WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز
فرهنگ کهن و آسمان‌خراش‌های مدرن

هفت دلیل قانع‌کننده برای بازدید از چین

هفت دلیل قانع‌کننده برای بازدید از چین

29/ خرداد/1398

چین به عنوان یکی از پهناورترین کشورهای دنیا پهنه‌ای زیبا و جذاب از طبیعت دارد. به هر نوع از تور طبیعت‌گردی شامل جنگل، کوه و صحرا که علاقه داشته باشید در سفر به چین پیدایش می‌کنید.


چین را بیش از هرچیز به تجارت و پیشرفت اقتصادی سال‌های اخیرش می‌شناسیم. کمتر کسی از طبیعت بی‌نظیر چین که مقصدی مناسب برای تور طبیعت‌گردی است و جزو جاذبه‌های گردشگری چین به شمار می‌رود آگاهی دارد. درمورد سفر ماجراجویانه به کشور چین می‌توان با یک تیر چند نشان زد: تور تفریحی با بازدید از طبیعت زیبا، فرهنگ کهن و آسمان‌خراش‌های مدرن. هفت دلیل برای سفر به چین که باعث می‌شود به این سفر ترغیب شوید و راهنمای سفر هستند را در متن زیر بخوانید:

  1. طبیعت خیره‌کننده

چین به عنوان یکی از پهناورترین کشورهای دنیا پهنه‌ای زیبا و جذاب از طبیعت دارد. به هر نوع از تور طبیعت‌گردی شامل جنگل، کوه و صحرا که علاقه داشته باشید در سفر به چین پیدایش می‌کنید. از صحراهای شمال غربی تا سواحل جنوب شرقی، رشته کوه‌های بلند تا تپه‌های صاف، برف و یخ تا گرما و آفتاب همه و همه جزو جاذبه‌های گردشگری چین هستند که نوید سفر ماجراجویانه در تور طبیعت‌گردی را می‌دهند. قایق سواری بر روی رودخانه زیبای «لی»، سوار شدن بر عظیم‌ترین و طولانی‌ترین تله‌کابین دنیا، بازدید از مناظر اعجاب‌انگیز پارک ملی ژانگ جیاجیه، عبور از بلندترین گذرگاه شیشه‌ای دنیا بر فراز دره عمیق همه و همه جاذبه‌های گردشگری و مناسب برای تور طبیعت‌گردی هستند که در راهنمای سفر به چین آمده‌اند و می‌توانید با انتخاب تور چین ببینید.

 طبیعت چین

  1. فرهنگ و تاریخ غنی

جاهای زیادی در دنیا وجود ندارند که تاریخ و فرهنگی به غنای چین داشته باشند. مظاهر این فرهنگ و تاریخ همچنان باقی مانده که دیدن‌شان در تور تفریحی هوش از سر آدم می‌برد. بازدید از جاذبه‌های گردشگری مثل دیوار بزرگ چین، شهر ممنوعه، معبد بهشت و میدان تیان آن من گوشه‌ای از بازمانده‌های این فرهنگ و تمدن هستند که در راهنمای سفر به چین توصیه شده‌اند.

چین یکی از قدیمی‌ترین تمدن‌های بشری است که تاریخی 3000 ساله دارد. این تاریخ را می‌توان در همه ابعاد زندگی چینی‌ها از زبان تا غذا و هنرهای‌شان مانند کوزه‌گری و فستیوال‌ها و ظروف سرامیکی دید. سفر ماجراجویانه فقط به تور طبیعت‌گردی محدود نمی‌شود و گاهی غرق شدن در هنر و تاریخ یک شهر سفر ماجراجویانه محسوب می‌شود.

  1. آسمان‌خراش‌ها و جنبه‌های مدرن زندگی شهری در چین

چین با وجود تاریخ غنی در گذشته باقی نمانده و از پیشرفت‌های امروز غافل نبوده. آسمان‌خراش‌های شانگهای مصداق همین ادعا هستند. ضمن اینکه این مدرن بودن به کمک افراد در تور تفریحی و سفر به چین آمده است. چین با قدرت وارد دوره‌ی دیجیتال شده و از ابداعات مدرن بهره می‌برد. بنابراین وسایل حمل‌ونقل و راه‌ها در این کشور امن و سریع هستند.

  1. خرید هیجان‌انگیز و موفق

این روزها اتیکت هر کالایی را مطالعه کنیم به عبارت ساخت چین می‌رسیم. نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها هم اوضاع از همین قرار است و چین بازارهای جهانی را قبضه کرده. در تور تفریحی بسیاری علاوه بر تور طبیعت‌گردی و بازدید از جاذبه‌های گردشگری تا خرید نکنند انگار سفرشان تکمیل نشده. ولو وسیله‌ای کوچک و به عنوان یادگار.

با سفر به چین شما در قلب خرید هستید. تمام لوازمی که پشت‌شان خورده ساخت چین حالا در این کشور و با قیمتی مناسب پیدا می‌شوند. چین یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در دنیا است که همه چیز در آن پیدا می‌شود. از چای گرفته تا ساک دستی تقلبی تا مروارید اصل و هرچیزی که فکرش را بکنید را می‌توانید در سفر به چین بخرید. با مطالعه بخش خرید راهنمای سفر به چین می‌توانید مرکز و مناسب‌ترین مکان را برای خرید پیدا کنید فقط مواظب باشید که خرید اعتیادآور است و ممکن است حین برگشت کلی وسیله روی دستتان بماند که آوردن‌شان به مقصد کاری دشوار است!

خرید در چین

  1. چین، مقصدی برای تور تفریحی با خانواده

سفر با کودکان به خصوص کودکان خردسال و نوپا و نوزاد کار دشواری است. ساعت خواب به هم می‌خورد، باید لوازم مورد نیاز بچه تهیه شود و می‌توان این لیست را تا چندین مورد ادامه داد. اما سفر ماجراجویانه و تور تفریحی با کودکان تجربه‌ای ناب است و می‌توان دنیا را از دریچه چشم آن‌ها دید. در سفر با کودکان برخی کشورها امکانات بهتری دارند و راحت‌تر می‌توان برای تور طبیعت‌گردی با کودکان به آن‌ها سفر کرد.

سفر به چین جزو تجربه‌های سفر با کودکان است که به یاد ماندنی است و دردسر کمی دارد. از نظر خانوادگی و مناسب بودن برای کودکان چین در کنار ایتالیا و یونان در بالای جدول ایستاده است و راهنمای سفر با کودکان این کشورها را مناسب معرفی می‌کند.

علاوه بر این، امکانات خوبی برای تفریح کودکان وجود دارد که می‌توان سفر ماجراجویانه به چین را به سفری به یادماندنی برای کودک تبدیل کرد. از شهربازی‌ها گرفته تا موزه‌ها همه امکانات مناسبی برای کودکان تدارک دیده‌اند.

  1. حیات وحش معرکه

علاوه بر طبیعت زیبا در تور طبیعت‌گردی چین باید از حیات وحش آن هم بازدید کرد. از معروف‌ترین حیوانات چین پاندا و از جاذبه‌های گردشگری است. پاندا این خرس بامزه‌ی سیاه و سفید حیوان مورد علاقه‌ی خیلی از افراد است که شاید دیدنش از نزدیک برای برخی کشورها میسر نباشد. در چین می‌توانید پانداها را در محل زندگی اصلی‌شان و نه باغ وحش ببینید. همچنین در بعضی مناطق امکان دیدن از نزدیک پانداها و حتی در آغوش گرفتن‌شان وجود دارد.

ببرهای سیبری که در خطر انقراض هستند هم در چین یافت می‌شوند و می‌توانید از فرصت استفاده کنید و این موجود زیبا را از نزدیک ببینید.

حیات وحش چین

  1. غذاهای چینی اقیانوسی از طعم و مزه و جزو جاذبه‌های گردشگری

شاید فکر کنید ذائقه‌تان با غذاهای چینی سازگار نیست و حاضر نباشید این غذاها را مزه کنید اما باید گفت این کار اشتباهی بزرگ است. سفر ماجراجویانه به معنی ماجراجویی در همه قسمت‌ها است و زبان و حس چشایی نباید از سفر ماجراجویانه محروم شوند. ضمن اینکه به عنوان راهنمای سفر بهتر است بدانید نوع غذاها از منطقه‌ای به منطقه دیگر متفاوت است و امکان چشیدن طعم‌های مختلف وجود دارد.


29/ خرداد/1398



تورهای مرتبط
در این بخش تورهای مرتبط با این مطلب آمده است.
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف