WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز
تخفیف ویژه‌ی همسفران اسپیلت البرز

پکیج آموزشی یوگا

پکیج آموزشی یوگا

6/ اردیبهشت/1399

زیبایی و شگفتی یوگا در این است که برای یادگرفتن آن و به دست آوردن تجربه‌های متفاوت، لازم نیست یوگی یا یوگینی باشید.


چه جوان و چه پیر باشید، اضافه وزن دارید یا اندام متناسب دارید، یوگا این قدرت را دارد که علاوه بر تقویت جسم و سیستم ایمنی بدن، باعث آرامش و تقویت ذهن هم شود و بدن را تقویت کند.  هرگز از عبارت‌های مخصوص به یوگا و نکته‌های حرکتی خاص آن وحشت نکنید زیرا یوگا برای همه است. تمرین‌های یوگا برگرفته شده از طبیعت است و اثر مطلوبی روی جسم و ذهن دارد و باعث آرامش درونی و تخلیه انرژی‌های منفی‌‌ می‌شود.

 

یوگا

در واقع می‌توان گفت یوگا، هنر بیدار شدن است. یوگا راهی را برای ما فراهم می‌کند تا دنیایی همراه با خود را ببینیم. یوگا به ما یادآوری می‌کند که همه چیز در جهان به هم متصل است بنابراین باید زندگی کنیم و در کنار آن عمل کنیم و با آگاهی نفس بکشیم. مراحل یوگا را می‌توان مانند روند خوردن یک آب نبات دانست و از لحظه لحظه آن لذت برد. وقتی زندگی خود را با یوگا درگیر می‌کنیم به مهمترین سوال‌های زندگی‌مان می‌توانیم پاسخ بدهیم از جمله اینکه " در مرکز هستی، کی هستیم و چه می خواهیم".

یوگا شما را به داشتن آرامش ترغیب می‌کند و اینکه خود را دوست داشته باشید و آنچه که احساس می‌کنید برای شما خوب و شادی بخش است پیدا کنید. با انجام حرکت‌های خلاقانه و کششی علاوه بر یادگیری آن، به کشف بدن و رازهای درون خود خواهیم رسید.

یوگا

به احتمال زیاد اگر با افرادی که تمرین‌های یوگا را انجام می‌دهند بخواهید یوگا را تعریف کنند قطعا تعداد بی‌شماری پاسخ از آن‌ها دریافت می‌کنید. یوگا برای برخی افراد، راهی برای داشتن احساس خوب در بدن است. ممکن است برای دیگری، این یک عمل معنوی است و برای بسیاری از افراد، یک روش زندگی باشد. اما علاوه بر همه این ها، یوگا می‌تواند یک تغییر شکل مثبت در زندگی و همچنین روشی مناسب برای کشف عادت‌های نادرست و یا ناخودآگاه درونمان باشد.

تمرین‌های یوگا پایه و ابزاری مناسب برای ایجاد عادت‌های خوب در زندگی، نظیر نظم و انضباط، مثبت اندیشی، شکوفایی استعدادها است. همچنین این تمرین‌ها راهی برای توانمندسازی شما در انتخاب های آگاهانه برای زندگی سالم و تحقق بخش است.

 

در حال حاضر با توجه به شرایط قرنطینه خانگی و تداوم آن، هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم تا همسفران‌ اسپیلت‌البرز از تخفیف ویژه‌ی این پکیج آموزشی استفاده کنند. گفتنی است که این تخفیف ویژه‌ی ۵۰ درصدی مخصوص شما همسفران اسپیلت البرز است و زمان آن محدود.


می‌توانید با دریافت و پروموشن کد Spilet99 از تاریخ 6 اردیبهشت تا 6 خرداد به اینجا بروید و هنگام خرید از تخفیف استفاده کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر این فیلم را مشاهده کنید.

 

 

 

 

 


6/ اردیبهشت/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف