WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز
نمایش‌های اکشن و صحنه‌های جنگی در اوزوماسا

دهکده‌ی سینمایی اوزوماسا در کیوتو

دهکده‌ی سینمایی اوزوماسا در کیوتو

24/ بهمن/1402

اگر از علاقه‌مندان به ژاپن قدیم هستید و فیلم‌های سامورایی و نینجاها را دنبال می‌کنید، یکی از بهترین جاهایی که طی تور ژاپن می‌توانید از آن بازدید کنید، دهکده‌ی سینمایی اوزوماسا در کیوتو است.


یک پارک موضوعی که لازم نیست فقط در آنجا بیننده باشید، بلکه می‌توانید لباس سامورایی به تن کنید و عکس‌های یادگاری بگیرید.

 

تاریخچه دهکده‌ی سینمایی اوزوماسا

این پارک در سال 1975 افتتاح شد و از آن زمان به مقصدی برای علاقه‌مندان به سینما و تاریخ تبدیل شده است. این دهکده سینمایی توسط شرکت فیلم‌سازی توئی که از معروف‌ترین شرکت‌های فیلم و انیمه‌سازی ژاپن است، ساخته شده و تجربه‌ی جالبی از دنیای فیلم‌های ژاپنی به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد.

در این مجموعه، یک دهکده سامورایی، خانه نینجا و یک خیابان سنتی ژاپنی احداث شده است. این مجموعه‌ها در طول سال‌ها در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی متعددی استفاده شده‌اند. بنابراین شما با خرید تور ژاپن این فرصت را دارید که سفری به دل تاریخ و لوکیشن‌های فیلم‌های درام و کلاسیک داشته باشید.

دهکده‌ی سینمایی اوزوماسا در کیوتو

 

جاذبه‌های دهکده‌ی سینمایی اوزوماسا در کیوتو

اگر موفق به خرید تور ژاپن برای سفر خانوادگی شده‌اید، پارک موضوعی اوزوماسا یک گزینه عالی برای خانواده شماست، زیرا هم برای جوانان سرگرم‌کننده است، هم می‌تواند برای بزرگسالان جالب به نظر برسد.

نمایش زنده

اگر فرزندان شما از گشت و گذار در معابد چینی خسته شده‌اند و به دنبال یک مقصد گردشگری جذاب‌تر هستند، دهکده سینمایی بهترین انتخاب پیش روی شماست. جایی که می‌توانید نمایش‌های اکشن و صحنه‌های جنگی را زنده و مستقیم ببینید. این نمایش برای هر سن و سال و هر ذائقه‌ای جذاب خواهد بود. دهکده‌ی سینمایی اوزوماسا در کیوتو جایی است که بیشتر فیلم‌های سامورایی در آنجا ساخته می‌شود، به‌طوری که سالانه بیش از 200 محصول تلویزیونی و فیلم در آن فیلمبرداری می‌گردد.

جنگ نینجاهای پرنده

یکی از محبوب‌ترین نمایش‌ها در این پارک موضوعی، جنگ نینجاهای پرنده است. در نبردی بین دو نینجای معروف با نام‌های Sarutobi Sasuke و Hattori Hanzo با چاشنی تکنولوژی و فضاسازی سه بعدی، شاهد رویداد ویژه و منحصر به فردی خواهید بود. شما این فرصت را دارید تا در خانه اسرار نینجا گردش کنید و درس مبارزه با شمشیر سامورایی را یاد بگیرید.

 اوزوماسا، یک پارک موضوعی در توکیو

 

رستوران گردی

در دهکده‌ی سینمایی اوزوماسا در کیوتو بیش از 10 نوع مختلف رستوران پیدا می‌کنید که انواع غذاهای محلی، بین‌المللی و چینی را طبخ و عرضه می‌کنند. در این پارک یک کافه با تم نینجا وجود دارد که سر زدن و صرف یک فنجان قهوه در آنجا خالی از لطف نیست.

خانه وحشت

آیا شما از علاقه‌مندان به ژانر وحشت هستید؟! در تور ژاپن و طی بازدید از دهکده سینمایی این امکان را دارید که از خانه وحشت بازدید کنید و هیجان حضور در یک فیلم ترسناک را با تمام وجود حس کنید! خانه وحشت یک خانه قدیمی خالی از سکنه است که در دهکده سینمایی اوزوماسا در کیوتو ساخته شده تا به عنوان لوکیشن فیلم‌های ترسناک مورد استفاده قرار بگیرد، اما درب آن بر روی گردشگران هم باز است. توجه کنید که بازدید از این جاذبه برای افراد بیمار، مسن و کودکان زیر 12 سال توصیه نمی‌شود.

جلوه‌های ویژه دیجیتالی یا واقعیت مجازی

نظرتان درباره واقعیت مجازی چیست؟ مثلا دلتان می‌خواهد از عمق دریا به تماشای موجودات زنده، گیاهان و ماهی‌ها بنشینید بدون اینکه سوار زیردریایی شوید؟! آکواریوم دیجیتالی دهکده سینمایی که با تکنولوژی واقعیت مجازی ساخته شده است، چنین امکانی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

دهکده سینمایی اوزوماسا در کیوتو از چه بخش‌هایی تشکیل شده است

دهکده سینمایی ژاپن یکی از مهم‌ترین پارک‌های موضوعی سرزمین آفتاب است که اگر فرصت بازدید از آن در خلال تور ژاپن دست دهد، یک تجربه ماندگار برای شما رقم خواهد خورد. در این دهکده، شما دکورهایی را شاهد خواهید بود که یادآور دوران فئودالی در ژاپن است. در واقع خانه‌ها، خیابان‌ها و لوکیشن‌ها به نحوی طراحی شده‌اند که صحنه‌هایی از تاریخ را برای شما بازسازی می‌کنند.

اگر به سینمای ژاپن علاقه‌مند باشید و ستاره‌های معروف ژاپنی را بشناسید، اصلا بعید نیست که در حین گردش در دهکده سینمایی اوزوماسا در کیوتو بازیگر مشهوری را ببینید که با لباس سامورایی در حال رفتن به سمت صحنه‌  فیلم‌برداری است.

البته جاذبه‌های دیگری نیز وجود دارد، از جمله موزه بررسی تاریخ صنعت فیلم، نمایش نینجاها که چهار بار در طی روز اجرا می‌شود، اجرای جلوه‌های ویژه میدانی و مناطق بازی برای کودکان. همچنین می‌توانید کیمونو یا لباس سامورایی بپوشید و در هیبت یک جنگاور شرق آسیایی یا یک ملکه باشکوه، از خودتان عکس بگیرید.

 خانه‌ها، خیابان‌ها و لوکیشن‌های جذاب در پارک اوزوماسا

 

شرایط بازدید از دهکده سینمایی اوزوماسا در کیوتو

برای بازدید از دهکده سینمایی اوزوماسا در کیوتو اگر همراه تور ژاپن اسپیلت البرز شوید، نگران تهیه بلیط نخواهید بود، زیرا تور لیدر بلیط شما را از پیش تهیه کرده است.

بازدید و گردش در این پارک حداقل دو ساعت زمان خواهد برد. چنانچه قصد داشته باشید از فضای بازی کودکان و آکواریوم دیجتالی استفاده کنید یا غذا و نوشیدنی را در همان دهکده سینمایی سرو نمایید، نیازی به پرداخت هزینه‌های جانبی ندارید.

 

سخن پایانی

فرقی نمی‌کند که تور پاییز ژاپن 1403 را انتخاب کنید یا برای سفر نوروزی به سرزمین آفتاب راهی شوید؛ دهکده سینمایی اوزوماسا در کیوتو یکی از بهترین مقاصدی است که در خلال تور ژاپن نوروز 1404 باید برای بازدید از آن برنامه‌ریزی کنید. برای استعلام قیمت تور ژاپن، با ما تماس بگیرید.


24/ بهمن/1402



تورهای مرتبط
در این بخش تورهای مرتبط با این مطلب آمده است.
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف