تپه قرار دارد.

قلعه‌های ژاپنی تقریباً همیشه در بالای تپه ساخته می‌شدند و اغلب یک تپه مصنوعی برای این منظور ایجاد می‌شد. این امر نه تنها کمک زیادی به دفاع از قلعه می‌کرد، بلکه به آن زاویه دید بیشتری از سرزمین اطراف می‌داد و قلعه را چشمگیرتر و ترسناک‌تر می‌ساخت.

برای اینکه تصویری همه‌جانبه از ساختمان‌های اطراف و فضای سبز محوطه به دست آورید، به طبقات بالای ساختمان بروید. منظره‌ی آن در فصل بهار یا پاییز بی‌نظیر خواهد بود. در بهار محوطه پر از شکوفه‌های گیلاس و آلو می‌شود و در پاییز، رنگارنگیِ درختان و بوته‌های اطراف منظره‌ای دل‌انگیز به نمایش می‌گذارد. موزه این قلعه همچنین دارای بیش از ۱۰ هزار اثر تاریخی است که به گردشگران در خلال تور ژاپن بینش عمیقی درباره نقش این قلعه در تاریخ ارائه می‌دهد.

 تاریخچه قلعه معروف اوساکا

 

جاذبه‌های اطراف قلعه اوساکا

خود قلعه اوساکا واقعاً زیبا است، به همین دلیل حتی اگر هیچ علاقه‌ای به تاریخ ندارید، پیشنهاد می‌کنیم برای ثبت تصاویر به یادماندنی این ساختمان را از نزدیک ببینید.  پارک‌های اطراف این قلعه نیز ارزش دیدن دارند. پارک قلعه اوزاکا در سال 1931 افتتاح شد و به دلیل تغییر شاخ و برگ آن به رنگ سفید و صورتی در فصل بهار و همچنین قرمز و نارنجی در فصل پاییز، به مقصدی فوق‌العاده محبوب برای گردشگران طی تور ژاپن تبدیل شده است.

برای شما بسیار دلچسب خواهد بود که ساعت‌ها در پارک‌های اطراف پرسه بزنید و از یک روز زیبا در کنار درختان لذت ببرید و اتفاقات شگفت انگیزی را که در گذشته در آنجا رخ داده است تصور کنید. هنوز سازه‌هایی وجود دارند که توانسته‌اند از جنگ‌ها جان سالم به در ببرند و نشانی از دوره‌ی ادو باشند.

حتی می‌توانید یک قایقسواری کوتاه در اطراف تپه انجام دهید و گردش علمی و تاریخی خود را برای کودکان دلچسب کنید. قلعه اوساکا همچنین به خاطر دیوار سنگی فوق‌العاده خوش ساختش شهرت جهانی دارد. در ساخت این دیوار عظیم از حدود یک میلیون سنگ بزرگ استفاده شده است که وزن برخی سنگ‌ها به 12 کیلوگرم می‌رسد.

اگر بعد از گردش در پارک اوساکا گرسنه شده‌اید، غذاهای خیابانی زیادی انتظار شما را می‌کشند. اوساکی‌ها فرهنگ غذایی خود را بسیار جدی می‌گیرند. تاکویاکی و اوکونومیاکی غذاهای محلی این منظقه هستند که در سراسر ژاپن بسیار محبوبند. این غذاها در خارج از مرزهای این کشور نیز شناخته شده‌اند و همه باید هنگام بازدید از اوساکا طی تور ژاپن آن را امتحان کنند.

نمای قلعه اوساکا از باغ نفیس نیشنو مارو

 

دسترسی به قلعه اوساکا

قلعه اوساکا توسط پنج ایستگاه قطار مختلف احاطه شده است، اما بهترین دسترسی به آن از طریق ایستگاه مورینومیا یا اوزاکاجوکوئن خواهد بود. آمدن از هر یک از این ایستگاه‌ها، مسیر منحصر به فردی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد که جاذبه‌های دیدنی ویژه‌ای دارد. پس به شما توصیه می‌کنیم که در خلال تور ژاپن  حداقل دو تا سه ساعت زمان را برای بازدید از قلعه اوساکا و جاذبه‌های اطراف آن اختصاص دهید.

بهترین زمان برای بازدید از قلعه اوساکا

بجز توکیو پایتخت ژاپن که دیدنی‌های بسیاری برای گردشگران دارد، هر توریستی که با تور ژاپن همراه می‌شود باید کیوتو و اوزاکا را نیز از نزدیک ببینید. هنگام برنامه‌ریزی برای سفر به اوزاکا، مهم است که بهترین زمان را برای بازدید در نظر بگیرید. آب و هوای اوزاکا بسته به فصل متفاوت است و این شهر در طول سال دارای جاذبه‌ها و فعالیت‌های متفاوتی است.

بهترین زمان برای بازدید از قلعه اوساکا از آوریل تا اکتبر است. در این مدت، آب و هوا معتدل و مطبوع است که  فعالیت و گردش در فضای باز را ایده‌آل می‌کند. به‌خصوص ماه‌های آوریل و می، زمان کم‌نظیری برای بازدید هستند، زیرا این شهر فصل شکوفه‌های گیلاس را جشن می‌گیرد. در ماه‌های مارس و آوریل، این شهر غرق در شکوفه‌ها است و منظره زیبایی به وجود می‌آورد که می‌توانید از فراز قلعه نظاره‌گر آن باشید. از سپتامبر تا نوامبر، هوا خنک‌تر است و شهر کمتر شلوغ است. این زمان برای کشف مکان‌ها و بناهای تاریخی شهر ایده‌آل خواهد بود.

از جاذبه‌های اطراف قلعه اوساکا دیدن کنید

 

رزرو تور ژاپن

برای خرید تور ژاپن ابتدا فصل مورد نظر خود را برای گردش در سرزمین آفتاب مشخص کنید. سپس به مقایسه قیمت آژانس‌های مسافرتی بپردازید و با توجه به تعداد روزهای مورد نظر خود، تعداد همراهان و بودجه‌ای که در اختیار دارید، اقدام به رزرو و خرید نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 


6/ بهمن/1402



تورهای مرتبط
در این بخش تورهای مرتبط با این مطلب آمده است.
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف