WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز
فوجی، یکی از شگفتی‌های ژاپن

پارک دیدنی فوجی

پارک دیدنی فوجی

17/ آبان/1402

دلایل زیادی وجود دارد برای اینکه نتوانید در برابر پیشنهاد تور ژاپن مقاومت کنید! این کشور به خاطر تنوع طبیعی‌اش معروف است. وجود 6 آتشفشان فعال، سواحل شنی نرم و حفظ حیات وحش طبیعی، بر تنوع پارک‌های ملی در این کشور تأثیر گذاشته است. بنابراین شما به‌عنوان یک گردشگر خارجی می‌توانید انتخاب کنید که از کدام پارک ملی بازدید کنید.


برخی از پارک‌های ملی ژاپن علاوه بر اینکه غنی از گیاهان و جانوران هستند، امکانات ورزشی در فضای باز مانند غواصی، قایق‌رانی، صخره نوردی و کوه‌نوردی را نیز فراهم می‌کنند. شاید برایتان جالب باشد که در جزیره بزرگ ژاپن، حتی یک پارک ملی به شکل تپه‌های بیابانی وجود دارد که امکان شتر سواری را برای شما فراهم می‌کند.

در نتیجه باید گفت، طبیعت زیبا یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که گردشگران را به رزرو تور ژاپن ترغیب می‌کند. از شلوغ‌ترین و دیدنی‌ترین پارک‌های ژاپن باید به فوجی اشاره کرد. پارکی که چشم‌انداز کوه فوجی، هاکون و شبه‌جزیره ایزو را در بر می‌گیرد.

چه چیز در پارک فوجی منتظر شماست

چنانچه با تور ژاپن همراه شدید، فرصت بازدید و گردش در پارک فوجی را از دست ندهید. این پارک منظره‌ای بسیار دیدنی دارد و از آنجایی که کوه فوجی یکی از نمادهای کشور ژاپن محسوب می‌شود، می‌توانید تصاویر ماندگار و خاطره‌سازی در این پارک ثبت کنید. پارک ملی فوجی به چهار منطقه تقسیم می‌شود که در ادامه هر یک را جداگانه بررسی می‌کنیم.

 

  • منطقه کوه فوجی

در مرکز این منطقه، کوه فوجی قرار دارد و شامل دریاچه‌ها، باتلاق‌ها و فلات‌های اطراف است. کوه فوجی یا فوجی سان با ارتفاع 3776 متر، مرتفع‌ترین و مقدس‌ترین کوه ژاپن است. اگر کوهنورد حرفه‌ای هستید و شرایط تور ژاپن برای شما مهیا شد، پیشنهاد می‌کنیم صعود از فوجی را در برنامه سفر خود قرار دهید. اگرچه فوجی هنوز یک آتشفشان فعال است، اما شما در ماه‌های جولای و آگوست می‌توانید روی دامنه آن پیاده‌روی کنید. یادتان باشد که تعطیلات آخر هفته و تعطیلات ملی ژاپن فرصت خوبی برای صعود نیست، زیرا افراد زیادی تمایل دارند تا صعود به فوجی را تنهایی یا گروهی انجام دهند.

 شلوغ‌ترین پارک ملی ژاپن

در ژاپن گفته می‌شود که هر کس باید حداقل یک بار در طول زندگی خود طلوع خورشید را از بالای کوه فوجی ببیند؛ این تجربه دلچسب را به دست آورید و برای همیشه گوشه ذهن خود حک کنید. اگر در خلال تور ژاپن سودای فتح کردن فوجی به سرتان زد، بهترین کار این است که در حوالی ایستگاه هفتم یا هشتم، یک شب در یکی از کابین‌های کوه استراحت کنید. سپس نیمه شب به مسیر ادامه دهید تا در ساعات اولیه صبح، طلوع خورشید را از بالای کوه ببینید.

 

·         منطقه هاکون

منطقه هاکون درست در پای کوه  فوجی واقع شده است و مملو از چشمه‌های آب گرم، دریاچه‌های زیبا و مکان‌های تاریخی است. مانند اکثر نقاط طبیعی ژاپن، این منطقه در بهار و پاییز زیباتر است. هاکون یک مکان محبوب برای بازدید در خلال تور ژاپن برای گردشگران است، به‌خصوص اگر از توکیو به کیوتو سفر می‌کنید، به‌راحتی می‌توانید در این پارک توقف کنید.

این منطقه، پنج دریاچه فوجی  را هم در آغوش گرفته است. این پنج دریاچه شامل کاواگوچیکو، سایکو، یاماناکاکو، شوجیکو و موتوسوکو است. در هاکون می‌توانید زیباترین مناظر کوه فوجی را ببینید، در کافه‌های سنتی غذاهای لذیذ و محلی بخورید، در چشمه‌های آب گرم حمام کنید و روی تشک‌هایی از جنس کاه برنج به استراحت بپردازید.

 پارک دیدنی فوجی

 

·         منطقه شبه جزیره ایزو

شبه جزیره ایزو به سبب ورزش‌های آبی، خطوط ساحلی و استراحتگاه‌های کوهستانی خود شهرت دارد. اگر با تور ژاپن خرداد 1403 همراه شدید، حتما از پارک فوجی و منطقه شبه جزیره ایزو دیدن کنید. اینجا جایی است که می‌توانید شنا کنید، موج سواری انجام دهید، شن درمانی کنید و از طبیعت بی‌نظیر اطراف رشته‌کوه آماگی لذت ببرید. کوه فوجی در شمال غربی این شبه جزیره واقع شده است و لوکیشن بسیار جذابی برای عکاسی در اختیار شما می‌گذارد.

 منظره‌ای بسیار دیدنی در پارک فوجی

 

·         منطقه جزایر ایزو

منطقه جزیره ایزو به قدری بکر و آرام است که ممکن است تصور کنید کیلومترها با توکیو فاصله دارد، اما دسترسی به آن بسیار آسان است. اگر موفق به رزرو تور ژاپن شدید، این جزایر ناشناخته را کشف کنید و از آرامش و طبیعت آن لذت ببرید. این منطقه شامل هفت جزیره آتشفشانی است که از میان آن‌ها، دو جزیره‌ی اوشیما و میاکه مسکونی هستند و بیشتر گردشگران به آن‌ها سر می‌زنند. در این جزایر می‌توانید از پیاده‌روی، ورزش‌های اقیانوسی و غذاهای دریایی تازه لذت ببرید.

 

بهترین زمان برای بازدید از پارک فوجی

واقعیت این است که طبیعت ژاپن در هر فصل، زیبایی‌های خاص خود را دارد. با این حال زمستان و تابستان به علت سرمای شدید و درصد رطوبت بالا ممکن است برای گردش و تفریح مناسب نباشد. بنابراین می‌توانید تور ژاپن خرداد 1403 را انتخاب کنید یا پاییزگردی خود را در ژاپن انجام دهید. همچنین اگر شما از علاقه‌مندان به گروه‌های موسیقی کره‌ای هستید، می‌توانید با رصد زمان دقیق تور بلک پینک در ژاپن به این کشور سفر کنید و ضمن اینکه در یک کنسرت هیجان انگیز شرکت می‌کنید، زیبایی‌های طبیعی ژاپن را هم ببینید.

فعالیت‌های مختلفی در پارک فوجی وجود دارد

 

نام بلک پینک این روزها در کنار بی‌تی‌اس زیاد شنیده می‌شود و اگر فرزند نوجوانی دارید، از پیشنهاد شرکت در تور بلک پینک در ژاپن قطعا استقبال خواهد کرد. با برنامه‌ریزی برای این سفر، به همه اعضای خانواده خوش می‌گذرد.

سخن پایانی

در خلال تور ژاپن فرصت بازدید از شلوغ‌ترین پارک ملی ژاپن را از دست ندهید و از فعالیت‌های مختلف در پارک فوجی لذت ببرید. شما به عنوان گردشگر می‌توانید از کوه فوجی بالا بروید، از چشمه‌های آب گرم در جزایر هاکونه و ایزو دیدن کنید و حتی تنی به آب بزنید، عکس‌های زیبایی از طبیعت ثبت کنید و به صرف غذاهای دریایی بپردازید. در یک کلام، پارک ملی فوجی دارای طبیعت متنوعی است؛ از آتشفشان‌ها گرفته تا سواحل خیره‌کننده. پس برای رزرو تور ژاپن با ما تماس بگیرید.


17/ آبان/1402



تورهای مرتبط
در این بخش تورهای مرتبط با این مطلب آمده است.
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف