WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

چرا امسال اسپیلت البرز "تور شب یلدا" برگزار نخواهد کرد

چرا امسال اسپیلت البرز "تور شب یلدا" برگزار نخواهد کرد

9/ آذر/1399

در گیرو دار روزهای کوتاه رنگارنگ پاییزی و در تکاپوی استقبال از سرمای زمستان، همه به دنبال فرصتی هستیم هرچند کوتاه، تا بیشتر با هم بودن را جشن بگیریم. شب یلدا، بهترین فرصت برای دور هم جمع شدن و شادی و سرور است. در سال های پیشین، رسم بود تا سفری داشته باشیم و سرمای یلدای طولانی را با گرمی حضور شما به سر کنیم.


سفر شب یلدا همیشه در دل ما جای خاصی داشته است. در سال های پیشین، رسم بود تا سفری داشته باشیم و سرمای یلدای طولانی را با گرمی حضور شما به سر کنیم.

 

 بلندترین شب سالمان کنار هم با موسیقی، جشن، شاهنامه‌خوانی، حافظ خوانی و نوش‌جان کردن غذاهای لذیذ می گذشت و پر از خنده و خاطره می شد.

 

 

امسال اما با وجود ویروس کرونا، گرد هم آمدن افراد در یک محیط بسته امر درستی نخواهد بود. تورهای فعال در اسپیلت البرز، سفرهای کمپینگ و کوهنوردی را شامل می شوند که در فضای باز اجرا شده و امکان فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی درشان فراهم است.

 

متاسفانه این شرایط، شامل سفری مانند شب یلدا نیست و حضور نزدیک افراد در فضای سر بسته مانع رعایت کامل استانداردها و پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کوید-19 خواهد بود.

 

 

 

به همین دلیل، با این وجود که در یلدای 99 از لذت حضور شما محروم خواهیم بود، شادمان هستیم که در سلامت کامل در کنار نزدیکان خود این شب را به صبح می رسانید.

 

به امید یلدایی دلنشین و رویایی برای همراهان و هم نوردان عزیزمان.

اسپیلت البرز


9/ آذر/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف