WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

لیدرهای ما چه کسانی هستند؟

21/ آذر/1398

سهند عقدایی

سهند عقدایی

سهند مدیرعامل و از مؤسسین اسپیلت البرز است. او تا به حال، در بیش از 70 سفر خارجی تورهای متنوعی را اجرا کرده و یا به کاوش پرداخته است. سهند همیشه سعی می‌کند با دستاوردهایی مبتکرانه از سفرهای تحقیقی خود برگردد؛ سهند اخیرا درگیر طراحی و سرپرستی سفرهای ماجراجویانه به قطب شمال و جنوب بوده است. سهند درباره‌ی جزییات وقایع سیاسی و تاریخیِ کشورهای جهان اطلاعات به‌روزی دارد. ورزشکار حرفه‌ای است، رشته‌ی دانشگاهی او مهندسی مکانیک است.

اینستاگرام سهند عقدایی

 

مژگان خلیلی

مژگان خلیلی

مژگان در 12 سال گذشته، تورهای اسپیلت البرز را در 23 کشور دنیا اجرا کرده است؛ او هم‌اکنون مدیر داخلی اسپیلت البرز است. مژگان دکترای فلسفه دارد و از برگزیدگان بنیاد نخبگان کشور است. به زبان انگلیسی، فرهنگ و ادبیات جهان تسلط دارد؛ عاشق کوهنوردی و کشف مقاصد جدیدِ سفر است.

 

نادره معصوم‌زاده

نادره معصوم‌زاده

نادره دانش آموخته‌ی رشته‌ی مترجمی است. زمانی که در یک شرکت به عنوان مترجم مشغول به کار بود، آمد و شد میهمانان خارجی باعث شد که در یابد به گردشگری علاقه‌مند است؛ از این رو، شروع به تحصیل و کسب تجربه در این زمینه نمود و در حال حاضر یک راهنمای کار آزموده به خصوص در زمینه تورهای ورودی و خروجی است. او به سوارکاری علاقه‌ی ویژه‌ای دارد و سالهاست که این رشته را در مقام مربی پیگیری می‌کند.

 

شهاب شریف‌زاد

شهاب شریف‌زاد

شهاب بیش از 5 سال است که با اسپیلت البرز به عنوان راهنمای تورهای خارجی، ورودی و داخلی همکاری می‌کند. شهاب یک جهانگرد با تجربه است و وقتی به کشوری می‌رود به قول دوستانش آنجا را زیر و رو می‌کند و جای ندیده‌ای باقی نمی‌گذارد. شهاب مهندس معمار زبردست است و در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی شهرت زیادی دارد.


21/ آذر/1398



بحث و تبادل نظر
احمد کمالی9121225239
1398/10/11 03:26
سلام وقت بخیر من و همسرم بسیار علاقه مند سفر و ثبت نام در تور کوبا شما هستم ولی تا ۵ فروردین در سفر هستیم ایا امکانی وجود دارد تا مثلا از ۶ فروردین به گروه و تور شما بپیوندیمبا سپاس کمالی
پاسخ دهید...
ناشناس
1399/06/10 08:00
بله میتوانید. در خدمتیم
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف